Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - en dag i paradis 3 ?

Recommended Posts

Hej French - tak for en skøn beretning! :cool: Jeg har også tidligere frekventeret Harmonie og andre HH FKK, men det er ved at være for længe siden. Kunne derfor godt forestille mig en snarlig tur, og hvis jeg skal til Harmonie vil jeg MEGET gerne møde Melina og ISÆR Tasha!! lige mine pige/krops typer. Har du nogen erfaring med dem?

 

På forhånd tak.

 

Hej Rotte

 

Jeg har aldrig set Tasha og Melina dernede. Heller ikke på oversigten over piger tilstede. De har dog givetvis været der, men det er nok længe siden. Jeg ville sætte mine forventninger til at de kommer tilbage meget lavt. Harmony har som så mange andre steder en tendens til at lade piger blive på listen over piger i lang tid. Selvom de egentlig ikke arbejder i klubben.

Daisy og Kendra der blev smidt ud for urimeligt meget "upsale" er også på listen, men Kendra er jo en lille frækkert på fotos synes jeg. Sådanne ting trækker som bekendt husarerne til.

I stedet kan du holde øje med siden løbende og se hvem der jævnligt er tilstede, så måske kan du falde for et par af dem. :-P

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gamle og @Ox

Jeg har heller ikke set Melina eller Tasha.

Oxen rammer ret præcis, hvordan det foregår.

Jeg har været der tre gange de seneste tre måneder, og vel kun set omkring 35 eller max 40 af pigerne på 'Girls'-menupunktet, der tæller 92 piger. Desværre.

Det bedste er at holde øje med siden i ugen op til dit besøg. Tjek mellem cirka kl 18 og 21, hvor både pigerne fra hold 1 (der møder ved åbningstid og er der 11 timer) og hold 2 (der møder 12 timer før lukketid) er til stede.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melina har været stemplet ind de sidste par dage.

Apropos up-sale, så faldt i den fælde da jeg var blevet lokket på første salen af Bonnie's bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...