Guest Claire Skrevet 27. August, 2014 Det er helt fint at tænke og reflektere, men du udtrykte stik i hjertet og frygten for at komme til at tro på, at du ikke er værd at elske.. Det er for mig lidt mere end bare at tænke. Jeg kan da også undre mig over andres udsagn, men andres udsagn vil aldrig få mig til at betvivle mit selvværd. Der ER rigtigt rigtigt mange gp'er der "lider" af lavt selvværd så det er netop ret relevant emne.. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. August, 2014 Sisse, man kan blive ramt af mangt og meget i denne branche. Jeg kunne nogen gange godt tænke mig, at være sådan et menneske, som bare var bedøvende ligeglad med, hvad andre tænkte og mente om mig... Sikke mange frustrationer man kunne undgå. Men det er jeg ikke, så jeg forstår egentlig godt dit indlæg. Lad være med at bruge for meget tid og energi på at undre dig over folks manglende forståelse. Det må erkendes, at der ikke findes millioner af mennesker, der kunne trives med, at deres partner havde sex med andre (penge eller ej), så du vil aldrig blive fri for de reaktioner. Det vigtigste er hvad du mener og føler omkring dit job. Kun du kender din egen sandhed. Så hold du fast i den og ryst i stedet lidt på hovedet. :) 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2014 Blabla mænd elsker ikke .De påskønner .Når konen er blevet til hval strandet på sofaen Som man har fælles eje med Så findes der Eroguide .dk Og Sisse en mand der fik så hatten passer mellem benene ville påskønne uanset hvad du er.Eller gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 27. August, 2014 Blabla mænd elsker ikke .De påskønner .Når konen er blevet til hval strandet på sofaen Som man har fælles eje med Så findes der Eroguide .dk Og Sisse en mand der fik så hatten passer mellem benene ville påskønne uanset hvad du er.Eller gør jamen så fik vi da lige lukket den --- piger... i skal bare smide jer på ryggen ofte nok -- så er der frit spil på alle fronter... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 27. August, 2014 (edited) Alle kvinder er ludere - nogen gør det for penge, andre for en Gucci taske - min kone fordi hun elsker mig. Redigeret 27. August, 2014 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. August, 2014 jamen så fik vi da lige lukket den --- piger... i skal bare smide jer på ryggen ofte nok -- så er der frit spil på alle fronter... Hahaha! Hvorfor er der ingen, der har informeret mig om det noget før!? :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 27. August, 2014 Hahaha! Hvorfor er der ingen, der har informeret mig om det noget før!? Skynd jer og skriv en bog! I kan tjene fantasimilioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. August, 2014 Jeg kommer hjem fra arbejde med et pose take out dinner fordi det er blevet sent og vi arbejder begge til sent. Vi kommer hjem nogenlunde samtidig og sætter os ved spisebordet med en god flaske vin og den hjemmebragte mad, Jeg lægger ud: Skat, nu skal du bare høre hvad Søren sagde under strategimødet i dag............bla bla bla bla.........og så sagde chefen..........bla bla bla.......men så var det at jeg slog i bordet og sagde nu skal I bare følge trop og gøre som jeg siger..........og det endte med at vi nu har en mere målrettet strategi hen imod at kapre denne kunde. Og hvad har du så lavet i dag skat? Jo nu skal du høre,...... Der kom en kunde forbi i dag med den pik på størrelse med en telefonpæl.......han ville udelukkende have anal sex ( og du ved jo hvor vild jeg er med analsex ikke skat?), så jeg sagde selvfølgelig at han bare kunne gå i gang........ Hold kæft det var godt. (Jeg har en lille pik og bryder mig ikke om analsex.......og selv om konen tit beder mig om det det, så har jeg ikke lyst) Ham kunden har iøvrigt bestilt tid igen i morgen............ Der findes en del rigtig søde og dejlige GP'er derude som man kan blive forelsket i, og som man måske godt kunne forestille sig at have et kæresteforhold til........meen, et er at blive forelsket og ønske at "bare det var mig"..... Noget andet er at sidde ved aftensmaden og tale om dagen der gik! Hvis jeg nu kom i den situation hvor jeg fandt sammen med en GP, så ville jeg have 100 gange lettere ved at leve med hendes fortid end hendes nutid! Med andre ord, så ville jeg ikke bekymre mig om hvad hun havde lavet før, også selv om jeg mødte hende som kunde, men jeg ville nok have rigtig svært ved at at forene mig med hendes job hvis hun stadig var aktiv. Hatten af for de mænd der kan håndtere at være kæreste/gift med en GP. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 27. August, 2014 man kan elske ALLE slags kvinder uanset deres job det handler om de øjne der ser og den gnist der er resten er noget man kan leve med eller uden den man elsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 Når man reagere så følsomt, specielt når både har en dejlig og kærlig mand, venner, familie m.v, der holder af en, så handler det nok også om egen tvivl "Er jeg Nu også værd at elske, når jeg nu tilfældigvis også er GP" ? Ja gu er I da så !! Der vil altid være mænd, der finder jeg værdige til en bette kneppe-tur, og ellers er I ikke værdige til at blive præsenteret for familie m.v - Sådan er det nu engang. På den anden side, er det nu mit indtryk, at stort set alle piger er omgivet af mennesker der værdsætter dem, holder af dem, og ja, elsker dem, uagtet deres valg omkring at være GP´er. Når man beskæftiger sig med noget, der typisk er udsat for offentlig fordømmelse, handler det primært mere om at holde fokus på det positive, altså glæde sig over at andre holder af en, snarere end at fokusere på det små pip og øfferi, der kommer fra mennesker man reelt alligevel ikke har en skid tilfældes med. Ja, det er lettere sagt end gjort, men det hjælper at fokusere på det gode i ens privatliv. Jeg er nok ikke den eneste mand der kender et par GP´er privat, og som værdsætter og holder af dem som kvinder, bemærk jeg skriver kvinder og ikke GP´er. Og er man en værdig som venne potentiale er man selvfølgelig også værdig som potentiel kæreste, kone eller hvad man nu ellers ynder at kalde forhold der indeholder dyb og ægte kærlighed. At det så sikkert kan være noget af en udfordring at have en kæreste eller mand er en anden snak, men hvem har ikke udfordringer når der er følelser involveret. Et eller andet sted handler det måske også om, at turde lukke nogen ind i ens privatliv. Det er jo ingen hemmelighed at mange piger har de med at isolere sig, vel sagtens i angst for at blive fravalgt, fordømt m.v. hvis eller når det kommer frem at de sælger seksuelle oplevelser. Jeg mener så ikke at det bør afholde pigerne for at lukke nogen ind. Faktisk vil jeg mene, at det rent faktisk har stor betydning at de kan omgås venner, bekendte m.v. uden altid at skulle skjule deres identitet, profession m.v. - Alle har behov for nyde anerkendelse, kærlighed m.v. for den person man virkelig er. Det dutter ikke rigtigt at søge anerkendelsen og de varme følelser i en skygge-figur. Så jo, GP´er bestemt værdige også i kærlighed, men det forudsætter også at de selv har modet til at vise sig "nøgen" overfor andre mennesker, samt at turde stole på, at de er gode nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 28. August, 2014 Jeg har hørt det igen og igen her på forum. Man bør ikke forelske sig i en GP. GP kan umuligt have gode forhold. Osv osv. Og hver gang får jeg et lille stik i hjertet. Er det jeg laver så forfærdeligt at ingen kan eller bør elske mig... De piger jeg kender er ofte nogle fantastiske kvinder. Der er villig til igen og igen at ofre sig for deres mand. Og de gør det sgu - igen og igen. Og alligevel fremstilles vi her på forum som Uelskelige. Er det fordi det er nemmere at distancere sig fra os hvis man overbeviser sig selv om at vi er umulige at holde af. At vi ikke vil kunne give igen.. at vi ikke har de samme følelser som andre kvinder.. Jeg er måske overfølsom og føler mig ramt når jeg læser disse udsagn. Måske det er fordi jeg sagtens stadig kan mærke stikket i maven efter den sidste gang jeg fik mit hjerte knust. Og tanken om skuffelsen kan stadig få mig til at have åndenød. Jeg er heldigvis så heldig at have mennesker omkring mig som elsker mig. Selvom de godt ved hvad jeg laver. De ser mig ikke som et ringere menneske af den grund. Min største frygt i det her virke er - at jeg er pisse bange for at jeg en dag kommer til at tro på det i siger..... Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske. Kære Sisse, Prøv at stille dig selv modspørgsmålet: " Hvorfor ER jeg værd at elske?"... For det er du... Forstår dog, til fulde, din bekymring, så nedenstående skal ikke betragtes som en negligering, men blot som en anden måde at anskue tingene på... Vi er alle bragt til denne jord som ligeværdige - ikke nødvendigvis på lige fod - men som ligeværdige... Det faktum at du sætter spørgsmålstegn ved, om du vitterligt er elskværdig, bekymrer mig, da du må, og bør, finde dette svar inde i dig selv og ikke via dine omgivelser... Du ER elskværdig - netop fordi du er dig... Ikke pga. tillærte færdigheder såsom at være en drøm på et lagen en god og dygtig medarbejder i dit civile liv, en varm og opmærksom hustru ect. - men pga. dit indre. Du ER elskværdig, men din kærlighed til dig selv, må aldrig være afhængig af andres ros og anerkendelse eller andres fordømmelser, og slet ikke, såfremt du begynder at tro på deres ord og betvivle dine egne, for kun du rummer din sandhed... Hvordan andre mennesker, negativt, vælger at betragte dig, fortæller dig faktisk langt mere om dem, end det gør om dig, da det er deres eget selvbillede de laver et spejl af - over i dig... Og vælger du at tro på dem, og ikke dig selv, er det vejen til den visse død, rent sjæleligt... - Du kan ikke lave disse menneskers fordømmelser om, men du kan vælge, hvordan du ønsker at forholde dig til dem... Troen på og erkendelsen af, at du er god nok - præcis som du er - bør komme fra dit indre, og må aldrig være afhængig af, hvad andre måtte have af meninger om dig eller dit hverv... Det må du ganske enkelt ikke tillade, da det vil æde dig op... Anerkendelsen og de roser du får på din vej, kan du sole dig i og vokse med, men de må aldrig blive din virkelige virkelighed... De negative ytringer du støder på, kan rent faktisk lære dig en masse om dine medmennesker, så brug dem konstruktivt, og du vil vokse som menneske... Jeg siger ikke, at du skal agere en kold skiderik - for det er du alt for følsom til, og synes også, rent personligt, det er upassende i enhver sammenhæng, og det er ej heller ingen bevendt, men tænk anderledes og tro på dig selv, kære Sisse, du har så meget at tro på... Man skal selv være den forandring, man selv ønsker i sit liv... Alt starter i dig, og den måde hvorpå du vælger at tackle alle de negativiteter på, som utvivlsomt kommer i en fordømt verden som denne... Alle dem der fordømmer kvinder som os, ved ikke bedre - men det gør vi - og det må vi aldrig miste troen på, for så mister vi os. selv. Krammer fra SEM <3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 (edited) Er en Courtisane værd at elske? JA Tillader man sig selv at elske hende? noget mere tvivlsomt..... Man siger kærlighedens veje er uransagelige, man kan ikke styre hvem man elsker. Er det helt sådan? Mit svar er nej..... Der er mange ting der spiller ind ved valg af Partner. Eksempelvis gifter de fleste kvinder sig opad eller samme niveau. Du ser sjældent en kvinde på de bonede gulve vælge en ufaglært mand fra en produktionsvirksomhed. Heller selvom de har det vildt sjovt og hyggeligt sammen. Udseende spiller ind for mange, den smukke lækre Prins med det gode arbejde, vælger ofte ikke Gertrud, selvom han virkelig godt kan lide at være sammen med hende. Status udseende baggrund uddannelse Er nogle af de parametre der tæller ind, når vi vælger Partner ( der er flere) Så tilbage til dig Sisse. Du er helt sikkert elskværdig men tillader man sig selv at elske dig? En Kvinde som ligger med mange andre mænd, som har et job man ikke vil sammenlignes med (*) Som familien vil se skævt til, som er intim og varm med andre