GMC62 139 Skrevet 28. August, 2014 Hej alle,jeg kom desværre til at blamere mig, for et stykke tid siden.Jeg delte en sviner ud til BX og Jasmin. På ingen måde, retfærdig eller relevant.Og fik en, rettelig, advarsel fra administrationen.Dette skete desværre en dag, hvor jeg var meget langt ude !Jeg beklager så dybt, og så meget at I var mål, for min egen frustration.Jeg ved godt at en undskyldning, i mange tilfælde, ikke er nok, men jeg prøver og håber Så " sorry " i den grad, hvor jeg har været flov til yderste grænse !God dag,GMC 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
something_hard 22 Skrevet 28. August, 2014 Nu ved jeg godt at vi alle "skriver bag skærmen", men når det er sagt, så er det altid noget at man har nosserne til at kunne give en undskyldning hvis man selv godt ved at man har sagt noget forkert Må du have en god dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 28. August, 2014 Fint nok. Har ingen anelse om hvad du refererer til. Men mon ikke modtagerne af din undskyldning ville være gladere hvis de modtog den i en privat besked? Så ville de være forvissede om at der intet element af spil for galleriet var i det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 28. August, 2014 Til Gentleman and a Scholar;Jo, du har på en måde helt ret, jeg skulle måske nok adressere mit skriv, i en PM til BX og Jasmin,men valgte at gå lidt mere " public ", med min undskyldning.Dette ikke gjort for at " spille " for galleriet ? Er alle indlæg her på EG ikke en dribling ?Jeg havde bare et personligt behov for at sige undskyld til alle, ikke kun BX og Jasmin, da jeg følte atjeg havde overskredet en grænse, som jeg IRL ikke kunne drømme om at gøre !Så derfor God aften til alle,GMC 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 28. August, 2014 Kan du ikke indsætte link så vi ved bare nogenlunde hvad det drejer sig om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 28. August, 2014 MedlemmerPipPipPipHej GSkrevet 04 august 2014 - 17:32Hej G-Lover;her kommer så mit pinlige indlæg fra d. 4. august. Ikke mit mest stolte øjeblik !" BX, det virker lidt som om du er siddende på tasterne, for at deltage i så meget som muligt.Og, ikke så meget i den gode sags tjeneste ?Du er nu nået op på mange, rigtigt mange indlæg. Respekt for at du deltager aktivt i dette forum.Men jeg synes du er med til at bringe dette forum, ned hvor det ikke skulle være.Ved at bringe ild til emner, som andre bringer op.Og ligeledes, i dine kommentarer at afspore tråde, komme med indforståede hints, og ikke bidrage med særligt megetpositiv energi.Du har ellers stået for mig som en sober bruger, med fede meninger, livserfaring og ikke mindst helt fantastiskeberetninger, om dine oplevelser Alt dette er skrevet med stor respekt for din person, men jeg synes at du er ved at blive " lidt " for meget på ?Dette skrevet med positiv energi, respekt og et stort smil GMC 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 28. August, 2014 Ja ok jeg kan ikke se hvad der er i det indlæg der promter denne undskyldning til de omtalte brugere, men derfor er undskyldningen jo god nok for det Hvis de 2 debattører har følt sig ramt af det jeg lige har læst, så er den jo på sin plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 28. August, 2014 Hvis der er noget at undskylde i det indlæg, så burde BX undskylde op til flere gange om dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. August, 2014 Hvis der er noget at undskylde i det indlæg, så burde BX undskylde op til flere gange om dagen Nummer7 Du har virkeligt skrevet et historisk godt indlæg, der bør rammes ind under "nedladne indlæg" Du har siplthen misforstået trådstarters hensigt maximalt! Kan du fremsige efter mig: Kan jeg gøre andre ondt med mit skrevne ord i et indlæg, så gør jeg det! Flot klaret! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 28. August, 2014 Nummer7 Du har virkeligt skrevet et historisk godt indlæg, der bør rammes ind under "nedladne indlæg" Du har siplthen misforstået trådstarters hensigt maximalt! Kan du fremsige efter mig: Kan jeg gøre andre ondt med mit skrevne ord i et indlæg, så gør jeg det! Flot klaret! Takker så mange gange. Og nej, det vil jeg ikke fremsige efter dig....jeg tænder ikke på dominans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. August, 2014 Jeg for min del modtager gerne din undskyldning, og jeg synes, at det er flot, at du gør det på forum og ikke på PB – hvis noget undskyldelsesværdigt er faldet på forum, mener jeg også, at vil være rimeligt, at en undskyldning falder her og ikke i det gedulgte. Jeg synes som sagt, at det er stort, at nå frem til en sådan erkendelse og give udtryk for den. Det sker nok næppe for Nummer7. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. August, 2014 Takker så mange gange. Og nej, det vil jeg ikke fremsige efter dig....jeg tænder ikke på dominans Kære Nummer 7 Nej det behøver du heller ikke, bare det du har læst mit indlæg, så regner jeg med du har forstået hvad det er du har svaret på! Det har ikke noget med Dominans at gøre, det har noget med din opfattelseevne at gøre! (her mangler jeg så en smiley med tommelfingren opaf) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 28. August, 2014 Medlemmer PipPipPip Hej G Skrevet 04 august 2014 - 17:32 Hej G-Lover; her kommer så mit pinlige indlæg fra d. 4. august. Ikke mit mest stolte øjeblik ! " BX, det virker lidt som om du er siddende på tasterne, for at deltage i så meget som muligt. Og, ikke så meget i den gode sags tjeneste ? Du er nu nået op på mange, rigtigt mange indlæg. Respekt for at du deltager aktivt i dette forum. Men jeg synes du er med til at bringe dette forum, ned hvor det ikke skulle være. Ved at bringe ild til emner, som andre bringer op. Og ligeledes, i dine kommentarer at afspore tråde, komme med indforståede hints, og ikke bidrage med særligt meget positiv energi. Du har ellers stået for mig som en sober bruger, med fede meninger, livserfaring og ikke mindst helt fantastiske beretninger, om dine oplevelser Alt dette er skrevet med stor respekt for din person, men jeg synes at du er ved at blive " lidt " for meget på ? Dette skrevet med positiv energi, respekt og et stort smil GMC Øh, kan man få en rettelig advarsel for at skrive dette? så er da nogle der går i små sko herinde Hvis det er rigtigt? ville det da være dejligt at høre fra den/dem, der har givet denne advarsel, og også fra dem der har været med til at den kom på tale, ja anmeldt det, og hvorfor? gog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 28. August, 2014 Jeg for min del modtager gerne din undskyldning, og jeg synes, at det er flot, at du gør det på forum og ikke på PB – hvis noget undskyldelsesværdigt er faldet på forum, mener jeg også, at vil være rimeligt, at en undskyldning falder her og ikke i det gedulgte. Jeg synes som sagt, at det er stort, at nå frem til en sådan erkendelse og give udtryk for den. Det sker nok næppe for Nummer7. Og det sker nok hellere ikke for dig, dertil er dit ego og selvfedme for stort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 28. August, 2014 Kære Nummer 7 Nej det behøver du heller ikke, bare det du har læst mit indlæg, så regner jeg med du har forstået hvad det er du har svaret på! Det har ikke noget med Dominans at gøre, det har noget med din opfattelseevne at gøre! (her mangler jeg så en smiley med tommelfingren opaf) Mener min opfattelsesevne er ganske god, hvis du mener den stakkels mand skal gå "offentlig" bodsgang for det indlæg, så kan jeg til gengæld tvivle på din. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. August, 2014 Mener min opfattelsesevne er ganske god, hvis du mener den stakkels mand skal gå "offentlig" bodsgang for det indlæg, så kan jeg til gengæld tvivle på din. Du skal ikke blande mig ind i hvad andre gør af Bodsgerninger, men du blander dig i hans, det er der ingen tvivl om! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 (edited) Stop så jeres mundhuggeri og hold en ordentlig tone. Undlad personangreb. Øh, kan man få en rettelig advarsel for at skrive dette? så er da nogle der går i små sko herinde Hvis det er rigtigt? ville det da være dejligt at høre fra den/dem, der har givet denne advarsel, og også fra dem der har været med til at den kom på tale, ja anmeldt det, og hvorfor?goggog: GMC har ikke fået nogen officiel advarsel i vores advarselssystem.Det jeg har skrevet til ham er GMC opret en anden tråd, hvis du har positive hensigter.Trådstarter har bedt om at emnet følges her, og så blander du pludselig en forespørgel til Jasmin ind i det, som slet ikke er en del af debatten.Det skal du se i den sammenhæng som GMC blander sig i debatten på Jeg mener faktisk at du skal se på hans indlæg kontra debattens emne og at det skete på et tidspunkt hvor vi havde strammet linjen noget fordi der har været utallige krige herinde. Men han har ikke fået en advarsel, som han