Nikita Darling 11509 Skrevet 2. September, 2014 Holstebronx.....så fik du da lige røbet noget om Nikitas sted, der er indiskret af dig. Aaaaarh, det Holstebronx har skrevet, er vist ikke noget man kan udlede noget af... Uuuh, det er nær en person, der ejer en hund - jeg ved præcis, hvor det er! Not! Holstebronx... Hunde kan hverken sladre eller give dig det forargede elevator-blik, så hvad er problemet? :P 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. September, 2014 Hunde kan hverken sladre eller give dig det forargede elevator-blik, så hvad er problemet? Uhh...det dér elevatorblik, det kan jeg ikke lade være med. Det laver jeg hele tiden, er det noget man kan søge terapi imod? En gang imellem får jeg en fornemmelse af at pigerne gør det samme. Men det er nok bare indbildning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. September, 2014 Uhh...det dér elevatorblik, det kan jeg ikke lade være med. Det laver jeg hele tiden, er det noget man kan søge terapi imod? En gang imellem får jeg en fornemmelse af at pigerne gør det samme. Men det er nok bare indbildning. Hihi, nu skrev jeg det forargede elevator-blik, Louie... Alskens andre elevator-blikke behøver der ikke nødvendigvis at være noget galt med. Hva', jeg får det sgu da hver gang, at jeg lukker en mand ind af min dør. (Og så indrømmer jeg aldrig, hvis jeg selv gør det ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2014 Nikita, kender du ordsproget "mange bække små, blir til en stor Å". Altså det ene med det andet og vupti er du offentliggjort. Og hvad skal Holstebronx bruge det til, at vidergive det? Du burde holde dig for fin, til at acceptere sådanne udtalelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Nikita, kender du ordsproget "mange bække små, blir til en stor Å". Altså det ene med det andet og vupti er du offentliggjort. Og hvad skal Holstebronx bruge det til, at vidergive det? Du burde holde dig for fin, til at acceptere sådanne udtalelser. Ve' du wa', Kim... Om så det kom frem, at jeg havde en nabo med hund, og en anden nabo med et gyngestativ, at terrassen er østvendt, at parkeringspladsen har plads til 10 biler, at der er lilla pelargonier ude ved stakittet, at fliserne er firkantet og at døren er hvid... Så gør det stadig ikke Holstebronx's kommentar så indiskret, at hverken du eller jeg eller nogen som helst andre, skal sidde tilbage med rynkede næser! Så længe der ikke bliver skrevet om ting, som er afslørende for min legeplads, så føler jeg mig simpelthen så fin og fornem! :cool: Redigeret 2. September, 2014 af Nikita Darling 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 2. September, 2014 Så længe det er nær offentlig transport midler, så er det ikke så vigtigt om det er i er bolig område eller i er industri kvarter. Er det indrettet lækkert, intimt og rart så er det det vigtigste. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. September, 2014 (edited) Så længe det er nær offentlig transport midler, så er det ikke så vigtigt om det er i er bolig område eller i er industri kvarter. Er det indrettet lækkert, intimt og rart så er det det vigtigste. Du kan tage bus 62 fra enten Viborg eller Århus til Hammershøj http://www.rejseplanen.dk/ Og så passe på lysekronen Redigeret 2. September, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. September, 2014 Ve' du wa', Kim... Om så det kom frem, at jeg havde en nabo med hund, og en anden nabo med et gyngestativ, at terrassen er østvendt, at parkeringspladsen har plads til 10 biler, at der er lilla pelargonier ude ved stakittet, at fliserne er firkantet og at døren er hvid... Så gør det stadig ikke Holstebronx's kommentar så indiskret, at hverken du eller jeg eller nogen som helst andre, skal sidde tilbage med rynkede næser! Så længe der ikke bliver skrevet om ting, som er afslørende for min legeplads, så føler jeg mig simpelthen så fin og fornem! Gad vide hvor mange der nu har været inde på Google Maps og lede efter lige netop den hvide dør og de lilla pelargonier ...........nej!....jeg har ikke selv været derinde!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. September, 2014 Gad vide hvor mange der nu har været inde på Google Maps og lede efter lige netop den hvide dør og de lilla pelargonier Du skal lede med Street View - men stedet er ikke med på Street View, da de måtte opgive at køre på den smalle sti. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 3. September, 2014 Du skal lede med Street View - men stedet er ikke med på Street View, da de måtte opgive at køre på den smalle sti. Dydens smalle sti? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 3. September, 2014 min foretrukne beliggenhed er vandret med en dejlig pige ovenpå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 3. September, 2014 Jamen jeg leder jo faktisk efter bolig i Kbh, så hvis nogle sidder inde med et hyggeligt hus, gerne i et industriområde nær metro, med naturområder i baghaven samt pakering og bagdør, så sig endelig til det giver mig nu en dyb lyst, til at smække røde lys på taget, der former ordet "knaldhytten" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. September, 2014 Jamen jeg leder jo faktisk efter bolig i Kbh, så hvis nogle sidder inde med et hyggeligt hus, gerne i et industriområde nær metro, med naturområder i baghaven samt pakering og bagdør, så sig endelig til det giver mig nu en dyb lyst, til at smække røde lys på taget, der former ordet "knaldhytten" Jeg kan foreslå et rødt kolonihavehus på Amager tæt på lufthavnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurendrejeren 79 Skrevet 3. September, 2014 (edited) min foretrukne beliggenhed er vandret med en dejlig pige ovenpå Jeg foretrækker det omvendte: En horisontalt liggende pige, mens jeg møvmer på i nogenlunde same position. Så kan jeg spare fittnesscenteret. Redigeret 3. September, 2014 af Lurendrejeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurendrejeren 79 Skrevet 3. September, 2014 Så længe det er nær offentlig transport midler, så er det ikke så vigtigt om det er i er bolig område eller i er industri kvarter. Er det indrettet lækkert, intimt og rart så er det det vigtigste. Et sådant sted har jeg været først på Vestegnen, men ønsker man diskretion, skal man ikke dugge op i frokostpausen om sommeren, for så sidder mekanikkere, rørlæggere, bogtrykkere og andre udenfor og spiser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. September, 2014 (edited) Holstebronx.....så fik du da lige røbet noget om Nikitas sted, der er indiskret af dig. Hvad med stedet på Skarvevej, håber adressen er offentlig, ellers er det da også smagløst at nævne, der er en på den vej. Skavevej... der er et stort lys skilt hvor der står "open" * de annoncerer jo med adressen på eb.dk Så hemmeligt er det ikke. Redigeret 3. September, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. September, 2014 Skavevej... der er et stort lys skilt hvor der står "open" Så er det i hvert fald ikke Nikitas sted :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. September, 2014 (edited) Aaaaarh, det Holstebronx har skrevet, er vist ikke noget man kan udlede noget af... Uuuh, det er nær en person, der ejer en hund - jeg ved præcis, hvor det er! Not! Holstebronx... Hunde kan hverken sladre eller give dig det forargede elevator-blik, så hvad er problemet? Nå den vidste godt hvad der skulle foregå...den havde tungen langt ude af munden Næh der var bare et eksempel på at der ikke var langt til naboen. Havde jeg været nysgerrig så kunne jeg også have aflæst størrelsen på naboens bh, som hang til tørre Men ja, det er skam et diskret sted du har fundet overordnet :-) Redigeret 3. September, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. September, 2014 Så er det i hvert fald ikke Nikitas sted :) Nå så må jeg have blandet de forskellige steder sammen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stall-struer 31 Skrevet 6. Oktober, 2014 Jeg er ret kendt i lokalområdet, så jeg er altid påpasselig med hvilke adresser, og tidspunktet jeg besøger på. Jeg synes der er for mange der er kommet ind i byerne, her omkring. Jeg har tit måttet gå forbi en adresse, fordi der, lige, kom en der genkendte mig i det jeg skulle til at ringe på, eller gå ind i gården. Min bil er ret speciel, så den tiltrækker sig en masse opmærksomhed. Så er der ikke mulighed for at parkere, uset, så parkerer jeg altid et stykke derfra. Jeg foretrækker, klart, et hus langt ude på landet efter mørkets frembrud. Så det er godt at dagene nu bliver korte. Herude i de små samfund ved alle hvad der foregår på de adresser. *he he* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 9. Oktober, 2014 Nu får jeg lyst til lige at sparke et lille indlæg ind.. primært til GP'erne, men i andre må da også gerne svare Ude på landet, ganske vist i industri, men da jeg har mange venner, der kommer og går (kører til og fra), så vil det ikke virke underligt at der kommer et par gæster af en halv eller en hel times varighed.. Overvejer lidt at gøre det på mit eget diskret/private sted, engang imellem, med kun ganske få kunder om dagen. Er det go eller nogo i denne Branche? Spørger fordi jeg er heelt grøn og ny <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 9. Oktober, 2014 Hej Marlene Industri / erhvervsområde er fint, såfremt der er direkte adgang fra gaden. Har oplevet steder hvor man skal løbe spidsrod ned gennem rækken af brugte biler, byggematerialer mm. Det er ikke så fedt. Med et sted, der ligner et revisions kontor, med en diskret indgang, ja det er lige sagen. Har også besøgt en pige der holdt til i en kontorbygning, ja et slags kontorhotel med mange mindre kontorer. Der gik man ind i en lille entre, hvorefter man blev lukket ind, meget diskret. Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 9. Oktober, 2014 Tænker det vil være i min helt private bolig, egen indkørsel, egen indgang, eget landsted. Ja, der er arbejdere der kører rundt, men ikke nogen som vil synes det er underligt at der er besøg. Så mere diskret kan det vist ikke blive, så længe der ikke holder kø i min indkørsel LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 9. Oktober, 2014 Hvis du kører det som privat diskret, så oplyser du ikke adressen i din annoncen. Kun telefonnummer. Så ringer Hr. Sexkøber til dig og får adressen Uden at være sikker, så vil jeg mene at de fleste af følgende piger kører det på den måde - Daniella, Liv, Sisse, Molly, privatpigerne på Annoncelight og sikkert mange flere. På den måde styrer du selv om der er kø ved indgangen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 9. Oktober, 2014 I privaten vil jeg ikke modtage mere end en enkelt eller to Hr sexkøbere pr dag/uge, hvad der falder mig bedst ind Spørgsmålet er mere, om der er flere piger der sælger ydelser i deres egen private bolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg