Liv 14443 Skrevet 9. Oktober, 2014 Det er muligt, at der er piger der har gæster i sin egen private bolig, men jeg mener ikke det er en smart idé. Dine gæster ved så ALT om dig; navn, adresse, hvem du er gift med, børn mv. Dine naboer kan også hurtigt få nys om, hvad der foregår. Hvis du får en stalker, har du ikke en chance for at slippe væk. Jeg kan "lukke Liv ned" og poppe op et nyt sted med nyt navn og nye billeder. De fleste piger kører med et andet navn og slører personlige kendetegn, det er der mange gode grunde til ;-) 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 9. Oktober, 2014 Tak for dit besyv, Liv. Det gav lige pludselig mening hvorfor jeg IKKE skal invitere dem hjem i mit hjem <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Oktober, 2014 Tak for dit besyv, Liv. Det gav lige pludselig mening hvorfor jeg IKKE skal invitere dem hjem i mit hjem <3 Prøv at hør, om der ikke er andre piger, der har et privat/diskret sted, de gerne vil dele et par dage om ugen/måneden - evt. et sted hvor I kan være 2 på vagt, så I både kan passe på hinanden og spille lidt yatzy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 10. Oktober, 2014 Yatzy... weee.... LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest elsker_sex Skrevet 10. Oktober, 2014 Alle steder indenfor 30 minutter i taxa Bare der ikke står "REDLIGHT" i vinduet, så går det nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg