Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have fulgt med her på siden i nogle måneder, blev fristelsen for stor, så idag blev det min tur til massage :-)

Havde skrevet lidt på mail og SMS med Ratree, og der var vist et ret godt match fra start.

Ankom pisse nervøs til min aftale i dag, mit første besøg på en "massage klinik" ever. Blev lukket ind af en sød pige som fnisende viste mig hen til værelset hvor Ratree ventede på mig.

Wow, hun ser skide godt ud, og næsten endnu bedre for mig, hun er jo sindsyg sød og dejlig. Talte og pjattede lidt om hvad der skulle ske, jeg ved jo ikke så meget om det :-)

Fik besked på at smide tøjet, chok, men ok, det måtte komme, men alligevel lidt grænseoverskridende for nybegynderen her :-)

Startede med lidt ryg massage, fedt, det kan jeg så godt li. Hygge snakkede lidt undervejs, og jeg fik lært lidt om "mine muligheder" undervejs :-)))

Efter noget tid skulle vi prøve lidt mere, Ratree smed tøjet, og olien kom frem. Det blev til B2B, og det kan jeg også li, tjek :-)

Ratree er meget, meget fræk, super dejlig, har lækre bryster og en god røv, alt sammen helt perfekt for mig. Hun forstår virkelig at "køre en stemning op", og jeg tror hun kan li det, eller mig :-))

Jeg vil ikke bruge så meget til på at fortælle hvordan det her sluttede. Men jeg kan godt afsløre, at jeg fik hvad jeg ønskede, og havde fantaseret om i længe. Som jeg sagde til hende, bare giv den gas, så afregner vi bagefter. Og sådan blev det, ingen begrænsninger, bare fuld gas :-)

Det blev en fornøjelig tur på 1 1/2 time, afsluttet med fælles bad, og afregning som jeg måtte afgøre til kr. 1500,- = fuld valuta for pengene, me happy.

Kommer jeg igen, ja det kan du lige bande på jeg gør, det her univers vil jeg ikke snyde mig selv for :-)

Sidste info, jeg er sart og sippet med meget, men hos Ratree er der bare styr på sagerne. Der dufter dejligt, er rent og lækkert, stort og luftigt, ja, der er bare lækkert. Fedt, fedt sted, og tilmed tilpas diskret, og parkering lige foran døren :-)

Hvis jeg ikke kan få hende for mig selv, så vær sød ved hende boys...

(Ivv, gider ikke tænke på at andre skal have fornøjelsen også, jeg har vist noget at arbejde med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt indlæg!

Kom endelig med flere, når du får fyldt flere oplevelser på!

Jeg er selv " sippet" kvindernes skal være slanke og dufte godt, de skal ikke snyde, dufte godt osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Fin beretning af en god debut.

Ked af at 'ødelægge' din stemning- undskyld. Du har hende ikke for dig selv og hun er overfor alle på præcis samme måde, som du har oplevet hende! Bare for at skåne dig selv, vil jeg gerne give dig ret - du har noget at arbejde med. For din egen skyld læs endelig andres beretninger af hende og besøg også gerne andre ind i mellem.

ps Jeg havde det på nøjagtigt samme måde i starten, dog ikke med Ratree, for der har jeg ikke været - endnu. Må hellere komme afsted efter din gode oplevelse :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have fulgt med her på siden i nogle måneder, blev fristelsen for stor, så idag blev det min tur til massage :-)

Havde skrevet lidt på mail og SMS med Ratree, og der var vist et ret godt match fra start.

Ankom pisse nervøs til min aftale i dag, mit første besøg på en "massage klinik" ever. Blev lukket ind af en sød pige som fnisende viste mig hen til værelset hvor Ratree ventede på mig.

Wow, hun ser skide godt ud, og næsten endnu bedre for mig, hun er jo sindsyg sød og dejlig. Talte og pjattede lidt om hvad der skulle ske, jeg ved jo ikke så meget om det :-)

Fik besked på at smide tøjet, chok, men ok, det måtte komme, men alligevel lidt grænseoverskridende for nybegynderen her :-)

Startede med lidt ryg massage, fedt, det kan jeg så godt li. Hygge snakkede lidt undervejs, og jeg fik lært lidt om "mine muligheder" undervejs :-)))

Efter noget tid skulle vi prøve lidt mere, Ratree smed tøjet, og olien kom frem. Det blev til B2B, og det kan jeg også li, tjek :-)

Ratree er meget, meget fræk, super dejlig, har lækre bryster og en god røv, alt sammen helt perfekt for mig. Hun forstår virkelig at "køre en stemning op", og jeg tror hun kan li det, eller mig :-))

Jeg vil ikke bruge så meget til på at fortælle hvordan det her sluttede. Men jeg kan godt afsløre, at jeg fik hvad jeg ønskede, og havde fantaseret om i længe. Som jeg sagde til hende, bare giv den gas, så afregner vi bagefter. Og sådan blev det, ingen begrænsninger, bare fuld gas :-)

Det blev en fornøjelig tur på 1 1/2 time, afsluttet med fælles bad, og afregning som jeg måtte afgøre til kr. 1500,- = fuld valuta for pengene, me happy.

