Banditten 17 Skrevet 29. August, 2014 Hej, Er der nogle som har besøgt enten Vanda eller Goldie som er hos mansiongirls i denne uge? Som evt kan fortælle om det er værd, at tage et smut forbi en af den //banditten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 29. August, 2014 Goldie ja, hun er ret lækker og gave mig en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 30. August, 2014 Goldie har en vanvittig lækker fitness krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 30. August, 2014 Jeg var forbi og hilste på begge to. Begge ligner meget godt de fotos der er på siden dog har Vanda nogle flere kilo på sidebenene. Men søde kønne piger begge to. Satser på at besøge en af dem i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Amaretto 72 Skrevet 30. August, 2014 Alla tjejer på Mansiongirls är "säkra kort", även om de kostar mer än de flesta utländska flickor i Köpenhamn. De är professionella, vilket jag inte alltid ser som en fördel. Jag förstår dock inte varför Mansiongirls måste ljuga om tjejernas ålder. Det står exempelvis att Debbie White, som kommer på onsdag 3 september, är 26 år när det med enkelhet - hon är ju en porrstjärna - går att kolla upp att hon just fyllt 30 år. Senast hon var i Danmark var hon alltså 29. Glöm inte att gratulera Debbie ni som får tillfälle att knäppa på henne! ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 30. August, 2014 Det med alder jeg jo ret udbredt bland de skønne gudinder. Og ja, jeg har kun, på nær en men hun er der ikke mere, haft gode oplevelser med pigerne fra Mansiongirls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. August, 2014 (edited) Jag förstår dock inte varför Mansiongirls måste ljuga om tjejernas ålder. I Danmark har vi 25% moms på alt og det gælder også pigernes alder, so get use to it Redigeret 30. August, 2014 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg