Hop til indhold

Tæt på grindsted\varde..

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Har idag besøgt en pige som er her i denne uge..sommerhus:)ganske stille og rolig. Kom til stedet og blev mødt af en smuk og dejlig pige..kys fra første minut..og gav 1000,- for dansk og superfransk...ddt blev ikke kun ved det..hun ville det hele kæle, superfransk uden,69,kys og kram..men sikker sex selvfølgelig til sidst...er fra Portugal og taler glimrende engelsk...SUPER ER PÅ OPLEVEREN...Bliver I fristet...pas godt på hende..det er guld med pil op.r

Skrevet

Find hende i EB

Skrevet

...ser temmelig godt ud, er det hendes egne billeder ???

Skrevet

Var også forbi igår ved 10.30 tiden. Var spændt på hvad der ville møde mig når døren gik op, og blev BESTEMT ikke skuffet. Blev mødt af en høj flot kvinde, med en ligeså flot krop og bryster.

Hun er ganske rigtigt fra Portugal og taler fint engelsk. Tog 30 min Fransk/Dansk til 800,- og havde virkelig svær ved at holde den halve time, for hun var over det hele, både med kys og massage. Overvejede et kort øjeblik at udvide til en time, men var fuldstændig flad da den halve time ++ var gået. Hun er i det diskrete sommerhus den næste uges tid, så skynd jer forbi, der venter jer en god oplevelse!

http://side6.dk/resultatside/?q=miasue

Ollie

Skrevet

Det er hende her http://side6.dk/resultatside/?q=miasue.

Tror ikke annoncerne har noget med hinanden at gøre, selvom at MiaSue til forveksling godt kunne ligne Linda på billederne.

Ollie

Skrevet

Hej. Lyder som søde "Paloma", der tidligere var i Vorevadsbro ved skanderborg og senere i Nr. Snede under et andet navn. Fra Portugal - ca 30 år, med tilknytning til London og en datter i Portugal, lidt uden for Lissabon. Super dejlig pige, hvis det er hende ;-)

Skrevet

Tror ikke det er hende selv på nogen af billederne - altså under de to profilnavne jeg er stødt på. Se under "Holmedal" ved skanderborg 

Skrevet

Miasue - billederne kunne faktisk godt være hende. Megasød og naturlig/kærlig pige/kvinde. Husker ikke lige hendes rigtige navn :-( , men husker at hun er ret god til Engelsk og at hun har studeret lidt sprog i London

Skrevet

Ikke nævne adresser, der ikke er nævnt i annoncen :)

Mvh

Equilibrium

Redigeret af Equilibrium

Skrevet

Dejligt igen..nu i FredericiaBørkob..var der igår og blev ikke skufftet...dejlig og sprød som altid.god tur:) i bliver overrasket.

Skrevet

Dejligt igen..nu i FredericiaBørkob..var der igår og blev ikke skufftet...dejlig og sprød som altid.god tur:) i bliver overrasket.

Hvem besøgte du der??

Skrevet

Hvem besøgte du der??

Miasue, I presume ;-)

Skrevet

Miasue?

Og det er nyt navn for Paloma, der tidligere var i Voervadsbro?

Skrevet

Der findes en tidligere tråd der hedder: "Holmedal ved Skanderborg". 

Skrevet

Miasue?

Og det er nyt navn for Paloma, der tidligere var i Voervadsbro?

Når jeg klikker på det gamle link, dukker miasue op :-))

Skrevet

Når jeg klikker på det gamle link, dukker miasue op :smile:)

Det gør hun da også! Godt set!

Så er det jo nok hende.

Redigeret af Lubovnik

Skrevet

det er hende! skrev lidt på efterlysning i går, er go nok. miasue.

• 2 months later...
Skrevet

Netop frisk hjemkommet fra endnu et besøg hos MiaSue http://side6.dk/resultatside/?q=miasue

Hold da helt maul, sikke en oplevelse! Uden sammenligning en af de bedste oplevelser jeg har haft sammen med en glædespige, WOW!

Billederne er 100% hende, og når man ser billederne, og jeg så siger 100% GFE så er resten overflødig. Selvfølgelig spiller kemi osv en stor rolle, men jeg fik en på opleveren jeg sent vil glemme. Hun er til alm sex (ingen anal) og fransk er uden, og hun kigger IKKE på uret. Rigtig sød pige som jeg HELT sikkert vil besøge igen og igen hvis muligheden skulle opstå. I dag er sidste dag i Esbjerg, og hun fortalte at den kommende uge kunne hun besøges i Sunds..... :wub:

ollie  

• 3 months later...
Skrevet

Besøgte Miasue i et diskret sommerhus Houvig forleden, og kan bekræfte den gode omtale hun får af andre.

Super flot Portugisisk kvinde omkring de 30, virkelig lækkert syn fra første sekund, langt sort hår, slank med gode former, skønne fast D-skåls bryster og en lækker mås. Meget imødekommende og kyssede virkelig lækkert allerede med det samme. Blev enige om en halv time for en tusse, tiden forløb hurtigt med med kysse/nusse, HJ, BJ og flere stillinger inkl. lidt frækt legetøj hun fandt frem. Super skøn sex, tydeligt at hun er glad for sex og lækkert samvær, hun gør sig virkelig umage for en fælles god oplevelse. Forlod hende 1½ time senere og gav et lille tillæg for den ekstra tid.

Miasue får min BEDSTE anbefaling, absolut et besøg værd, men vær god ven hende, hun fortjener kun det bedste, jeg kommer helt sikkert igen hos Miasue!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.