Kommer jeg igen, ja det kan du lige bande på jeg gør, det her univers vil jeg ikke snyde mig selv for :-)

Sidste info, jeg er sart og sippet med meget, men hos Ratree er der bare styr på sagerne. Der dufter dejligt, er rent og lækkert, stort og luftigt, ja, der er bare lækkert. Fedt, fedt sted, og tilmed tilpas diskret, og parkering lige foran døren :-)

Hvis jeg ikke kan få hende for mig selv, så vær sød ved hende boys...

(Ivv, gider ikke tænke på at andre skal have fornøjelsen også, jeg har vist noget at arbejde med :-)

Hvor gammel vil du tyde hun er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ohhh lad dog Rudolfski om at nyde den stund han havde. Vi har alle brug for at være lidt romantiske, og føle os lidt specielle.

@Rudolfski, desværre går den følelse væk jo flere kvinder du besøger, og jo flere gange du besøger de samme. Du bliver mere rationel og eftertænksom og mere kritisk. Men godt at du fik en god start, jeg husker selv min allerførste start med en en massør der gav svensk i charlottenlund, jeg har også skrevet en anmeldelse af hende. Det var for ca 6 måneder siden.

Kom også ind pissenervøs, kendte slet ikke til hvad jeg skulle forvente, hvordan hun reagerer på nøgenhed og rejsning osv. Og det kan du skrive dig bag øret for fremtiden, hver gang du starter på noget helt nyt, feks samleje, eller hård SM, eller shemales hvad du end lyster, så er første gang næsten ALTID pissesvær, fordi du bevæger dig ud på ukendt territorie. 2 og 3 og de efterfølgende gange er noget helt andet. Men sæt pris på dine første gange som kommer, du vil aldrig glemme dem, og de vil altid stå som noget helt specielt, for better or worse.

Men tro ikke at de har følelserne med, sådan for alvor. Uanset hvor søde og flinke de er, og ægte for der er altså nogen der er 100% ægte, så føler de ikke noget specielt for dig. Men jo flere gange du besøger den samme, jo mere personligt og intimt bliver det, og i får knyttet tættere bånd. Nå nok for dagens lektion fra professor PB :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Jeg læser nu ikke noget sted, at Rudolfski tror, damen har særlige følelser for ham. Jeg har købt alt for mange gange i over 10 år, og efter en del søgen fandt jeg ud hvilken slags pige jeg vil besøge, og det har derefter stort set altid været en dejlig og fornøjelig gfe eller thaimassage oplevelse. Men pas på pengene Rudolfski, det koster at  springe parringsdansen over, og boltre sig i et antal kvinder, som de færreste ville være i stand til at score, og seancen varer kun kort.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for gode kommentarer, og ikke mindst god info til en nybegynder :-)

Er bestemt godt klar over, at jeg ikke stikker mere ud, end andre besøgene hos disse kvinder. Gør mig heller ingen tanker om at skulle finde den næste "eneste ene", overhovedet :-)

Det er big bussiness, i know, men lidt humor skal der være plads til. Men tror også som i skriver, at den første gang er speciel, og den vol nok altid stå som en meget speciel oplevelse, og den vil blive husket :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

har igen været hos Ratree i dag det er bare så lækkert at komme der afslappet atmosfære søde piger og man føler sig bare velkommen ro og fred godt modtaget ingen stress "kom ind og hyg dig slap af" ikke noget med vi er færdige men lig dig og slap af vil du have et bad. ikke kun massage men et super fristed når man lige skal stresse af.

det var nr. 12 besøg og lige så godt som det første.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har igen været hos Ratree i dag det er bare så lækkert at komme der afslappet atmosfære søde piger og man føler sig bare velkommen ro og fred godt modtaget ingen stress "kom ind og hyg dig slap af" ikke noget med vi er færdige men lig dig og slap af vil du have et bad. ikke kun massage men et super fristed når man lige skal stresse af.

det var nr. 12 besøg og lige så godt som det første.

Så må hun sørme være god.  Håber at aflægge hende et besøg i næste måned.

Det skal da testes. Er snart på toppen igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey brødrer,

Falder ind i koret her som priser dette sted - var forbi igår og fik den nok bedste "thai"-oplevelse nogensinde.

Kom uanmeldt og blev lukket ind af en ældre dame som viste mig ind på et værelse med besked om at det nok gik 10 minutter ind betjeningen kom.

Det gik også ca. 10 min. inden Ratree stak et smilende ansigt ind gennem dørsprækken og meddelte at det nu kun vil gå 5 min. inden hun havde tid.

Efter yderligere nogle minutter så kom hun ind og jeg må sige at hun er meget atypisk for at være asiat - ihvertfald hvad jeg tidligere har oplevet og det er en del efterhånden.

Behandlingen skulle være B2B og så tage den derfra. Hun fandt hurtigt ud af at jeg virkelig var i behov af grundig massage nogle steder på ryggen og den fik ikke for lidt = hård massage som gav resultat.

Efter måske 20-25 minutter gik det mere over i B2B men og lidt touch af fis og ballade - vi havde det faktisk smadderskægt!

Jeg fik så "en gave" af hende og til sidst blev jeg eskorteret ud i badeværelset hvor jeg blev grundigt afvasket af hende - dejligt - og så på med tøjet igen og hjem med et stort smil på læben :-)

Kommer da helt klart igen :-)

The Bluesman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey brødrer,

Falder ind i koret her som priser dette sted - var forbi igår og fik den nok bedste "thai"-oplevelse nogensinde.

Kom uanmeldt og blev lukket ind af en ældre dame som viste mig ind på et værelse med besked om at det nok gik 10 minutter ind betjeningen kom.

Det gik også ca. 10 min. inden Ratree stak et smilende ansigt ind gennem dørsprækken og meddelte at det nu kun vil gå 5 min. inden hun havde tid.

Efter yderligere nogle minutter så kom hun ind og jeg må sige at hun er meget atypisk for at være asiat - ihvertfald hvad jeg tidligere har oplevet og det er en del efterhånden.

Behandlingen skulle være B2B og så tage den derfra. Hun fandt hurtigt ud af at jeg virkelig var i behov af grundig massage nogle steder på ryggen og den fik ikke for lidt = hård massage som gav resultat.

Efter måske 20-25 minutter gik det mere over i B2B men og lidt touch af fis og ballade - vi havde det faktisk smadderskægt!

Jeg fik så "en gave" af hende og til sidst blev jeg eskorteret ud i badeværelset hvor jeg blev grundigt afvasket af hende - dejligt - og så på med tøjet igen og hjem med et stort smil på læben :smile:

Kommer da helt klart igen :smile:

The Bluesman

Tak for en fin anmeldelse.

Hvordan synes du, hun var atypisk for at være asiat?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Hedonisten:

Alle andre gange jeg har besøgt thai-steder har fokus været på penge så hurtigt som muligt og hos Ratree er det precis tværtimod - kunde i fokus med et smil på læben :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ Hedonisten:

Alle andre gange jeg har besøgt thai-steder har fokus været på penge så hurtigt som muligt og hos Ratree er det precis tværtimod - kunde i fokus med et smil på læben :smile:

Det lyder jo herligt - og ja, ganske atypisk!

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi og bad om hård thaimassage.

Den var i den grad hård, men med meget hurtige bevægelser, jeg var ved at få stress til sidst.

Jeg endte dog med fuld pakke med Mon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi og bad om hård thaimassage.

Den var i den grad hård, men med meget hurtige bevægelser, jeg var ved at få stress til sidst.

Jeg endte dog med fuld pakke med Mon. 

Damage total kr?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig fine og appetitvækkende anmeldelser, tak for det!

Lige et par spørgsmål, er det hende på forsiden af hjemmesiden som I har fået massagen mv. af, eller er der flere piger og hvad alder vil I skyde på?

Kan på kortet se, at klinikken ligger lige op af noget andet, så vel ikke så diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon 

Hun har en lidt dyb stemme, er en rigtig sød pige der giver en god gang massage.

Rigtig god B2B (syntes jeg ) og altid har kunden i fokus, hun er åben for alt (tror ikke analt) meget smilende

tror ikke jeg kan finde en der er bedre til mit behov.

Får altid mine ønsker opfyldt og er rigtig sød i badet bagefter

Kan kun anbefale hende, men det er vist ikke nødvendigt, sidst klagede hun over for mange kunder

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...