mænd. (*) Ja folk herinde skriver noget andet, men meget få har billede og navn på deres profil. Man vil ganske enkelt ikke forbindes med denne branche. Hvis man mener noget andet, så stå da frem Redigeret 28. August, 2014 af Havnebumsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. August, 2014 Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske. Jeg tror, at det er vigtigt at gøre sig klart, at der er tale om to helt forskellige universer: Inden for glæsesbranchen samt udenfor, og problemer(ne) kan opstå, når man forsøger at krydse grænsen imellem de to universer. I glædesbranchen er der andre spilleregler og betingelser, der gælder. De er grundlæggende bestemt af det forhold, at der er tale om forretning, og kærlighed er nu engang noget, man ikke kan købe sig til. Uden for branchen møder mennesker ikke hinanden på samme måde, og her er rammerne anderledes. Jeg er dog sikker på, at der er en hér, der elsker dig, Sisse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 Mit favorit "Crooner" Dean Martin sang denne her; "Everybody loves somebody some time" ..............på dansk blev den ødelagt med teksten "Gem et lille smil til det bli´r gråvejr" Skøn sang som jeg synes er meget rammende i denne streng Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2014 En kæmpe fejl i mit indlæg som jeg desværre ikke kan rette længere. Jeg er kommet til at skrive det som noget alle Mænd mener. Men skal mere ses som en forklaring på hvorfor nogen skriver som de gør Jeg er ganske overbevist om nogle gerne vil have dig som Kone, så er spørgsmålet om du ønsker dem som Mand, med de kriterier du nu engang har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlil1425 45 Skrevet 28. August, 2014 Det er vel fordi det (for de fleste mænd) er forbundet med et betydeligt tab af respekt og anseelse, hvis deres kone/kæreste er seksuelt tilgængelig for andre mænd. Måske ikke så meget herinde, men ude i "virkeligheden", hvor det trods alt stadig er fåtallet af mænd som bruger prostituerede, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 28. August, 2014 Hmmm... jeg har det temmeligt anderledes.... Jeg er ikke på jagt efter en kvinde lige nu (andre prioriteter i livet), men når det bliver aktuelt vil jeg helt klart ikke have et problem med en GP. Jeg har ikke noget imod at leve i et åbent forhold ("I don't mind sharing my toys"), også selvom hun udnytter det mere end jeg. Det tiltaler mig, at GP generelt er langt mindre kropsforskrækkede og formodentligt langt mindre fordomsfulde end "almindelige" piger (de har jo selv prøvet at være på den anden side af fordommene)... Langt større håndelag på the "sleeping surface" er også et plus... (øvelse gør mester)... Der er dog et par små elementer, jeg ikke ved hvordan man skal håndtere, som besværliggør det... For det første, hvordan for man fortalt en GP om sin interesse uden at virke som en kunde der prøver at presse freebies ud af hende? Hvordan håndterer man "inbetween" tiden...??? Faktisk ville jeg hellere starte med at kende hende som "ikke kæreste" (med med fortsæt om at opgradere hende snart)... Og mere vigtigt, hvordan kan man være sikker på at det er nogenlunde gengældt - jeg har jo kun mødt hende, hvor hun har været professionelt interesseret i at være sød og behagelig.... "skat" betyder i den sammenhæng vel bare "kunde" Når det er sagt, så har jeg bare i år mødt et par GPer som sagtens kunne være emner til en mere fast ordning Specielt hos en (som ikke læser med her desværre) synger hele kroppen af glæde når jeg er i hendes nærhed, og vi snakker som gamle venner (selvom jeg har kendt hende i under et år og kun besøgt hende et par gange)... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. August, 2014 Jeg kommer hjem fra arbejde med et pose take out dinner fordi det er blevet sent og vi arbejder begge til sent. Vi kommer hjem nogenlunde samtidig og sætter os ved spisebordet med en god flaske vin og den hjemmebragte mad, Jeg lægger ud: Skat, nu skal du bare høre hvad Søren sagde under strategimødet i dag............bla bla bla bla.........og så sagde chefen..........bla bla bla.......men så var det at jeg slog i bordet og sagde nu skal I bare følge trop og gøre som jeg siger..........og det endte med at vi nu har en mere målrettet strategi hen imod at kapre denne kunde. Og hvad har du så lavet i dag skat? Jo nu skal du høre,...... Der kom en kunde forbi i dag med den pik på størrelse med en telefonpæl.......han ville udelukkende have anal sex ( og du ved jo hvor vild jeg er med analsex ikke skat?), så jeg sagde selvfølgelig at han bare kunne gå i gang........ Hold kæft det var godt. (Jeg har en lille pik og bryder mig ikke om analsex.......og selv om konen tit beder mig om det det, så har jeg ikke lyst) Ham kunden har iøvrigt bestilt tid igen i morgen............ Der findes en del rigtig søde og dejlige GP'er derude som man kan blive forelsket i, og som man måske godt kunne forestille sig at have et kæresteforhold til........meen, et er at blive forelsket og ønske at "bare det var mig"..... Noget andet er at sidde ved aftensmaden og tale om dagen der gik! Hvis jeg nu kom i den situation hvor jeg fandt sammen med en GP, så ville jeg have 100 gange lettere ved at leve med hendes fortid end hendes nutid! Med andre ord, så ville jeg ikke bekymre mig om hvad hun havde lavet før, også selv om jeg mødte hende som kunde, men jeg ville nok have rigtig svært ved at at forene mig med hendes job hvis hun stadig var aktiv. Hatten af for de mænd der kan håndtere at være kæreste/gift med en GP. Hej Butch 1 Nu har jeg siddet og grundet lidt over dit indlæg og givet mig lyst til at skrive et svar til dig, selv om det måske bliver lidt knudret. De gange jeg har mødt mine mænd i mit liv, har de været gæster hos mig, de ved de kan købe Cherie, eller en ydelse hos Cherie om du vil. Efter kl dit dat, tager Cherie frakken af hænger den på knagen, låser døren, og er blevet til Privatnavn! Privatnavn kender ikke de gæster som Cherie Kender! Cherie har noglegange ladet gæster møde privatnavn, men privatnavn er desværre en meget dydig pige, nærmest nonne. Hvis gæsten vil alt det der med nøgenhed, jamen så kan han købe Cherie. Privatnavn lader sig ikke bestemme over, Gæsten må totalt acceptere om det er kroppen eller Den samlet pakke han vil have. Er det så den samlet pakke han vælger, vil han også se mig gå ud af døren når jeg tager hjemmefra, Men jeg kommer ikke hjem og fortæller om dit eller dat, eller om hvor stor tisser havde eller andet, men jeg kan da godt fortælle om sjove ting, eller ting der i løbet af dagen der har berørt mig. Jeg har når jeg har haft venninder/kollegaere i telefonen der har haft ondt i forholdet pga. fyren ikke kan acceptere at pigen er i faget, prøvet at forklare, hvordan jeg takler det, så også hørt det modsatte, at fyren bliver meget liderlig og presser pigen til at fortælle alt om dagens gæster. Jeg tror noglegange en del af jer drenge er lidt dobbeltmoralske, Det er fint for jer vi er Prosttueret, Det er dejligt for jer at I kan købe Sex, I skriver flotte Anmeldeser af os, I debattere på Liv og død med os og andre drenge, men fadme om i vil have os ind i jeres privatliv?....Vi skal helst blive derude på det der indernet, hvor vi til tider løfter lidt af sløret (måske en helt anden debat, men hvad hvis det var din søster/datter der blev prostieret?, som du skulle læse om herinde? Din datters evner udi den franske verden? ) Så det Sisse skriver er Bare så godt skrevet, hvorfor er vi så svære at elske?...og ja, jeg er også blevet spurgt ud rigtig mange gange omkring mit privatliv, og fyrene har dømt en til alenepige, og har man evt et forhold....ja så er det til ham der pipen, Negeren i den lyserøde habit med guldkæderne. Men er vi I er forhold, jamen så bliver vi nok også udnyttet (Tak det klare jeg selv ) (den blev lidt svær og forklare, men lettere at sige, en lige at skrive den ) 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 28. August, 2014 Jeg har hørt det igen og igen her på forum. Man bør ikke forelske sig i en GP. GP kan umuligt have gode forhold. Osv osv. Og hver gang får jeg et lille stik i hjertet. Er det jeg laver så forfærdeligt at ingen kan eller bør elske mig... De piger jeg kender er ofte nogle fantastiske kvinder. Der er villig til igen og igen at ofre sig for deres mand. Og de gør det sgu - igen og igen. Og alligevel fremstilles vi her på forum som Uelskelige. Er det fordi det er nemmere at distancere sig fra os hvis man overbeviser sig selv om at vi er umulige at holde af. At vi ikke vil kunne give igen.. at vi ikke har de samme følelser som andre kvinder.. Jeg er måske overfølsom og føler mig ramt når jeg læser disse udsagn. Måske det er fordi jeg sagtens stadig kan mærke stikket i maven efter den sidste gang jeg fik mit hjerte knust. Og tanken om skuffelsen kan stadig få mig til at have åndenød. Jeg er heldigvis så heldig at have mennesker omkring mig som elsker mig. Selvom de godt ved hvad jeg laver. De ser mig ikke som et ringere menneske af den grund. Min største frygt i det her virke er - at jeg er pisse bange for at jeg en dag kommer til at tro på det i siger..... Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske. Elskelige Sisse Du har en fantastisk evne til at skrive indlæg, som sender mig ud i lange tankerækker, og bare af den grund er du i mine øjne så fantastisk, at jeg synes, at alle burde elske dig, for du tvinger os til en stillingtagen, der roder i vores inderste moralske morads. Det er mit indtryk, at du tillader dig den store luksus at tvivle. Tvivle på dig selv, tvivle på rigtigheden af det du gør og i sidste ende tvivle på dine egne fornemmelser/følelser. Stop det! Dine fornemmelser og følelser er ægte, og de er rigtige! INGEN andre kan dømme dig, det er fuldstændigt din egen opgave at være opmærksom på, om det du gør, er Sisse eller ej. Tvivlen skal du kun bruge til at udvikle dig med, ikke til at nedbryde. Alle fordommene, der rammer jer piger, er kulturelt betinget og kommer basalt set fra kristendommen/jødedommen, bortset fra vrøvlet om kærlighed, der vist opstod en gang i 1800-tallet. Der er ingen logiske grunde til, at sex og kærlighed skulle være indbyrdes afhængige, at monogami skulle være det eneste "rigtige", at ægteskabet skulle være mere end en aftale om at leve sammen og at købesex skulle være af det onde. Det er ikke andet end moralske forordninger, der på et eller andet tidspunkt er opstået i en lovreligion i Mellemøsten, og alle der forfalder til disse moralske for- og bedømmelser af jer, har enten ikke tænkt sig om, eller også er de religiøse fundamentalister. Så alene din oprigtighed gør dig værd at elske, og at du så bringer så meget glæde ind i andres liv, så meget desto bedre. I piger er uvurderlige ikke bare på det personlige plan mand og mand...øh...pige imellem, men også fordi I netop slår revner i moralens skrøbelig fundament, og det er angstprovokerende for mange Helt personligt skyer jeg forelskelse som pesten, mest fordi jeg synes, at jeg mister kontrollen fuldstændigt over mig selv, men det er vel en anden historie.... Jeg ville dog elske at møde dig en dag, for du har altså nogen rigtigt spændende betragtninger på dette og hint. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. August, 2014 Hej Butch 1 Nu har jeg siddet og grundet lidt over dit indlæg og givet mig lyst til at skrive et svar til dig, selv om det måske bliver lidt knudret. De gange jeg har mødt mine mænd i mit liv, har de været gæster hos mig, de ved de kan købe Cherie, eller en ydelse hos Cherie om du vil. Efter kl dit dat, tager Cherie frakken af hænger den på knagen, låser døren, og er blevet til Privatnavn! Privatnavn kender ikke de gæster som Cherie Kender! Cherie har noglegange ladet gæster møde privatnavn, men privatnavn er desværre en meget dydig pige, nærmest nonne. Hvis gæsten vil alt det der med nøgenhed, jamen så kan han købe Cherie. Privatnavn lader sig ikke bestemme over, Gæsten må totalt acceptere om det er kroppen eller Den samlet pakke han vil have. Er det så den samlet pakke han vælger, vil han også se mig gå ud af døren når jeg tager hjemmefra, Men