Bladebronx 61 Skrevet 3. September, 2014 Jeg er for nylig blevet tilbudt at få oralsex og samleje med en pige på 15 år mod penge. Jeg var målløs og chokeret, mest pga af alderen og fordi jeg troede, eller overbevist om, at så unge piger ikke prostituerede sig selv i land der pryder sig på velfærd og ungdomsudannelse. Jeg ved ikke om i har oplevet noget lignende, tænkte bare jeg ville dele oplevelsen med jer, da jeg har gået og tænkt over det. Pigen er ikke tilknyttet et bordel. Jeg kom i kontakt med hende, gennem en massør i min hjemstavn. Jeg har også sagt jeg ikke vil have noget med dem begge at gøre mere. Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 3. September, 2014 Og det lyder som den rigtige beslutning... 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. September, 2014 Jeg er overbevidst om at de sociale myndigheder bør have en hint om noget sådan. Og jeg tror at du har almindelig indberetnings pligt. Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 3. September, 2014 Det kunne vel også tænkes hun bare havde lyst? 15år er dog lovligt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 3. September, 2014 15år er dog lovligt Ja, hun er over den seksuelle lavalder... Men at købe sex af en person under 18 er til gengæld bundulovligt. :) 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. September, 2014 Det kunne vel også tænkes hun bare havde lyst? Det er lige netop det alle pædofile siger. Et barn på femten år skal naturligvis ikke have sex med voksne brunstige mænd. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
i dont care 49 Skrevet 3. September, 2014 Du har underretningspligt. Den kan indsendes anonymt. Kommunen skal reagere på det. I samme forbindelse var det en god idé at informere politi om det. Også anonymt. For pigens skyld 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Zanderveld 42 Skrevet 3. September, 2014 Inb4 Bly kommer og fortæller, at I er snerpede Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 3. September, 2014 De hellige heste er høje i år.. og stikkertrangen stor, ser jeg. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2014 (edited) Inb4 Bly kommer og fortæller, at I er snerpede Hvorfor skulle jeg det? Hvis du hentyder til tråden med den 18 årige, så er der trods alt rimelig forskel på at være 15 år versus 18 år. Bare fordi jeg selv gjorde det i den alder, så er ikke ensbetydende med at jeg synes det er optimalt, det synes jeg faktisk overhovedet ikke at det er og jeg håber at manden gør hvad han har pligt til, nemlig at underrette kommunen. Redigeret 3. September, 2014 af Bly Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. September, 2014 De hellige heste er høje i år.. og stikkertrangen stor, ser jeg. Hellere højt til hest end under lavmålet. Men indrømmet jeg er egentlig for snerpet til at rumme dine præferencer. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 3. September, 2014 King fister in case jeg glemmer det (hvilket jeg tvivler på) husk mig lige på at du er et menneske jeg ikke skal snakke med igen... Blade bronx som de andre siger har du naturligvis indberetningspligt og håber at du husker det. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 3. September, 2014 (edited) Nu ligger landet sådan, at det nummer jeg har er et taletidskort. Derfor har jeg ingen ide om, hvem hun er, hvad hun hedder, hvor hun bor og helt basale informationer. Skulle jeg give myndighederne det nummer jeg har på hende, hvilket ikke er registreret på krak. Hun er jo trods alt ikke uintelligent, siden hun ved at hun skal have et sådan. Og mit ellers korte indtryk af barnet, er at hun bestemt ved hvad hun laver. Denne linje skal ikke forstås således, at jeg billigere hendes handlinger. Dog så er mit klare indtryk at hun fortsætter, også selvom de sociale myndigheder griber ind. Edit 12:21 : og jeg må indrømme, at jeg ikke har lyst til at skulle skrive frem og tilbage for at få et møde med hende - så jeg i sidste ende skal samle hende op, ikke give hende penge, ikke på nogen måde fungere som køber for derefter at fiske navn, adresse eller rigtig telefonnummer. Det bliver sku for meget "arbejde" og det efterlader dårlig smag i munden. Redigeret 3. September, 2014 af Bladebronx Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 3. September, 2014 De hellige heste er høje i år.. og stikkertrangen stor, ser jeg. så du mener ikke jeg skal foretage mig yderligere? (igen, dette er ikke en meningsdannende replik). Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 3. September, 2014 (edited) Ja du skal give myndighederne nummeret på taletidskortet.. Du behøves ikke selv "fiske efter Info".. Redigeret 3. September, 2014 af Claire 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. September, 2014 så du mener ikke jeg skal foretage mig yderligere? (igen, dette er ikke en meningsdannende replik). Hey Bladebronx Som fagperson, synes jeg bestemt du, skal lytte til de gode råd du her har fået. Ja du har, em underretningspligt. Som du kan læse mere om her. http://sm.dk/arbejdsomrader/udsatte-born-og-unge/underretning Hygge og god dag. KK 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 3. September, 2014 Jeg har netop underrettet pågældende kommunes familierådgiver anonymt, med de sparsomme oplysninger jeg havde. Ved at være anonym, undgår jeg at blive part i den forvaltningsretlige sag der kommer til at komme og fortsætte frem til gud-ved-hvornår. Hun fortalte ikke hvad de ville gøre, men jeg går ud fra at sagen er i gode hænder. Til alle de personer der skriver inbox-beskeder til mig, enten angående gode råd, eller hendes kontaktinfo frabedes dette. Hvis ikke jeres beskeder tåler trådens lys, skal i ikke sende det til mig. 17 Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 3. September, 2014 Til alle de personer der skriver inbox-beskeder til mig, enten angående gode råd, eller hendes kontaktinfo frabedes dette. Hvis ikke jeres beskeder tåler trådens lys, skal i ikke sende det til mig. Hvad siger egentlig Admin eller en moderator til at der sendes pm's til trådstarter om kontaktinfo mv. Kan og vil Admin gennemgå disse pm's for eventuelle sanktioner eller advarsler over for de brugere der har skrevet disse pm's? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2014 Jeg græmmes over at der faktisk er voksne mænd der helt bevidst gerne vil være sammen med en 15 årig. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. September, 2014 Til alle de personer der skriver inbox-beskeder til mig, enten angående gode råd, eller hendes kontaktinfo frabedes dette. Hvis ikke jeres beskeder tåler trådens lys, skal i ikke sende det til mig. Fuck det er sygt, at der er nogen som læser denne tråd og straks vil i kontakt med denne 15årig pige, for at udnytte hendes unge sind. I skulle skamme jer ! 11 Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 3. September, 2014 Fuck det er sygt, at der er nogen som læser denne tråd og straks vil i kontakt med denne 15årig pige, for at udnytte hendes unge sind. I skulle skamme jer ! Sådan noget kan gøre mig noget beskæmmet over at være sexkunde - det er ikke rart at kunne slået i hartkorn med de typer Venligst Spunsen/Bundstokken 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 3. September, 2014 Det er vel bare at offentlige gøre dem som har tilsendt PM angående kontaktinfo ...... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 3. September, 2014 Ja, de møgsvin der har spurgt til kontaktinfo skal straffes. Vi ved jo hvad de har i sinde, så vi kan lige så godt gøre kort proces med dem med det samme. De har jo slet ikke vores meget mere korrekte sexlyst. Og de har spurgt til kontaktinfo. Kontaktinfo! Verden står da ikke længere. Perverse svin siger jeg bare. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 3. September, 2014 Anmeld venligst de PM's, fra personer som har spurgt efter kontaktoplysninger på den 15 årige pige, da dette naturligvis på ingen måde er i orden. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 3. September, 2014 Det kunne være dejligt om feministerne læste med her. De fleste indlæg viser at vi har god moral i denne sag. 2 Del dette indlæg Link til indlæg