Hop til indhold

Monogami - et romantisk ideal... eller..?

Featured Replies

Skrevet

Nu går snakken hele tiden på polyamorøsitet, men der er jo faktisk også noget der hedder polysexuelle forhold som for de fleste nok vil være lettere at tackle med hensyn til jalousi (mig selv inklusive) - - at et polysexuelt forhold så godt kan gå hen og blive polyamorøst er så en anden historie :)

Ja, ok. Den skelnen gør jeg ikke. For mig er det samme ting. Jeg kan ikke knalde hvis jeg ikke er en smule forelsket, med det har ikke noget med kærlighed at gøre.

Men god pointe.

• Svar 51
  • Visninger 5.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Følgende skal forstås ud fra devisen, at mit arbejde lige præcis er et arbejde, og ikke har noget at gøre med utroskab eller ting i den dur. Monogami (romantisk eller ej) er et ideal, som jeg altid

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Skønt indspark, Line.    Jeg er jeg imponeret over din omstillingsevne/parathed alt efter hvilken mand du får på krogen... STOR respekt!   - Her er jeg nok blevet en kende mere egoistisk anlagt,

• Guest Tywin Lannister
    Guest Tywin Lannister

Interessant oplæg, SEM   Jeg har et meget specielt forhold til monogami. I den gængse forstand af ordet har jeg været utro i samtlige forhold jeg har været i. Ikke bare én gang, men MASSER af gange

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.