skriver. Han har aldrig været i nærheden af en advarsel. Han har blot fået en besked fra ledelsen. En advarsel var meget mere alvorlig. Redigeret 28. August, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 28. August, 2014 Stop så jeres mundhuggeri. Hold en ordentlig tone. Undlad personangreb. gog: GMC har ikke fået nogen officiel advarsel i vores advarselssystem. Det jeg har skrevet til ham er Det skal du se i den sammenhæng som GMC blander sig i debatten på Jeg mener faktisk at du skal se på hans indlæg kontra debattens emne og at det skete på et tidspunkt hvor vi havde strammet linjen noget fordi der har været utallige krige herinde. Men han har ikke fået en advarsel, som han skriver. Han har aldrig været i nærheden af en advarsel. Han har blot fået en besked fra ledelsen. En advarsel var meget mere alvorlig. Hej Moderator Tak for et hurtigt svar, jeg undrede mig bare , kunne dette her være rigtigt? så i stedet for bare at begynde at diskuterer noget, som man kun havde hør fra den ene side, ja så spurgte jeg den anden side, hvor svært kan det være? Tak Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Jeg synes vi alle bør række hånden ud og give hinanden en undskyldning. Det kan ikke undgås at vi igennem utallige debatter, hvor bølgerne til tider gik højt, kommer til at træde nogen over tæerne. Jeg starter, jeg undskylder hvis jeg har sagt noget herinde, som gør at nogen har følt sig trådt på, undskyld ! BX din tur Redigeret 28. August, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 Hej Moderator Tak for et hurtigt svar, jeg undrede mig bare , kunne dette her være rigtigt? så i stedet for bare at begynde at diskuterer noget, som man kun havde hør fra den ene side, ja så spurgte jeg den anden side, hvor svært kan det være? Tak Moderator Hej gogHelt ok, min ven Fint du spurgte. Ha' en god aften :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Hej gog Helt ok, min ven Fint du spurgte. Ha' en god aften Helt sikkert, men dagen i morgen bliver helt sikkert bedre Redigeret 28. August, 2014 af gog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Jeg starter,jeg undskylder hvis jeg har sagt noget herinde, som gør at nogen har følt sig trådt på, undskyld ! BX din tur Hvis nogen mener, at jeg skylder dem en undskyldning for et eller andet helt konkret og påviseligt, så hører jeg da gerne nærmere og tager stilling til det. Jeg har såmænd aldrig været bange for at give en undskyldning, hvis jeg har erkendt rimeligheden i den. Ligesom jeg heller aldrig har været bange for at modtage en ærligt ment undslyldning. Derimod mener jeg ikke, at en generel undskyldning som din er meget værd eller kan være særligt dybtfølt, for du undskylder jo for nogle forhold, som du ikke engang aner eksistensen af, ja måske ikke engang har begået, når det kommer til stykket. Redigeret 28. August, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. August, 2014 (edited) Hvis nogen mener, at jeg skylder dem en undskyldning for et eller andet helt konkret og påviseligt, så hører jeg da gerne nærmere og tager stilling til det. Jeg har såmænd aldrig været bange for at give en undskyldning, hvis jeg har erkendt rimeligheden i den. Derimod mener jeg ikke, at en generel undskyldning som din er meget værd eller kan være særligt dybtfølt, for du undskylder jo for nogle forhold, som du ikke engang aner eksistensen af, ja måske ikke engang har begået, når det kommer til stykket. Jeg går ikke rundt og bærer nag eller gemmer på detaljer, som jeg hiver op af kaninhatten og bruger det mod andre. Det er livet for kort til ! Derfor husker jeg ikke om jeg har være strid ved nogen, derfor giver jeg en generel undskyldning. Jeg ved, jeg har prikket til dig BX mange gange, men det er ikke af had men mere af næstekærlighed Redigeret 28. August, 2014 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 29. August, 2014 Som service information skal det måske lige siges, at Jasmin efter eget udsagn er blokeret fra EG i tre måneder... (jeg har ikke set noget officielt om det, men har snakket med hende i dag...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. August, 2014 Kære Nummer 7 Nej det behøver du heller ikke, bare det du har læst mit indlæg, så regner jeg med du har forstået hvad det er du har svaret på! Det har ikke noget med Dominans at gøre, det har noget med din opfattelseevne at gøre! (her mangler jeg så en smiley med tommelfingren opaf) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg