Guest Liderligfyr Skrevet 1. September, 2014 Lidt udledt af RN sidste tråd, om man er klar til at tage konsekvenserne af en evt skilsmisse på det økonomiske plan '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Vi har diskuteret til hudløshed hvad Kvinderne finder mest acceptabel…. elskerinden eller glædespigen… og det mundede vist ud i, det variere lidt fra Kvinde til Kvinde. Man er et dumt svin, hvis man bliver taget med en elskerinde! Men hvad hvis man bliver taget med en glædespige? Dig som Mand, hvor vil du helst blive snuppet med bukserne nede? hos elskerinden eller glædespigen? For mit vedkommende er svaret elskerinden. Jo det vil være noget røv! og muligvis have konsekvenser….. men med Glædespigen der kommer altså også alle fordommene med oveni hatten. Og dem har jeg nok ikke alverdens lyst til at kæmpe med. Tror jeg faktisk heller ikke mange andre har. Selv Singler kommer jo snigende ind i klinikkerne, til trods for de ikke skal stå til ansvar for nogen. Det er bare meget tabubelagt at besøge en glædespige. Når det er sagt, så går dem der ikke besøger glædespiger glip af fandens meget men dem om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. September, 2014 (edited) Der har jeg det faktisk lige modsat. Jeg ville hellere tages med bukserne nede hos en glædespige end hos en (etableret) elskerinde. En glædespige er jo at betragte som et "lejlighedskøb", hvor, som flere herinde tidligere har givet udtryk for, man betaler for at få lov til at gå igen. Altså ingen gensidige forpligtelser. Og man kan vel argumentere for, at man "lige faldt i", hvis det skulle komme for skade at blive opdaget? En elskerinde er i mine øjne noget mere fast, intimt og følelsesforbundet. Det er noget med at komme med små gaver, tilbringe så megen tid i smug sammen som muligt, stikke af på en lille weekend sammen, hvis det kan lade sig arrangere, og det er ofte hørt, at en elskerinde pønser på at kunne erstatte konen. Elskerinden er altså en langt alvorligere trussel for et ægteskab end glædespigen, hvis forholdet skulle blive opdaget. Redigeret 1. September, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ludwig537 10 Skrevet 1. September, 2014 Når konen er nået dertil, hvor lysten kun rækker til en svag omgang, en gang om måneden, så kan man vel ikke have dårlig samvittighed og at søge aflastning for hende ude i byen. Helt enig med Lf i at dem der ikke går til glædespiger går glip af noget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 1. September, 2014 Ja der kan jeg sagtens følge dig Borende X… altså hvad er værst for ægteskabet= elskerinden Men den jeg tænkte på som jeg ikke lige kan gennemskue om du har tænkt på……. En Single fyr kommer snigende ind i en klinik ligesom os andre. Han er ikke på grisestien! han har fuld ud lov at komme der, men alligevel kommer han snigende. Dette skyldes han ikke vil kædes sammen med det at besøge glædespiger. Altså besøge glædespiger er meget tabubelagt. Lad os antage du blev snuppet med bukserne om anklerne ved Glædespigen. Så vil kone/x-konen vel råbe det ud til højre og venstre, hvordan vil du have det med det? lige med det, ville jeg hellere have haft det var en elskerinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 1. September, 2014 Glædespigen. Uden tvivl. Det er der jeg med samvittigheden i orden kan sige til min bedre halvdel at det er hende jeg elsker. En elskerinde er noget sværere at forklare og der er risikomomentet med gengældte følelser som konen med rette vil se som en enorm trussel. Fordommene kan jeg leve med, men at konen tror jeg deler min kærlighed vil jeg ikke kunne bære. Mvh g-lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. September, 2014 (edited) Der har jeg det faktisk lige modsat. Jeg ville hellere tages med bukserne nede hos en glædespige end hos en (etableret) elskerinde. En glædespige er jo at betragte som et "lejlighedskøb", hvor, som flere herinde tidligere har givet udtryk for, man betaler for at få lov til at gå igen En elskerinde er i mine øjne noget mere fast, intimt og følelsesforbundet. Det er noget med at komme med små gaver, tilbringe så megen tid i smug sammen som muligt, stikke af på en lille weekend sammen, hvis det kan lade sig arrangere, og det er ofte hørt, at en elskerinde pønser på at kunne erstatte konen. BX, Jeg fornemmer i din verden er din faste nydelse-leverandør en slags semi-elskerinde for dig, Du planlægger grundig hver besøg så det er ikke "lejlighedskøb", samt stikker du af og til af med hende i din båd... Redigeret 1. September, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. September, 2014 (edited) Ja der kan jeg sagtens følge dig Borende X… altså hvad er værst for ægteskabet= elskerinden Men den jeg tænkte på som jeg ikke lige kan gennemskue om du har tænkt på……. En Single fyr kommer snigende ind i en klinik ligesom os andre. Han er ikke på grisestien! han har fuld ud lov at komme der, men alligevel kommer han snigende. Dette skyldes han ikke vil kædes sammen med det at besøge glædespiger. Altså besøge glædespiger er meget tabubelagt. Lad os antage du blev snuppet med bukserne om anklerne ved Glædespigen. Så vil kone/x-konen vel råbe det ud til højre og venstre, hvordan vil du have det med det? lige med det, ville jeg hellere have haft det var en elskerinde Vi er helt enige om, at det er tabubelagt at besøge glædespiger. Single eller ej. Derimod er jeg ikke enig i det sidste, du skriver. Jeg ville nok have det lettere ved at blive stemplet som bordelkunde, end som en, der holder en fast elskerinde. Jeg tror, at omgivelserne vil reagere kraftigere overfor et etableret elskerindeforhold, for det er i manges øjne det helt store svigt over for konen med gaver, intens opmærksom o.s.v. til elskerinden. Samt det vel altid latent lurende spørgsmål: Hvem af de to vælger han nu? Det sidste spørgsmål har vel ingen sandsynlighed for sig, når det drejer sig om en glædespige, og ved en glædespige har omgivelserne nok nemmere ved at sige: "Herregud, han plumpede jo bare i en enkelt gang". Altså den gang hvor han blev afsløret. Redigeret 1. September, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 1. September, 2014 Vi er helt enige om, at det er tabubelagt at besøge glædespiger. Single eller ej. Nu skriver du single eller ej. Tror at de fleste singler i dag er afklaret, med deres besøg, eller de besøg de får De har jo ikke lige "hende der" derhjemme de skal tage hensyn til. Og hvis de skulle blive opdaget, ja så koster det kun en historie om en oplevelse, som har været skøn, det man trængte ti, indtil til næste gang En dag finder du ud af, at dette jeg gør, og nyder, hvorfor skal det være tabu, Jeg åbnede munden for mange år siden til en Familiejulefrokost. I dag smiler mine nevøer, niecer til mig, de ved at Onkel gog, han er bare, God Old Gammelnok Dette er skrevet ud fra min oplevelse, erkend hvad du gør, tag konsekvensen Og så ikke mere moral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. September, 2014 Jeg åbnede munden for mange år siden til en Familiejulefrokost. I dag smiler mine nevøer, niecer til mig, de ved at Onkel gog, han er bare, God Old Gammelnok Dette er skrevet ud fra min oplevelse, erkend hvad du gør, tag konsekvensen Og så ikke mere moral. Skal nevøerne ikke med onkel Gog på sjov ? Emnet købesex er tabubelagte fordi folk ikke ved nok om branchen, om forholdene og om bevæggrundene hvorfor folk (mænd) gør det. Måske skulle skolerne have nogle oplysningskampagner lagt in i seksuel-undervisningen... så emnet bliver mere mainstream. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 2. September, 2014 Skal nevøerne ikke med onkel Gog på sjov ? Emnet købesex er tabubelagte fordi folk ikke ved nok om branchen, om forholdene og om bevæggrundene hvorfor folk (mænd) gør det. Måske skulle skolerne have nogle oplysningskampagner lagt in i seksuel-undervisningen... så emnet bliver mere mainstream.Skal nevøerne ikke med onkel Gog på sjov ? Skal nevøerne ikke med onkel Gog på sjov ? De kan jo bare spørge I 2003 var jeg i Hamburg og løbe Marathon, vi var ti personer, seks skulle løbe, to af dem der var med var to drenge på 15 år, de skulle ikke løbe, de var bare så heldige at deres to enlige fædre havde dem med, den ene var min søn. En aften vi var ude og spise siger en, skal vi ikke gå ned på Herberstrasse og kikke ,han havde været der for mange år siden, mærkeligt nok fandt han hurtigt vej, vi andre grinede lidt af ham, nå men da vi står uden for Herberstrasse, er der jo skilte med kvinder, og unge under 18 år ingen adgang, den anden drengs far var ikke med, kvinderne måtte blive udenfor, de andre havde travlt med at komme ind og kikke, de havde ikke lagt mærke til det med alderen, så jeg sagde til drengene, nu skal i få en oplevelse , og det fik de, forestil dig deres ansigtsudtryk, glemmer det aldrig . Vi kikkede kun. Da vi kom tilbage til hotellet fortalte jeg den anden drengs far hvor vi havde været, han grinede, gav mig en krammer, til min søn sagde jeg, du skal nok ikke fortælle din mor om dette. Så Nille, sådan introducerede jeg min søn for denne verden, så man kan vel sige jeg viste ham en verden, hvor han, hvis fik behov for det, kunne gå hen man er vel en god far 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. September, 2014 En aften vi var ude og spise siger en, skal vi ikke gå ned på Herberstrasse og kikke ,han havde været der for mange år siden, mærkeligt nok fandt han hurtigt vej, vi andre grinede lidt af ham, nå men da vi står uden for Herberstrasse, er der jo skilte med kvinder, og unge under 18 år ingen adgang, den anden drengs far var ikke med, kvinderne måtte blive udenfor, de andre havde travlt med at komme ind og kikke, de havde ikke lagt mærke til det med alderen, så jeg sagde til drengene, nu skal i få en oplevelse , og det fik de, forestil dig deres ansigtsudtryk, glemmer det aldrig . Vi kikkede kun. Da vi kom tilbage til hotellet fortalte jeg den anden drengs far hvor vi havde været, han grinede, gav mig en krammer, til min søn sagde jeg, du skal nok ikke fortælle din mor om dette. Så Nille, sådan introducerede jeg min søn for denne verden, så man kan vel sige jeg viste ham en verden, hvor han, hvis fik behov for det, kunne gå hen man er vel en god far Nu er Reeperbahn/Herberstrasse som bekendt et rip-off sted, så det er ikke det bedste sted du har introduceret ham til. Lad ham/dem tag med mig på studietur i FKK-land, du udruster ham en stor pose €€€, jeg skal nok vise han paradis på jorden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. September, 2014 Ja hvad er du for en far Gog? Kunne da i mindste have taget ham med på FKK, givet ham 500 euro, vi tager ikke hjem før de er brugt Sønnike hehe Ej fed historie Man sætter nok nogle barriader op for sig selv! For det er jo en fantastisk verden for en mand ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg