MajaLærke 190 Skrevet 7. September, 2014 Hej tror ikke nogle mener du ikke er et menneske. men det er ikke et forsvar at du griner/danser mv... problemet er at du som sælger af varen ikke leveret den vare, en ret dyr vare faktisk. så det op til dig at vurdere om du kunne levere inden kunden betaler, det du ikke gjort. kunden gik efter din fortælling(hvilke jeg tvivler lidt på) over grænsen, så burde du have sagt stop, selv om i var igang. slut du får pengene tilbage, og jeg hverken kan eller vil levere det du ønsker. se det en god service pige. men igen giver det lidt af de danske piger, vurdering kunde er kommet inden for, derfor godt, så er det bare ikke, du sælger en vare, du må vurdere om du dur til at levere vare til dem som ønsker den, når det er en sexvare prøvemanden Kan kun sige vi ikke er enige i det af din besked jeg ku få til at give mening. og jeg kan sagtens leverer den "varer" han siger han gerne vil have. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 7. September, 2014 Hej, ok, så må jeg erkende du ikke levet op til det du sælger dig selv på, og efter 12 min eller hvad der nu er givet, skylder kunde nogle penge. du har faktisk snydt kunde, og leveret en smart forsvar her inde for hvorfor du snydt kunde. jeg respektere du smarte i handle måder med at ligge et "forsvar" her, og få kundes version af hvad der skete til at være lige nul. Jeg imod du snyder kunderne. prøvemanden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 7. September, 2014 Læs lige tråden igen, prøvemand. MajaLærke stoppede ikke legen for sjov eller for at snyde. Hvis en gæst er ubehagelig og ikke forstår en venlig henvisning, så stopper legen og der skal naturligvis ikke betales noget tilbage. Det er muligt, at MajaLærke skulle ha stoppet langt før eller sagt nej fra begyndelsen, men hun er forholdsvis ny og vi skal alle lære. De allerfleste gæster forstår fint et nej og at det ikke skal gøre ondt på pigen. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 7. September, 2014 Det er bemærkelsesværdigt at E-info heller ikke i sin egen version af sagen siger undskyld en eneste gang når jeg siger noget gør ondt. men senere sku være enormt empatisk og ringe til bordellet og spørge om jeg var okay. Desuden siger han i en kommentar at han oprettede indlægget, fordi han ringede til bordellet for at hører om jeg var okay, men fik en afvisende tlf dame i røret og indtryk af at det var jeg. Og i et andet siger han at han allerede da han gik sagde til tlf damen at han ville oprette et indlæg. og det er hvis vi læser hans version. at jeg slet ikk er enig i det var det han sagde eller gjorde, med noget af det han har skrevet, er det vist ikk mange der er i tvivl om mere. Jeg har vist derfor sagt hvad jeg havde at sige Go søndag 1 Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 7. September, 2014 Du har min fulde sympati, kan ikke se du kunne/burde have handlet anderledes. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2014 Hvis man skal gøre lidt status på hvad der er skrevet og sagt i begge tråde, der omhandler den for begge kedelige oplevelse, så må budskabet vil være: 1) Gæster skal være yderst omhyggelige med deres udvælgelse af pigen, herunder afstemning af forventninger før pengene skifter hænder. Dernæst skal man udvise respekt og ydmyghed overfor det fantastiske at pigen invitere en ind i hendes allermest intime univers. 2) Pigerne skal ligeledes tage både deres sikkerhed og udvælgelseskriterier meget alvorligt. Hellere sige nej, når ens mavefornemmelser ikke fortæller at man ikke er helt tryg ved gæsten, end at forsøge at få det bedste ud af situationen. Mon ikke de fleste kan være enige om ovenstående. Den aktuelle episode viser jo så med al sin tydelighed, at når det går galt, så er tingene pludselig ikke længere så enkle. Ja, selvfølgelig er mønstret forudsigeligt. Manden føler sig snydt, og bliver sikkert og rimelig gal i skrællen, og det samme gør sig gældende for pigen. Det er ikke svært at forstille sig, hvad det kan udvikle sig til, netop fordi ingen af parterne rent faktisk evner at tænke lidt utraditionelt og kigge lidt ned i konfliktværktøjskassen, og få lukket konflikten hurtigst muligt, snarere end at bruge 3-4 dage på at diskutere skyld, ansvar og branchen generelt, og derved bare opnå det kedelige resultat, at oplevelsen fremadrettet vil sætte dybere spor hos begge parter. Qua min indsigt i branchen, ligger mit fokus i sidste instans på pigernes velbefindende. Det må jo stå klart for enhver, at episoden fylder eller har fyldt meget på pigen, når man efterfølgende ser hvor mange indlæg pigen har skrevet. Tråden viser ligeledes, at selvom pigens bevæggrunde nok har været, at bringe budskabet "Jeg har handlet korrekt, og jeg mener klart at gæsten har overskredet mine gæster", så opnår man pr. definition bare ikke det ønskede resultat, at alle siger "Ja, det er synd for dig, og manden er bare et svin - håber du klarer det osv". Nogen gør det, men pigens fokus vil typisk være på de kritiske indlæg, hvilket også ses i tråden, hvor hun efter bedste evne forsvarer sig. Hvis man som pige nu skruer tiden tilbage til før tråd start på EG og tænker "Har alle de ressourcer jeg de sidste par dage har brugt på EG på dels af forklare, advare, og forsvare mig og pigernes ret til at smide en kunde ud før tid, pga at dårlig opførsel e.lign" Er jeg nu ikke speciel sikker på, at svaret er "Ja det har været det hele vær, og nu er den dårlige oplevelse fuldstændigt glemt. Faktum er nok snarere en forbavselse over, at episoden kom til at fylde mere, samt at tråden faktisk også viste holdninger fra gæster, der har et noget kedeligt syn på kvinder, hvilket nok hellere ikke ligefrem fremmer processen omkring at få bearbejdet oplevelsen. Sker dette tilpas mange gange, kan jeg såmænd sagtens forstå, at pigerne dels forsvinder fra EG og dels at de får et meget meget anstrengt forhold til gæster fra EG, hvilket nok ikke ligefrem gavner dem i deres "erhverv/job" Modsat gælder det derfor også for pigerne og dem der driver klinikker m.v. at få fokus fjernet fra "Jeg/vi har ret " og erstatte dem med "Vi skal behandle klager". I klage sagen handler det netop om, at reagere på følelser og ikke så meget om, hvad der er rigtigt og forkert. Klager er i udgangspunktet ikke ønskværdige. Omvendt så kan en klage sagtens benyttes/vendes til noget positivt eller som i nærværende sag "At slippe for al det følelsesmæssige bøvl pigen er blevet udsat for". Nu er vi så fremme ved, hvad jeg allerede skrev i mit første indlæg. Havde pigen på et tidspunkt rejst sig og i almindelig toneleje sagt "Jeg er sgu ked at sige det, men det går virkelig ikke". Så kunne andre scenarier have været: 1) Gæsten ville give pigen ret, og måske endda nærmest undskylde, at denne nok ikke havde været god til at få afstemt forventningerne. 2) Parterne fik en snak omkring episoden, og kunne skilles uden at nogen følte sig vildt snydt eller såret. 3) plus hvad man ellers kan forestille sig i en situation hvor ingen endnu er blevet rigtig sure. Faktum er jo, at afbrydelsen nok først sker på det tidspunkt hvor der er temperament involveret. Det betyder jo således også, at det ikke længere handler om hvad der er forkert eller hvad man kan forvente - det kan man nok ikke tale om i en ophedet situation. Havde manden været klog, havde han nok, selv på et tidspunkt forsøgt sig med kommunikation. Så det eneste man vel kunne håbe på i situationen set fra pigens side var, at han bare stille og roligt gik, uden at smække med døren. Det gør han så tilsyneladende ikke, og det er så bare her at jeg siger, at stort set alt andet end en lang kamp i tråden, hvor fokus er at fortælle andre om, at man ikke har gjort noget forkert, ville have lukket sagen meget hurtigere, og med den sidegevinst, at pigen eller klinikken vil fremstå endnu mere seriøs og velovervejet. På stedet have det været hurtigt at give manden et beløb i hånden. I denne tråd kunne man også bare tilbyde ham en eller anden form for kompensation. De intelligente og potentielle gode kunder, kan sagtens se meningen i at "lukke munden" på et eller flere braller-hoveder, uden at det skal forveksles med, at pigen har handlet forkert. Når man hårdnakket forsvarer sig, røber man blot andre sider af sig selv, som måske ikke ligefrem gør det nemmere i fremtiden, for den slags episoder eller tilsvarende kan man nok som pige aldrig undgå. Og til det klassiske og forudsigelige svar "Jamen så vil alle jo begynde at klage". Prøv det !! måske man vil opleve, at det mønster ikke tegner sig, da ens gode og trofaste gæster faktisk opfører sig fuldstændigt korrekt, og ikke kunne drømme om, at presse en pige til at "give rabat" på disse useriøse betingelser. Man kunne måske også få den gevinst, at de kedelige episoden slet slet ikke får lov at udvikle sig som nærværende. Skrevet i håb om, bare at sætte lidt tanker i gang, uden at det nødvendigvis skal opfattes som det eneste rigtige. God søndag Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 7. September, 2014 Du har min fulde sympati, kan ikke se du kunne/burde have handlet anderledes. For en ordens skyld MajaLærke har min fulde sympati, kan ikke se du kunne/burde have handlet anderledes. Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 7. September, 2014 Kan kun sige vi ikke er enige i det af din besked jeg ku få til at give mening. og jeg kan sagtens leverer den "varer" han siger han gerne vil have. Hvis du kan levere den varer kunden efterspørger, hvad er problemet så?...andet end at du ikke har fået penge nok. Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 7. September, 2014 "Jeg er ikke en varer man køber, som man kan få penge tilbage for hvis man ødelægger. Jeg er en rigtig person, med tanker og følelser, jeg har et hjem, jeg har kæledyr, jeg har venner, familie, jeg læser, jeg griner, jeg græder, jeg sover, jeg danser, jeg elsker.. jeg er et rigtigt levende menneske" jo majalærke du er en vare man køber og bruger, er du god kommer man igen, det er dit arbejde. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2014 jo majalærke du er en vare man køber og bruger, er du god kommer man igen, det er dit arbejde. Du køber en ydelse en ydelse af en kvinde. Hverken kvinden eller ydelsen er en vare, bare lige for at få begreberne på plads. Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 7. September, 2014 Hvis du kan levere den varer kunden efterspørger, hvad er problemet så?...andet end at du ikke har fået penge nok. den "varer" han siger han gerne vil have er blid sex. den leverer jeg. Læs nu hvad der bliver skrevet, i stedet hvor hvad du gerne vil. det er tydeligt i bliver ved med at prøve at få mig til at fremstå som en der bare tænker på penge. det er din holdning. men lad være med twiste min sætninger så du kan få ret... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2014 jo majalærke du er en vare man køber og bruger, er du god kommer man igen, det er dit arbejde. 11 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. September, 2014 Humor på højt plan ... hvor er Georg ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2014 ... hvor er Georg ?? Han har sikkert fundet sig nogle rigtige kvinder og ''lege'' med 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. September, 2014 Humor på højt plan ... hvor er Georg ?? Kan han bruges som Georg?? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 7. September, 2014 den "varer" han siger han gerne vil have er blid sex. den leverer jeg. Læs nu hvad der bliver skrevet, i stedet hvor hvad du gerne vil. det er tydeligt i bliver ved med at prøve at få mig til at fremstå som en der bare tænker på penge. det er din holdning. men lad være med twiste min sætninger så du kan få ret... Jeg kan sagtens læse hvad der bliver skrevet, jeg er lidt mere usikker om du ved hvad du skriver...du skriver at du kan tilbyde det han efterspurgte, men det kunne du jo så tydeligvis ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2014 Jeg kan sagtens læse hvad der bliver skrevet, jeg er lidt mere usikker om du ved hvad du skriver...du skriver at du kan tilbyde det han efterspurgte, men det kunne du jo så tydeligvis ikke. https://www.youtube.com/watch?v=NPBkiBbO4_4 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. September, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=NPBkiBbO4_4 Skriften på væggen! Et vift med en hegnspæl! Wake up and smell the coffee! Pull the plug.......træk stikket.......lad det ligge..... Halllllloooooooo!! Jeez Louis, stop!, 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 7. September, 2014 så det op til dig at vurdere om du kunne levere inden kunden betaler, det du ikke gjort. kunden gik efter din fortælling(hvilke jeg tvivler lidt på) over grænsen, så burde du have sagt stop, selv om i var igang. slut du får pengene tilbage, og jeg hverken kan eller vil levere det du ønsker. se det en god service pige. men igen giver det lidt af de danske piger, vurdering kunde er kommet inden for, derfor godt, så er det bare ikke, du sælger en vare, du må vurdere om du dur til at levere vare til dem som ønsker den, når det er en sexvare Hallo - kunden havde accepteret at pigen ikke ville tage hans lædertingester på - havde han ikke det, burde det være ham der straks var gået. Istedet vælger han at betale for ½ times blid sex, desværre aner han ikke hvad blid sex/GF6 går ud på eller hvordan man tilfredsstiller og behandler en pige med respekt - så det er hans egen skyld at han ikke fik fuld valuta for pengene. Næste gang vil jeg anbefale ham at bestille en omgang pirringsbondage med valgfri afslutning - så vil han få dobbelt op på oplevelsen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 8. September, 2014 Hallo - kunden havde accepteret at pigen ikke ville tage hans lædertingester på - havde han ikke det, burde det være ham der straks var gået. Istedet vælger han at betale for ½ times blid sex, desværre aner han ikke hvad blid sex/GF6 går ud på eller hvordan man tilfredsstiller og behandler en pige med respekt - så det er hans egen skyld at han ikke fik fuld valuta for pengene. Næste gang vil jeg anbefale ham at bestille en omgang pirringsbondage med valgfri afslutning - så vil han få dobbelt op på oplevelsen Dit indlæg i denne tråd er skrevet ud fra Lærkes tråd. Du kunne jo forsøge at tage stilling til, om den oplevelse jeg har beskrevet er hård sex eller blid sex. Det er vel min beskrivelse man skal forholde sig til i denne tråd. Det er forbavsende få, der ind til nu har taget udgangspunkt i det, som jeg har beskrevet og overordnet forholdt sig til, om min oplevelse hører under hård sex eller blid sex. Lærke ville for så vidt godt tage mine "lædertingester" på; men så skulle det koste mere. Man kan så også stille spørgsmålet, hvis jeg havde betalt for den ekstra ydelse, måtte det så også gøre lidt ondt? Er det ikke muligt, at du (og alle de andre) der skriver i denne tråd også forholder sig til det, der er udgangspunktet for den og ikke ud fra det, der er udgangspunktet for Lærkes tråd!!!!! Mvh E(info) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 8. September, 2014 Det der er mest foruroligende, er at E-Info, ikke bare undskylder, stikker halen mellem benene, og holder kæft. Mage til kværulant skal der vist ledes længe efter. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
E-Info 8 Skrevet 8. September, 2014 Det der er mest foruroligende, er at E-Info, ikke bare undskylder, stikker halen mellem benene, og holder kæft. Mage til kværulant skal der vist ledes længe efter. Her er min oplevelse af forløbet igen igen. Er der noget i den, jeg bør undskylde, så peg på det, og min undskyldning vil falde prompte. Et sidste forsøg. Gider i GP'er og andre for den sags skyld forholde sig til min beskrivelse af forløbet, som er her: Jeg bad hende derfor lægge sig på ryggen på sengen, hvorefter jeg kælede for hende begyndende ved hendes dejlige (vist nok også naturlige) bryster. Hun protesterede ikke over det, jeg gjorde ved dem, tværtimod lød det til, at hun nød det. Jeg fortsatte videre ned, og bad hende tage fat i knæhaserne og trække benene op, så jeg kunne komme til at slikke hende, Det virkede da også som om, det var OK. Efter et stykke tid satte jeg mig op på knæ og bøjede ind over hende, så hun kunne give mig kondom på. Det kom ikke ordentligt ind over min pik. Reservoiret samt et stykke af det hang ud over pikken, så jeg skubbede det op, så kun reservoiret hang udenfor. Jeg trængte derefter langsomt ind i hende og kneppede hende. I den sammenhæng tog jeg på hendes bryster og klemte ganske let om hendes brystvorter. Det var bestemt ikke ret hårdt; men hun markerede skarpt på det, hvorefter jeg undlod at klemme dem mere. Efter et stykke tid mente jeg, at det måtte være hendes tur til at gøre lidt for mig, så vi byttede stilling, jeg lagde mig på ryggen, hun satte sig på knæ til højre for mig og slikkede mig, mens jeg havde en finger på hendes klit. Efter et stykke tid bad jeg hende ride mig. Mens hun gjorde det "æltede" jeg hendes bryster og tog på hendes balder. Her stoppede hun også pludselig op, og påstod, at jeg kneb hende i balderne. Hun red mig lidt mere, hvorefter jeg bad hende placere sig på alle 4, så jeg kunne tage hende bagfra. Det hele var efterhånden "kommet lidt op i tempo", så jeg tog om hendes hofter og trængte helt i bund. Se på det som en handlingsbeskrivelse med en tilfældig glædespige. Er det hård sex eller blid sex??? Har kunden gjort noget forkert?? Det er mit sidste forsøg på, at få en clearing på hvilken kategori et sådant handlingsforløb hører under. Lærke er afhængig af at der er kunder, så jeg er enig med flere, som her har givet udtryk for at stoppe mudderkastningen og personfnideret. Hvis ikke man gider forholde sig til det forløb, jeg har ridset op, vil jeg bede jer lade være med at kommentere videre. Mvh E(info) Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 8. September, 2014 (edited) Hvis ikke man gider forholde sig til det forløb, jeg har ridset op, vil jeg bede jer lade være med at kommentere videre. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvad sker der hvis vi ikke gør det? Redigeret 8. September, 2014 af Lady Cherie 1 Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 8. September, 2014 Hvis ikke man gider forholde sig til det forløb, jeg har ridset op, vil jeg bede jer lade være med at kommentere videre. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvad sker der hvis vi ikke gør det? Klog??? Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. September, 2014 E-Info jeg vil da godt forholde mig til din version Du starter med ikke at kunne blive enig med pigen om forløbet, eller i hvert fald for det beløb du er villig til at betale. Allerede her er du på vej mod en oplevelser der ikke kommer til at leve op til dine forventninger og du burde efter min mening være gået igen! Da i kommer i gang med aktiviteterne er i uenige om hvad der er godt og hvad der ikke er.... det er åbenbart ikke sevet ind hos dig, men det er 100% pigen der udstikker retningslinjerne for jeres samvær og det er sådan set uanset hvor kedelig hun end måtte være. Vælger du at handle i denne branche, ved du at du ingen forbruger sikkerhed har. Det du KAN gøre hvis du kommer ud for en dårlig oplevelse er at skrive en anmeldelse om pigen og advare andre om hende, ligesom du kan gøre brug af anmeldelser og efterlysninger til at undersøge om en pige er være at bruge sine penge på. MEN det er fuldstændig utilstedeligt at begynde true en pige med en dårlig anmeldelse og det trækker dig ned på samme niveau som de værste "golddiggers" branchen har at byde på. Jeg ved godt at du ikke har svaret på om du brugte denne trussel eller ej, men du har så behændigt undladt at svare på det, at jeg er tilbøjelig til at tro at pigen har ret i at du brugte denne trussel. 8 Del dette indlæg Link til indlæg