hagbarth 201 Skrevet 8. September, 2014 Til E-Info. Det forløb du ridser op er nok mest en efterrationalisering, opstået efter at du har optrådt ubehøvlet. MajaLærke virker helt klart mest troværdig. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Incident 11 Skrevet 8. September, 2014 Syntes faktisk denne her tråd er blevet MEGET PINLIG. Og lige en hurtig til dig Lærke.! At du ligger en beskrivelse ud på manden her på nettet siger virkelig noget om dig. Føj for helvede at du kan synke så dybt. Når man gå på massageklinik er der 100% diskretion fra BEGGE SIDER, skide så med om man spinder sammen eller ej. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 8. September, 2014 Hvis ikke man gider forholde sig til det forløb, jeg har ridset op, vil jeg bede jer lade være med at kommentere videre. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvad sker der hvis vi ikke gør det? Ikke noget. Det var en bøn (anmodning) for at spore tingene tilbage til min beskrivelse. Men, - hvad sker der, hvis I forholder jer til min version af forløbet?? Det kan da ikke være så svært. Du og de andre glædespiger har her en mulighed for at forholde sig til et konkret forløb. Er det eksempelvis utilladeligt at vise nogle lædermanchetter og spørge om GP'en er med på at have dem på under "samværet"? Er det ikke tilladt at knibe GP'ens brystvorter også selvom det er ganske blidt? De ting og andre som er ridset op i min beskrivelse må I da kunne forholde jer til, så vi, evt. kunder kan blive klogere på jeres definitioner af ydelser. Men måske er problemt, at I ikke er enige, og så bliver det jo lidt svært for os, kunder at finde ud af, hvad der er tilladt?? Mvh E(info) Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 8. September, 2014 E-Info jeg vil da godt forholde mig til din version Du starter med ikke at kunne blive enig med pigen om forløbet, eller i hvert fald for det beløb du er villig til at betale. Allerede her er du på vej mod en oplevelser der ikke kommer til at leve op til dine forventninger og du burde efter min mening være gået igen! Da i kommer i gang med aktiviteterne er i uenige om hvad der er godt og hvad der ikke er.... det er åbenbart ikke sevet ind hos dig, men det er 100% pigen der udstikker retningslinjerne for jeres samvær og det er sådan set uanset hvor kedelig hun end måtte være. Vælger du at handle i denne branche, ved du at du ingen forbruger sikkerhed har. Det du KAN gøre hvis du kommer ud for en dårlig oplevelse er at skrive en anmeldelse om pigen og advare andre om hende, ligesom du kan gøre brug af anmeldelser og efterlysninger til at undersøge om en pige er være at bruge sine penge på. MEN det er fuldstændig utilstedeligt at begynde true en pige med en dårlig anmeldelse og det trækker dig ned på samme niveau som de værste "golddiggers" branchen har at byde på. Jeg ved godt at du ikke har svaret på om du brugte denne trussel eller ej, men du har så behændigt undladt at svare på det, at jeg er tilbøjelig til at tro at pigen har ret i at du brugte denne trussel. Prinz (GP???), du har en ret så manipulerende måde at forholde dig til min beskrivelse på. Det er manipulation, når du skriver, at jeg ikke kunne blive enig med pigen. Vi var enige om, at det skulle være en halv time blidt. Det er definitionen på blidt, der er er usikkerhed omkring. Jeg har forsøgt at ridse nogle spørgsmål op, så det er til at forholde sig til; men de er åbenbart "lidt for kedelig" at svare på? Og hvis du bladrer tilbage i tråden, vil du se, at jeg har svaret på, hvad der blev sagt til telefondamen. Mvh E(info) Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 8. September, 2014 (edited) E-info....du beskriver sikkert ganske rigtigt, hvad der skete....i din optik. Men her er følgende tekstudsnit, som jeg har hæftet mig ved: (1) "tog jeg på hendes bryster og klemte ganske let om hendes brystvorter" (2) "mens hun gjorde det "æltede" jeg hendes bryster og tog på hendes balder." (3) "så jeg tog om hendes hofter og trængte helt i bund." Og fra de tre udsnit tillader jeg mig at konkludere, at din forståelse for din fysiske overlegenhed og din ophidselses indflydelse på din motorik er mangelfuld! At du har optrådt hensynsløst og voldsomt overfor et menneske, hvis grænser eller tolerance overfor mere voldsomme berøringer du ingen anelse har om, hvor går! Er man 'sexkunde' eller førstegangs sexpartner kan den adfærd virke meget krænkende! Redigeret 8. September, 2014 af McQueen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 8. September, 2014 Til E-Info. Det forløb du ridser op er nok mest en efterrationalisering, opstået efter at du har optrådt ubehøvlet. MajaLærke virker helt klart mest troværdig. Det er gætterier; når du skriver, at min beskrivelse er en efterrationalisering. Det med troværdighed er vist blevet drøftet til bevidstløshed; men det er da fint, at du melder ud, hvem du tror på af os. Derfor kunne du da godt forholde dig til min beskrivelse. Du kan jo bare betragte det som et anonymt forløb? Mvh E(info) Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. September, 2014 Hvis alle nu lige stopper op, og ser rationelt på denne og Lærkes tråd (som iøvrigt ser ud som om den er stoppet)........ Lad os bare tænke to dage frem i tiden....hvor regner I så med at være med dette på den tid? Tror I at I er kommet videre med denne gang tærsken langhalm? Tror I at I nogensinde bliver enige? Tror I at der om to dage er sket det mindste der bringer jer nærmere en logisk forklaring på hvad der er sket? Tror I at der rent faktisk er nogen der gider at bruge mere tid på denne saga? Hvis I kan svare nej til alle 4 spørgsmål, så lad det ligge! Hvis I mener at I kan svare ja til blot et af spørgsmålene...så fedt nok, men gider I så ikke tage den videre via en PM? Ja, jeg ved godt at jeg bare kan lade være med at åbne tråden............ Men....kom nu videre folkens......livet går videre udenfor! Tag ud og nyd det ikk' :D 3 Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 11. September, 2014 Til McQueen. Du skulle søge ansættelse ved radio eller TV. De er også dygtige til at pille tingene ud af en sammenhæng, og dermed få det givet en helt anden betydning. Til Butch1. De spørgsmål, du ridser op, var ikke lige de spørgsmål, jeg søgte at få svar på. Mine spørgsmål lød som følger: Hvis nu man antog at min skildring er rigtig, ville Lærkes handlemåde så også være rigtig??Hvis min skildring er rigtig, er det så ikke i orden at kræve pengene tilbage for den tid, man blev snydt for???Hvis min skildring er rigtig, er det så ikke i orden at gøre andre opmærksom på det i dette forum???Hører det, som jeg har beskrevet ind under hård sex, (som jeg jo godt kunne få med hende, hvis bare jeg betalte for det)???- Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre specielt glædespigernes neutrale vurdering på dem- Det ser ud til, at hverken dine eller mine spørgsmål kan besvares i dette forum, så jeg "kaster håndklædet i ringen" og opgiver at få nogle seriøse svar. Ha' det godt alle sammen "venner" som "fjender"!!! (måske er vi alligevel alle blevet en lille smule klogere, og lidt har jo også ret!!! Hilsen E(info) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 11. September, 2014 Utroligt som fjolset (E-Info) kan blive ved. Mon ikke denne her tråd bør stoppes af Administrator?? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 Ha' det godt alle sammen "venner" som "fjender"!!! (måske er vi alligevel alle blevet en lille smule klogere, og lidt har jo også ret!!! Man da håbe at du fremadrettet vil tage nogle at de gode og velmenende råd til efterretning og måske bruge nogle af dem. Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 13. September, 2014 Man da håbe at du fremadrettet vil tage nogle at de gode og velmenende råd til efterretning og måske bruge nogle af dem. Måske MajaLærke også har lært lidt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 13. September, 2014 Det der er mest foruroligende, er at E-Info, ikke bare undskylder, stikker halen mellem benene, og holder kæft. Mage til kværulant skal der vist ledes længe efter. Undskyld mig, men mener du virkelig at hvis man mener man har ret, så skal man alligevel stikke halen mellem benene...eller hvad? Hvis alle i dette samfund havde haft den holdning i 40'erne, så havde vi gået med skrårem og ridestøvler i dag! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 14. September, 2014 jeg tror på e-info, maja lærke er bare ---^^^^ 1 Del dette indlæg Link til indlæg