Hop til indhold
Tip toe

Den store GP detox...

Recommended Posts

40 dage uden de søde glædespiger. Kan godt mærke trangen er kommet lidt ud af system, selvom jeg stadig fjoller rundt på disse sites. :) Netop fordi jeg er typen som "jagter" den næste oplevelse, er det rart at komme lidt ud af den jagt-følelse. Jeg behøver ikke overveje, hvor jeg skal lægge de næste moneter, for det er slet ikke aktuelt.

OBS! Det betyder naturligvis ikke 40 dage uden sex. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS! Det betyder naturligvis ikke 40 dage uden sex. :D

Øv, så er det jo ikke en ordentlig Detox. Tænk på, hvor længe Jesus vandrede rundt i ørkenen uden mad og vand. Det kunne du lære noget af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et er de mange gode beretninger om top class piger som besøger den danske hovedstad. Det gør i forvejen en detox til en udfordring. Jeg har (endnu ikke mødtes med en glædespige siden jeg startede emnet).

Men når hende derhjemme så pludselig har et privatforbrug i opsving fordi der skal købes (endnu mere) nyt tøj, samtidig med at min detox giver husholdningen lidt mere luft, ja, så er det sgu efterhånden svært at beholde bukserne på og pengene i lommen.

Trænger virkelig til en gave.

Nnnnnhhhhh...!

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold ud, på et tidspunkt begynder du at holde meget af et godt stykke natmad, en varm pyjamas med et grimt mønster, at læse anmelde bøger. Du vil komme til at holde mere og mere af det trygge og det lidt ensformige liv, hvor pulsen egentligt kun stiger en anelse i bar irritation over at man for tredje gang skal op og klatpisse og derfor bliver forstyrret i sine frække drømme og minder fra sin ungdom.

 

Næ sex er noget farligt stads der hører vores naive ungdom til. ;)

 

 

Nå nu fik jeg da pisset for tredje gang, så mon ikke jeg kan sove igennem nu, eller skulle jeg lige kigge et smut forbi køleskabet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

64 dage er nu gået. Holder du stadig kuren?

Skulle jeg selv detoxe, så skulle jeg også detoxes fra EG. Der er simpelthen for meget inspiration at hente her.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vanvittigt meget inspiration at hente på EG, men som en anden skrev: Jeg læser da også i kogebøger selvom jeg er på slankekur. :D

Jeg har jo ikke afskrevet sex (slet ikke). Jeg er ikke blevet munk. Og jeg ville helt sikkert have det nemmere ved at lade mig styre af liderligheden, hvis det ikke var så pokkers dyrt at gøre det.

Men lige nu kommer der en særlig svær tid: Lønningsdag. Uha uha.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange dages rygrad er opbygget, men jeg har en plan om at afbryde min detox i denne måned. Dels fordi der er kommet et uventet overskud i kassen, og dels fordi der er en farlig gudinde i Danmark.

Jeg har et par uger, både til at bestemme mig og ombestemme mig. :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

og dels fordi der er en farlig gudinde i Danmark.

Der er nogen stykker, men hvem specifikt tænker du på? Hvis du ikke kan lide at skrive det åbent, så send gerne en PM.

 

Jeg detox'ede i øvrigt hele sidste år, så det kan godt lade sig gøre for nogen af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et helt år? Wow, respekt.

Jo det er nu Roxana der er i byen. Ikke nogen stor hemmelighed. :D

I hvert er det en god vej væk fra det hurtige fix hvor trykket skal lettes, så man måske finder en halvdårlig oplevelse, for istedet at afvente og investere i den gode pige, når hun er i landet.

Men men jeg har ikke tabt endnu. ;)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææææsten tre måneder men da Roxana skrev "last 7 days" bookede jeg en tid til d.d. Det passede også super godt med min tid, så deet...

Så min detox har da holdt i et stykke tid, og det har sat sit aftryk på økonomien. Men nu glæder jeg mig bare til fyraften. :P

If you gotta go. Go with a bang. Big bang.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okææææy, så min detox blev afsluttet med en tur hos spanske Roxana, fordi hun var en must try, men for dælen - i tiden efter har jeg dælme fået lysten under kontrol, for det er ikke fulgt op med andre besøg endnu.

Lidt som et skrue tiden x antal år tilbage, hvor besøgene var sjældnere og pengene ikke sad nær så løst.

Det har helt klart haft en effekt - og fordel. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

40 dage uden de søde glædespiger. Kan godt mærke trangen er kommet lidt ud af system, selvom jeg stadig fjoller rundt på disse sites. :) Netop fordi jeg er typen som "jagter" den næste oplevelse, er det rart at komme lidt ud af den jagt-følelse. Jeg behøver ikke overveje, hvor jeg skal lægge de næste moneter, for det er slet ikke aktuelt.

OBS! Det betyder naturligvis ikke 40 dage uden sex. :D

 

Ja lige præcist! Man må aldrig glemme kæresten eller konen. Faktisk er vi noge mega ego røve mig selv inklusive, når vi boller GPs. Det er sku ikke godt! Jeg ved ikke rigtigt hvad man kan gøre ved det, men meget vigtigt at detoxe some times da man jo nødigt skulle udvikle sig til en sexoholic. Det er stærke kræfter vi leger med i vores liv med GPs. Det kræver indre styrke og et stort abstraktions niveau. Antageligt nemmere hvis du er single omend dette så kan medføre andre bekymringer i retningen om man nu har mistet evnen til at komme i kontakt med piger uden penge involveringer osv. 

Jeg tror det er godt at have et indre GP budget som man holder sig til. I stramme tider kører man så et stramt budget og kan så løsne op for det i mindre stramme tider. Har man mentale kvaler bør man omgående detoxe. Omkring det der med Whiskyen er vi fuldt ud på bølgelængde!  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har absolut haft måneder hvor det skred fuldstændig for mig, fordi der lige dukkede en pige op som jeg bare måtte besøge. Så tager jeg 15 minutter x antal gange, vupti - så har man pludselig brugt for mange penge og et inde i en meget uheldig tendens med sig selv, hvor det jagtes nye udfordringer.

Lige nu føler jeg faktisk en god kontrol over situationen igen. ;) og køber lidt gaver til mig selv (når nu andre ikke gider)

Et godt trick: Hvis omstændighederne pludselig er gode til et GP besøg, men man egentlig ikke burde gøre det, så skynd jer ud på toilettet og snup en spiller. Så har man helt sikkert ødelagt muligheden for et succesfuldt besøg. :P

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet for nogle af os er bare, at vi er ved at være vokset fra det der spilleri. Det er noget som ligesom hører drengetiden til i min optik og vil helst undgå det. Men gør man det glæder man sig som regel overfor sin sunde fornuft og de ekstra penge som pludseligt blev frigivet til lidt rødvin og/eller whisky. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betragt ikke spilleren som en hyggelig selvforkælelse, men som en nødvendig afmontering af bomben i skridtet. :D

Og ja, nyd den ekstra god rødvin og glæden ved nye gadgets. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Betragt ikke spilleren som en hyggelig selvforkælelse, men som en nødvendig afmontering af bomben i skridtet. :D

Og ja, nyd den ekstra god rødvin og glæden ved nye gadgets. :)

 

Ja det pekuniære er vel også sin del af fascinationen ved købepigerne GP - mit engagement har vel siden primo april 2014 kostet mig ca. alt for meget - og jeg må indrømme, at det på en eller anden måde kan mærkes.

 

Dette i særdeleshed hvis flowet fortsætter...

 

Jeg ved godt, at penge er noget man har - det er ikke noget man taler om :smile:

 

Der er vel også ligegyldigt om man løser sit transportbehov med en Tesla eller en Aygo - det adskiller sig vel ikke fra en

dyrere dansk luder versus en ungarsk ditto.

 

Dette desuagtet at oplevelsen i sjældne tilfælde kan være den samme.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...