Hop til indhold
kanonkongen

Gratis kig på godterne.

Recommended Posts

Det kan jeg ikke rigtig se det sjove i, hvis jeg skal være helt ærlig...

 

 Jeg har i mine unge dage på en fredag-aften-gå i byen aften, prøvet noget lign, plus befølining mellem benene, på strøget i kbh, hvor jeg var i lårkort og høje stilletter. Hvor klart han syntes det var rigtigt smart, hvor man kunne vise sig for vennerne...

 

Smed stilletterne og fanget fyren i Jorks passage hvor han fik bank med stilletterne (og ja...han fik tæv)....Så kunne han fortælle den til sine venner!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fandme ikke i orden - det er overgreb - tænk sig hvis du stod i kø i supermarkedet og der var nogen der hev dine bukser ned og så står du der med din pik fremme, 2 liter mælk og en pose frosne grøntsager...

 

(og lad nu være med at sige at det kunne bare være så pisse sjovt - det tror jeg ikke et øjeblik på)....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fandme ikke i orden - det er overgreb - tænk sig hvis du stod i kø i supermarkedet og der var nogen der hev dine bukser ned og så står du der med din pik fremme, 2 liter mælk og en pose frosne grøntsager...

 

(og lad nu være med at sige at det kunne bare være så pisse sjovt - det tror jeg ikke et øjeblik på)....

Hey Superfucker.

 

Hvor i alverden, har jeg sagt det er iorden. Hvis du ville lade være, at ligge ord i munden på mig. Ville det være dejligt.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har i mine unge dage på en fredag-aften-gå i byen aften, prøvet noget lign, plus befølining mellem benene, på strøget i kbh, hvor jeg var i lårkort og høje stilletter. Hvor klart han syntes det var rigtigt smart, hvor man kunne vise sig for vennerne...

 

Smed stilletterne og fanget fyren i Jorks passage hvor han fik bank med stilletterne (og ja...han fik tæv)....Så kunne han fortælle den til sine venner!

 Hvad tager du i grunden for sådan en gang offentlig petting efterfuldt af en grundig gang spanking?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg torr, at I har lagt siden ned: Der står en besked om, at den ikke er tilgængelig i øjeblikket. Og faktisk er jeg også ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg torr, at I har lagt siden ned: Der står en besked om, at den ikke er tilgængelig i øjeblikket. Og faktisk er jeg også ligeglad.

Nok også godt nok BX, at den er det. 

 

Hygge og god dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo grov blufærdighedskrænkelse - både at trække bluse og trusser ned på pigerne på offentlig gade og så bagefter at ligge det ud på nettet - det er måske drengestreger, men personen ser nu voksen nok ud - og kameravinklen tyder også på en voksen person.

 

Jeg ved ikke hvad strafferammen er her i DK for noget lignende eller hvad den er i det pågældende land, hvor det foregik, men jeg tror ikke de skyldige slipper så let.

 

Det er muligt det er arrangeret, men det synes jeg nu umiddelbart ikke det ser ud til, udfra pigernes spontane reaktioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...