Hop til indhold

Kim Professionel massør (Rødovre), korea pige, kropsmassage med svensk

Featured Replies

Skrevet

KIm er en pige og ikke en dreng :)

Jeg besøgte Kim som holder til i en villa med et rum på 1. sal. i Rødovre ikke langt fra Damhus-søen

Hun tilbyder ikke sex men kropsmassage med svensk afslutning. 

Det er ikke pigen på billedet, men det er en koreaner både efter hvad hun selv siger og efter udseendet at dømme. Hun er såvidt jeg kan vurdere i starten af 20-erne, muligvis 21 som der står. Muligvis et par år ældre. Men super sexet og sød. Jeg var straks solgt da jeg så hendes søde smil. Hun var iklædt et par frække afklippede korte jeans og en sort gennemsigtig overdel med en BH nedenunder.

Under selve massagen lå jeg på maven mens hun  masserede, det var rigtigt godt og jeg kunne se hende i spejlet. Hun havde ikke noget imod at jeg tog hende lidt på lårene og de afklippede jeans, men nu er jeg jo heller ikke typen, der overdriver. 

Til sidst på ryggen og jeg fik svensk. Hun gik lidt hurtigt til sagen, men med fuld indlevelse og søde smil. Jeg tog hende lidt på brysterne uden på tøjet. Hun kiggede interesseret på at jeg spermede ud over hendes hånd og maven. Hun virkede i det hele taget ret ny og uspoleret.

Hun var påklædt under massagen og viste på intet tidspunkt bryster eller andet.

Hun er her ikke så længe siger hun, men hun er værd at prøve hvis man sætter pris på en massage med en behagelig svensk afslutning.

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21281

Skrevet

De skriver jo ofte i annoncen "Ingen Sex", simpelthen for at undgå problemer med Gårdmand Bjørn, Skattefar etc etc., men når det kommer til stykket, så vil de jo gerne tjene de ekstra penge.

Nogen der har fået mere end svensk der?  Kunne godt tænke mig en full service.

:mad:

Skrevet

Hendes annonce siger HOT b2b hvad er forskel på alm b2b og hot b2b.

Skrevet

Lyder spændende. Var selve massagen god?

Skrevet

Gå ud og prøv. Og husk at skrive en rapport her.

Skrevet

Det er før set at hot betyder inklusiv dansk.

Skrevet

Hot B2B er den fulde pakke. og koster typisk kr. 1.500 på den nævnte adresse.

Skrevet

Jeg har været forbi til en gang B2B, hvor hun brugte alt hvad hun havde at massere med, det var lige før det gik galt :)

Meget berøringsvenlig og tungekyssende, phisseslik og COB, blev tilbudt den fulde pakke til at starte med (Hot B2B)  men nøjes med std. B2B,

som jo var helt fin.

Hun er måske nok, de 21-25 år med lidt runde former, meget sød.

-OD

Skrevet
  • Author

jeg spurgte ikke til mere end massage og svensk, passer mig også fint med prisen på kun 500. Desuden var hun meget fræk at se på i de afklippede jeans hot pants. Men jeg tænder nok også lidt på CFNM 

Redigeret af nylonlover

Skrevet

jeg spurgte ikke til mere end massage og svensk, passer mig også fint med prisen på kun 500. Desuden var hun meget fræk at se på i de afklippede jeans hot pants. Men jeg tænder nok også lidt på CFNM 

Hun havde en kort nedredel på da jeg blev lukket ind, med et behageligt udsyn da jeg gik bag hende op ad trappen.

Jeg tager altid en time, og forskel på kun 200 Kr.  fra oliemassage/svensk til B2B/svensk gjorde udslaget denne gang.

-OD
Skrevet

Minder om Bella, har du provet hende, og hvis ja hvad er forskellen?

mvh

G

Skrevet

Minder om Bella, har du provet hende, og hvis ja hvad er forskellen?

mvh

G

Nej, jeg har for mit vedkommende endnu Bella tilgode.

-OD
Skrevet

Genganger. Kun godt at sige. Grinende, sød og er blevet røvet 2 gange indtil videre i dk.

Skrevet

Genganger. Kun godt at sige. Grinende, sød og er blevet røvet 2 gange indtil videre i dk.

Tænk at blive røvet 2 gange - og så af en genganger!

Men, hvis bare det sker med et smil, kan det måske gå an.....

Redigeret af Jesse

Skrevet

Jeg har snakket med hende, hun holder fri i weekenden og er tilbage Tirsdag

Skrevet

Jeg har snakket med hende, hun holder fri i weekenden og er tilbage Tirsdag

Kan du gi Nr til mig??

Skrevet

Er det ikke et spørgsmål om smag ??  Hun er vel ikke modelsmuk men jeg har da været hos hende adskillige gange

både i Rødovre og tidligere i Valby da hun hed noget andet.

Sød , smilende og dejligt selskab.

Besøg hende dog og bedøm selv !

Skrevet

Besøgte Kim i sidste uge - det er ikke hende på billederne. Det betyder jo altid en vis skuffelse selvom man jo dybest set godt ved inderste inde at det oftest ikke er de rigtige billeder når man bestiller, men man er horny og har taget pengene med, så man tænker - tjaaa hvorfor ik når man alligevel er der....totalt nederen. Synes dog at Kim afviger meget da hun er ganske buttet. Men hvis man er til det, så er Kim nok det rigtige valg.

Fik vist nok Hot B2B som er fuld pakke 1 time. Massagen var faktisk rigtig god, så noget godt var der trods alt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.