Hop til indhold
GMC62

En undskyldning fra hjertet !

Recommended Posts

Som service information skal det måske lige siges, at Jasmin efter eget udsagn er blokeret fra EG i tre måneder... (jeg har ikke set noget officielt om det, men har snakket med hende i dag...)

Tak, det forklarer hendes ikke-tilstedeværelse her, troede bare hun var på ferie...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, det forklarer hendes ikke-tilstedeværelse her, troede bare hun var på ferie...

Det er hun vel også. I en eller anden forstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hun vel også. I en eller anden forstand.

Det samme kan man vel sige om indsatte i fængslerne. Ville de vælge at være der hvis de havde andet valg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som service information skal det måske lige siges, at Jasmin efter eget udsagn er blokeret fra EG i tre måneder... (jeg har ikke set noget officielt om det, men har snakket med hende i dag...)

3 måneder... 1/4 år, ret lang tid !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja og hvorfor er hun det? Sender lige en hilsen her til hende i håb om hun læser med trods alt...

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og hvorfor er hun det?

Det sad jeg også og undrede mig over... For enten så har jeg misset hendes overtrædelse af reglerne i en debat, eller også må hun have brudt reglerne på pb.

Men administrationen skylder vel egentlig ingen forklaringer... Men hvis de har lyst til at give en alligevel, så ville jeg da gerne have min undren neutraliseret. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er spekulationer:

Hvis hun har fået 3 prikker så får hun vel karantæne, det kan være flere "overtrædelser" som har ført til en karantæne.

Nårh ja, det er selvfølgelig også en mulighed. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Så kan hun få udskiftet J, E og G tasterne på sit tastatur for de må efterhånden være nedslidte. ;)

Du er godt nok en modig mand... :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er godt nok en modig mand... :D :D

Den, som kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt,

han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- P. Hein

Men nu lader jeg Jasmin ligge. At stikke til en der ikke kan tage til genmæle er ikke noget en gentleman normalt gør, men min mailadresse har hun da. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jo også tænkes, at hun ganske enkelt er løbet sur i tingene. Hun har jo været under næsten konstant beskydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men vi savner Jasmin... selv om bølgerne af og til har været høje ?

Ja bestemt, det er altid rart når nogen sætter lidt kolorit på debatterne.. :smile:

Men jeg tror også at flere med lidelsen tinnitus, har haft godt af en lille pause fra de skinger toner.. :wink:

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men nu lader jeg Jasmin ligge. At stikke til en der ikke kan tage til genmæle er ikke noget en gentleman normalt gør, ;)

Det har du fuldstændig ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...