Hop til indhold
Banditten

Pigerne på mansiongirls i denne uge

Recommended Posts

Hej,

Er der nogle som har besøgt enten Vanda eller Goldie som er hos mansiongirls i denne uge? Som evt kan fortælle om det er værd, at tage et smut forbi en af den :)

//banditten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi og hilste på begge to.

Begge ligner meget godt de fotos der er på siden dog har Vanda nogle flere kilo på sidebenene. Men søde kønne piger begge to. Satser på at besøge en af dem i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alla tjejer på Mansiongirls är "säkra kort", även om de kostar mer än de flesta utländska flickor i Köpenhamn. De är professionella, vilket jag inte alltid ser som en fördel. Jag förstår dock inte varför Mansiongirls måste ljuga om tjejernas ålder. Det står exempelvis att Debbie White, som kommer på onsdag 3 september, är 26 år när det med enkelhet - hon är ju en porrstjärna - går att kolla upp att hon just fyllt 30 år. Senast hon var i Danmark var hon alltså 29. Glöm inte att gratulera Debbie ni som får tillfälle att knäppa på henne! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med alder jeg jo ret udbredt bland de skønne gudinder.

Og ja, jeg har kun, på nær en men hun er der ikke mere, haft gode oplevelser med pigerne fra Mansiongirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...