Hop til indhold
Gæst

Er det blevet surt for de kære Courtisaner?

Recommended Posts

Gæst

Nikita, Varme Pia, Nicole er lige stoppet eller gør det snart. Sunny bebudede hun ville stoppe her snart, hvis hun da ikke er stoppet, længe siden man har hørt noget fra hende.

4 Courtisaner herindefra stopper indenfor en kort periode......

Er det en tilfældighed? Ja ja stilletterne skal jo stilles på et tidspunkt. Eller er det blevet for surt? for lidt omsætning eller for mange fjolser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Varme Pia kender jeg ikke noget til, men for to af de andre du nævner har jeg læst begrundelsen deres beslutning.

En er gravid, og en anden er ikke glad for det hun er blevet efter hun startede som GP.

To forskellige bevæggrunde til at stoppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Nikita, Varme Pia, Nicole er lige stoppet eller gør det snart. Sunny bebudede hun ville stoppe her snart, hvis hun da ikke er stoppet, længe siden man har hørt noget fra hende.

4 Courtisaner herindefra stopper indenfor en kort periode......

Er det en tilfældighed? Ja ja stilletterne skal jo stilles på et tidspunkt. Eller er det blevet for surt? for lidt omsætning eller for mange fjolser.

Jeg vil vove at påstå, at det er en tilfældighed, og alting har jo, som bekendt, en ende... :)

Selv er jeg stadig kun en novice, og er, indtil nu, blevet forskånet for de helt store mentale rutcheture, men jeg er omvendt også så selvbevidst, at jeg kender mine små signaler, og fremkommer de, laver jeg den fornødne forandring...

Denne verden er benhård, og det er den hele vejen rundt!

Vi kvinder lægger ører til mangt og meget, hvilket kræver overskud og rummelighed, de fleste af os lever et dobbelt-liv (læg mærke til bindestregen ;)), vi ligger under for folks fordømmelser, bliver betragtet som et objekt for erotisk tilfredsstillelse, bliver målt og vejet på vore færdigheder og udseende, mange kvinder stikker knive i ryggen på hinanden, mænd der bliver jaloux og ondskabsfulde, såfremt man afviser dem ect, ect... Dét kræver ski sin kvinde - og en stærk og modig en af slagsen!

Jeg anser det som et sundhedstegn, når en kvinde formår at stoppe på toppen - mens legen er god...

- Så selvom det er vemodigt, er det starten på et nyt kapitel, omend i en noget anderledes konstellation...:)

Der skal også være mening med galskaben...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tnek

Undskyld første forsøg !!!

Men smukke mor.....

Hvor kan du dog formulere dig, jeg er lige begejstret, hver gang du ytrer dig... Ser frem til at møde dig en dag !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Havnebums,

Jeg tvivler på, at mine planer har noget som helst at gøre med andre end mig selv. :)

Jeg er næsten fristet til at sige, at gid jeg følte, at mit job var surt... For så var det jo ikke så svært at sige farvel :huh:

En er gravid

Nu er jeg lidt i tvivl om, om det virkelig er mig, der her bliver talt om... Men det er muligt, at nogle ville betegne mig som en østrogen bombe, men jeg er altså ikke gravid, nå! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Havnebums,

Jeg tvivler på, at mine planer har noget som helst at gøre med andre end mig selv. :)

Jeg er næsten fristet til at sige, at gid jeg følte, at mit job var surt... For så var det jo ikke så svært at sige farvel :huh:

Nu er jeg lidt i tvivl om, om det virkelig er mig, der her bliver talt om... Men det er muligt, at nogle ville betegne mig som en østrogen bombe, men jeg er altså ikke gravid, nå! :)

Sorry Nikita, jeg fik lige blandet en masse sammen i min iver efter at svare Havnebumsen :-(

Jeg er ked af hvis jeg fik sat falske rygter igang - det undskylder jeg mange gange for.

Men hvis du gerne vil være gravid, kan vi sikkert finde ud af noget ;-)....... Send en PM :-)

(Og det er så her jeg siger farvel og venter på nedslaget...... 5, 4, 3, 2.......1)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anser det som et sundhedstegn, når en kvinde formår at stoppe på toppen - mens legen er god...

- Så selvom det er vemodigt, er det starten på et nyt kapitel, omend i en noget anderledes konstellation... :)

Der skal også være mening med galskaben...

Hej

Problemet er bare, at de færreste formår at stoppe på toppen! Det er lidt som at gå væk fra rouletten efter man har vundet fx 10 gange i træk! Indenfor alt hvor man har success er det svært at stoppe på toppen frivilligt i hvert tilfælde mener jeg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Havnebums,

Denne linie er du klart den bedste til at svare på, det er jo dig det omhandler :-) Synes bare det var underligt så mange stoppede indenfor en relativ kort periode. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes bare det var underligt så mange stoppede indenfor en relativ kort periode. 

Mange og mange, ud af alle GB'er i Danmark ???? ikke alle GP'er er på EG vel.

Hvor mange EG-brugere er stoppet ? Har du ikke lagt mærket til dem ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes bare det var underligt så mange stoppede indenfor en relativ kort periode.

Det kender jeg godt!

Jeg kender til en tre stykker af mine faste gæster, som alle sammen tog en kold tyrker fra deres vanlige besøg hos mig inden for de samme to måneder! Jeg er helt sikker på, at de har konfereret med hinanden, og at det er en sammensværgelse mod mig, for en tilfældighed kan det da på ingen måder være! Maaaajet underligt, altså... :P :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kender jeg godt!

Jeg kender til en tre stykker af mine faste gæster, som alle sammen tog en kold tyrker fra deres vanlige besøg hos mig inden for de samme to måneder! Jeg er helt sikker på, at de har konfereret med hinanden, og at det er en sammensværgelse mod mig, for en tilfældighed kan det da på ingen måder være! Maaaajet underligt, altså... :P:D

Du må slide dem op... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må slide dem op... :wink:

Nej, det er de unge, der får åndenød og må have en time-out.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Søde Havnebums, det kender jeg godt!

Jeg kender til en tre stykker af mine faste gæster, som alle sammen tog en kold tyrker fra deres vanlige besøg hos mig inden for de samme to måneder! Jeg er helt sikker på, at de har konfereret med hinanden, og at det er en sammensværgelse mod mig, for en tilfældighed kan det da på ingen måder være! Maaaajet underligt, altså... :P:D

Ja Ja Frøken næsvis :smile: Det er sgu da ikke hver dag man ser 3 så markante profiler som dig, sunny og Pia stopper på bare 2-3 måneder! Har jeg da aldrig set før, hverken her eller andre steder. Det er sgu da pudsig, NÅ! At en pige som NIcola stopper efter kort tids tro tjeneste, ser man hele tiden

Men regnede nu også med det var en tilfældighed. Stjernerne som står på en helt specielt måde som får dette fænomen til at opstå :wink:

Men vi kan trods alt blive enige om jeg er sød  :grin:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Ja Frøken næsvis :smile: Det er sgu da ikke hver dag man ser 3 så markante profiler som dig, sunny og Pia stopper på bare 2-3 måneder! Har jeg da aldrig set før, hverken her eller andre steder. Det er sgu da pudsig, NÅ! At en pige som NIcola stopper efter kort tids tro tjeneste, ser man hele tiden

Men regnede nu også med det var en tilfældighed. Stjernerne som står på en helt specielt måde som får dette fænomen til at opstå :wink:

Men vi kan trods alt blive enige om jeg er sød  :grin:

Hæhæ, Havnebums.

Sød er nok ikke det ord, jeg som mand vil bruge om dig, men måske andre ..... Kajpagajkanten med benene ud over og guldbajeren i solnedgangen frister sgu' stadig.

Det, jeg imidlertid i min lidenhed kender til stjernehimlen, gør, at jeg må give dig ret i din formodning om, at det er tilfældighederne, der får universet til at dreje rundt.

Hav (!) en god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er de unge, der får åndenød og må have en time-out.

Vil det sige, at vi aldrig får Nikita til at bekræfte ved selvsyn, at du kan lave "Planken" i 15 minutter uden at få sved på panden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var nu mig der kunne planke i 15 minutter. Det må Niikita s'mænd gerne bekræfte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil det sige, at vi aldrig får Nikita til at bekræfte ved selvsyn, at du kan lave "Planken" i 15 minutter uden at få sved på panden?

Det ved jeg sgutte, jeg træner dog flittigt, men regner ikke med at være klar før om flere uger :D :D :D. Også det kan Nikita bekræfte.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...