Hop til indhold
Guest Suttehus

Ondt i maven?:-)

Recommended Posts

Guest Suttehus

Er der andre end mig der simpelthen for lidt ondt i maven, af nervøsitet i timerne op til et møde med en gp?

Det går over ligeså snart mødet sker nærmest:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

:P men lidt spændt bliver man jo

Ja, de fysiologiske reaktioner udebliver forhåbentlig ikke? :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ondt i maven, ligefrem? Det tænker jeg ikke er godt. Men at være spændt, det er vel en væsentlig del af hele denne oplevelse. Jeg er i hvert fald tosset med sommerfuglene i maven!

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det svinger lidt.

Nogen gange er jeg spændt og lidt nervøs inden besøget, andre gange sker det når jeg er kommet indenfor.

En enkelt gang har jeg været så spændt og nervøs, lige fra jeg vågnede, at det nærmest var en OCD lignende tilstand :D det var en lang dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget spændt er man jo, det er også derfor jeg har svært ved at lave en aftale flere dage før, det er simpelthen for nervepirrende at gå og vente. Og man kan dårligt sove om natten. Derfor foretrækker jeg altid at lave aftale på selve dagen. Eller bare dumpe ind på de steder hvor man kan det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Guys, lidt sommerfugle er der vel altid, eller spænding om man vil. Men stop lige en halv, det er ikke en eksamen vi skal til, snarere er det GP, som skal præstere. Det er faktisk jer som er kunden, og det er GP som er prof. Tænk på det næste gang i besøger en GF, og læn jer herefter tilbage, og nyd akten. Dette er jeres frirum, som I betaler for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man bryde ind og spørge hvad GP står for ?

Har siddet og undret mig lidt, og prøve at søge på google... men går ikke udfra det er et motorløb i snakker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man bryde ind og spørge hvad GP står for ?

Har siddet og undret mig lidt, og prøve at søge på google... men går ikke udfra det er et motorløb i snakker om.

Det står for "glædespige", men der er en del, der ikke gider skrive hele ordet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bliver altid spændt på at møde nye mennesker og skal i intimt konkakt med dem :D det er helt naturlig, ellers var man en kold skid.

Men ligefrem får et nervesammenbrud eller ondt i maven er nok lidt ekstremt, men det er noget om kan trænes væk, forsøg fx. at øge selvtilliden og selvværdet, evt. tage nogle coaching kursus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Guys, lidt sommerfugle er der vel altid, eller spænding om man vil. Men stop lige en halv, det er ikke en eksamen vi skal til, snarere er det GP, som skal præstere. Det er faktisk jer som er kunden, og det er GP som er prof. Tænk på det næste gang i besøger en GF, og læn jer herefter tilbage, og nyd akten. Dette er jeres frirum, som I betaler for. 

Og jeg som troede at sex var noget man havde sammen! Jeg har meget at lære, hva. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg som troede at sex var noget man havde sammen! Jeg har meget at lære, hva. :D

Man kan også have solosex og sex med en lolitadukke :P

Jeg har ikke store erfaring med mænd, men jeg kunne forstille mig at nogle mænd er dovne og bare ligger og tage imod uden at røre en finger ? Hvad er pigernes erfaringer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan også have solosex og sex med en lolitadukke :P

Jeg har ikke store erfaring med mænd, men jeg kunne forstille mig at nogle mænd er dovne og bare ligger og tage imod uden at røre en finger ? Hvad er pigernes erfaringer ?

Så er det da onani! :D

Og ja, der er mænd der bare laver søstjernen.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder lige nu med et billede i mit hoved af en mand der ligger i søstjerne position på sengen og for fodenden af sengen står en lolita-dukke, manden siger, I am ready when you are:)

Tilføjer lige en tanke boble fra lolita-dukken, hvor i der står: Oh no, not you Again.....

Så ved man det bliver en lang aften:)

Redigeret af Kenny-mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ondt i maven... Ikke længere, men selvom det er blevet til maaaange besøg hos Gina, så har jeg stadig sommerfugle i maven i timerne op til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder lige nu med et billede i mit hoved af en mand der ligger i søstjerne position på sengen og for fodenden af sengen står en lolita-dukke, manden siger, I am ready when you are:)

Kære Kenny-mand

- - god værksteds humor ;)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kan have ondt i maven hvis det er i min hjemby. Jeg kan nemlig godt være bange for at en bekendt ser mig. Ellers ikke. Jeg er så gammel og har prøvet det så mange gange. Jeg glæder mig kun. Jeg tænker: Om 5 minutter er du sammen med en dejlig dame --- HURRA HURRA

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilføjer lige en tanke boble fra lolita-dukken, hvor i der står: Oh no, not you Again.....

En Like kan ikke gøre det :D :D :D

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Dagens bedste grin!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En Like kan ikke gøre det :D :D :D

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Dagens bedste grin!

Hæhæ, ved besøg hos dig får man ikke ondt i maven, men helt andre steder :D :D :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Er der andre end mig der simpelthen for lidt ondt i maven, af nervøsitet i timerne op til et møde med en gp?

Det går over ligeså snart mødet sker nærmest:-)

Ja, tror vi er mange, der godt kan få lidt kriller i mavsen op til et besøg - og jeg er én af dem...:)

Nu køber jeg så ikke sex - men udbyder det - og jeg mærker faktisk, til stadighed, de små sommerfugle baske, når jeg har en aftale - også med dem jeg kender rigtig godt...;)

Et besøg må, imo, aldrig blive en ligegyldighed, for hvor er vi så henne?

Spændingen, den lystbetonede og forventningsfulde kildrende fornemmelse i hele kroppen og gensynsglæden skal kunne mærkes, for det er da noget af det mest livsbekræftende, vi mennesker kan opleve..:)

Nyd det for pokker! Nyd at kunne mærke kroppen reagere på, snart at skulle opsluges af livets eliksir...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et besøg må, imo, aldrig blive en ligegyldighed, for hvor er vi så henne?

Spændingen, den lystbetonede og forventningsfulde kildrende fornemmelse i hele kroppen og gensynsglæden skal kunne mærkes, for det er da noget af det mest livsbekræftende, vi mennesker kan opleve.. :)

Nyd det for pokker! Nyd at kunne mærke kroppen reagere på, snart at skulle opsluges af livets eliksir... :)

Helt rigtigt.

Det er en fysiologisk reaktion - en sund een endda - som vi ikke kan kontrollere, og som får os til at sanse verden og reaktionerne på mødet med andre.

Når jeg ved velkomstdrinken ryster på hånden, så jeg spilder på kommoden, slår jeg det kækt hen hen med, at det er min Parkinson, der er årsagen.

Og når jeg ved afskedsdrinken har en nu rolig og sikker hånd, forklarer jeg pigen, at hun nu har kureret mig for rystesygen ;) ;).

Samt flere andre ting :)  :);)  ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med ondt i hovedet ?

Kan sex kurerer migræne? jeg ville sige ja i fleste tilfælde, jeg kender dog en, hvor sex ikke hjælper, dog knalder han alligevel med migræne :D:P

Hvilket et af hovederne taler du om? :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...