Hop til indhold
HappyHippo

SugarDaddy & glædespiger

Recommended Posts

Det var engang man kaldte piger for en Luder, som solgte sex. - Det var også engang man kaldte skum bolle for Neger Boller. :cool:

Så kom vores politikere "med deres korrekthed" på banen. - Så "Neger boller" kom til at hedde "skum boller" og Ludere kom til at hedde Prostitueret.

Nu er der så "opfundet" endnu et nyt udtryk, - Sugar, - eller Sugar Daters.

Jeg har fosøgt i min hjerne at finde forskellen, ved at stille mig selv tre spørgsmål. Er en Luder en Prostitueret? - er en Neger bolle en skum bolle? - er en Prostitueret en Luder?

Jeg er nået frem til, at der er visse ligheder. :-P

Min konklution er, at det er talemåden det handler om - og smagen, når det er Neger boller, - undskuld Skum boller.

Jeg har hørt mange opfundne udtryk og undskyldninger, fra piger som sælger sex. Den bedste oplevede jeg så sent, som i sidste uge fra en pige på Sugar Daters.

"Jeg gør det her for at suplere min SU, men jeg vil helst ikke have penge for det" - fint svare jeg, "så gør vi det bare uden beregning", til svare hun mærkelig nok nej! :mrgreen:

Prostitueret, Prostitution, Luder, Sugar "you name it" handler om at sælge Sex (tjene penge), - en Neger bolle handler om en skum bolle, man kan spise ;)

Forsat god weekend :-P

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg

Link til indlæg

asspassion sagde den 06 Sept 2014 - 08:15 AM:

Det var engang man kaldte piger for en Luder, som solgte sex. - Det var også engang man kaldte skum bolle for Neger Boller. :cool:

Så kom vores politikere "med deres korrekthed" på banen. - Så "Neger boller" kom til at hedde "skum boller" og Ludere kom til at hedde Prostitueret.

Nu er der så "opfundet" endnu et nyt udtryk, - Sugar, - eller Sugar Daters.

Jeg har fosøgt i min hjerne at finde forskellen, ved at stille mig selv tre spørgsmål. Er en Luder en Prostitueret? - er en Neger bolle en skum bolle? - er en Prostitueret en Luder?

Jeg er nået frem til, at der er visse ligheder. :-P

Min konklution er, at det er talemåden det handler om - og smagen, når det er Neger boller, - undskuld Skum boller.

Jeg har hørt mange opfundne udtryk og undskyldninger, fra piger som sælger sex. Den bedste oplevede jeg så sent, som i sidste uge fra en pige på Sugar Daters.

"Jeg gør det her for at suplere min SU, men jeg vil helst ikke have penge for det" - fint svare jeg, "så gør vi det bare uden beregning", til svare hun mærkelig nok nej! :mrgreen:

Prostitueret, Prostitution, Luder, Sugar "you name it" handler om at sælge Sex (tjene penge), - en Neger bolle handler om en skum bolle, man kan spise ;)

Forsat god weekend :-P

der var også en gang at 'en bøsse var en bøsse og en bøsse var noget man skød med', men sådan er det heller ikke mere  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan som du beskriver det, så er de prostituerede. Men ellers dækker begreber som SugarDaddy og SugarBabe noget andet, nemlig at en moden herre giver penge til én pige og har jævnlig sex med hende, og der ikke er andre kunder i butikken. Altså mere i retning af en elskerinde, der vil have penge for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan som du beskriver det, så er de prostituerede. Men ellers dækker begreber som SugarDaddy og SugarBabe noget andet, nemlig at en moden herre giver penge til én pige og har jævnlig sex med hende, og der ikke er andre kunder i butikken. Altså mere i retning af en elskerinde, der vil have penge for det.

Men stadig en luder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En pige med én "kunde" betegnes som elskerinde, så vidt jeg ved. Sådan var definitionen i alt fald før i tiden. Hvis du insisterer på, at enhver seksuel relation, hvor der er økonomi involveret på en eller anden måde er prostitution, så udvider du nok betegnelsen mere, end hvad er alment anerkendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja! Jeg har en bekendt der fik anvist sofaen i stuen, fordi han ikke mente han behøvede at bygge en udestue:-)

Han kom på bedre tanker, og den blev helt flot. Udestuen.

Jeg har en Sugarbaby, som jeg frekventerer på regelmæssig basis. Og ja, det er sex for penge. Men også meget mere end det!

Nogle gange ser vi en film sammem. Hygger os med god mad. Ja nogle gange falder vi i søvn i armene på hinanden

inden vi kommer til sexen. Nogle gange er jeg der i 15 min, hvor det går over stok og sten. Andre gange overnatter jeg.

Fælles for hvert besøg er at jeg først har pungen( den med penge) oppe af lommen når jeg går. Vi har en aftale om at jeg betaler

det jeg synes hun har fortjent! Og det er som regel en hel del. Mellem 1000kr og 3000kr efter en hel aften/ nat.

Så der er bestemt forskel på SD konceptet, og alm prostitution. Altså hvis man går ud fra det koncept SD var udlagt til at skulle være.

Men der er helt sikkert også flere piger der arbejder mere systematisk med f.eks en timepris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...