jeg kommer ikke hjem og fortæller om dit eller dat, eller om hvor stor tisser havde eller andet, men jeg kan da godt fortælle om sjove ting, eller ting der i løbet af dagen der har berørt mig. Jeg har når jeg har haft venninder/kollegaere i telefonen der har haft ondt i forholdet pga. fyren ikke kan acceptere at pigen er i faget, prøvet at forklare, hvordan jeg takler det, så også hørt det modsatte, at fyren bliver meget liderlig og presser pigen til at fortælle alt om dagens gæster. Jeg tror noglegange en del af jer drenge er lidt dobbeltmoralske, Det er fint for jer vi er Prosttueret, Det er dejligt for jer at I kan købe Sex, I skriver flotte Anmeldeser af os, I debattere på Liv og død med os og andre drenge, men fadme om i vil have os ind i jeres privatliv?....Vi skal helst blive derude på det der indernet, hvor vi til tider løfter lidt af sløret (måske en helt anden debat, men hvad hvis det var din søster/datter der blev prostieret?, som du skulle læse om herinde? Din datters evner udi den franske verden? ) Så det Sisse skriver er Bare så godt skrevet, hvorfor er vi så svære at elske?...og ja, jeg er også blevet spurgt ud rigtig mange gange omkring mit privatliv, og fyrene har dømt en til alenepige, og har man evt et forhold....ja så er det til ham der pipen, Negeren i den lyserøde habit med guldkæderne. Men er vi I er forhold, jamen så bliver vi nok også udnyttet (Tak det klare jeg selv ) (den blev lidt svær og forklare, men lettere at sige, en lige at skrive den ) Hej Cherie, Tak for dit svar Jeg tror bestemt ikke at "I" er svære at elske, tvært imod. I er kvinder med holdninger, og I har valgt et erhverv der i sagens natur tiltrækker mænd.....nogle af disse mænd har så en forkvaklet holdning til GP'ere og synes at I ikke fortjener respekt, andre forguder jer.......og så er der alle dem midt imellem, der f.eks bare lige skal have snablen dyppet fordi det nu engang kunne være spændende at prøve. Men jeg har stor respekt for det i laver, og bruger jer jo også selv. Jeg indrømmer at mit indlæg godt kan opfattes som værende dobbeltmoralsk, men det var ikke hensigten. Det var heller ikke hensigten at nedgøre eller drage fokus væk fra Sisses indlæg - hvilket jeg iøvrigt synes er et fantastisk flot indlæg. Mit eksempel var og er bare en beskrivelse af hvordan jeg tror det ville være for mig at være i et kæreste/ gift forhold med en GP. Som jeg også skrev, så ville jeg jo nok have mødt hende i første omgang som kunde, ....og derved have et ret klart billede af omgivelserne og hendes måde at være sammen med kunderne på. Dét faktum, tror jeg at jeg ville have svært ved at abstrahere fra når hun tog afsted på job. Men det ville nok nærmere være jalousi fra min side end mangel på respekt. For respekt det fortjener I, og at blive elsket det fortjener i så sandelig også I er jo for fanden ikke spedalske bare fordi i har valgt at gøre mænd glade...... Vi mænd skal så bare huske også at gøre jer glade Som du selv skriver, så er det svært at forklare på skrift, det ville være meget lettere hvis vi sad over for hinanden med en kop kaffe og drøftede dette :-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. August, 2014 Jeg har hørt det igen og igen her på forum. Man bør ikke forelske sig i en GP. GP kan umuligt have gode forhold. Osv osv. Og hver gang får jeg et lille stik i hjertet. Er det jeg laver så forfærdeligt at ingen kan eller bør elske mig... De piger jeg kender er ofte nogle fantastiske kvinder. Der er villig til igen og igen at ofre sig for deres mand. Og de gør det sgu - igen og igen. Og alligevel fremstilles vi her på forum som Uelskelige. Er det fordi det er nemmere at distancere sig fra os hvis man overbeviser sig selv om at vi er umulige at holde af. At vi ikke vil kunne give igen.. at vi ikke har de samme følelser som andre kvinder.. Jeg er måske overfølsom og føler mig ramt når jeg læser disse udsagn. Måske det er fordi jeg sagtens stadig kan mærke stikket i maven efter den sidste gang jeg fik mit hjerte knust. Og tanken om skuffelsen kan stadig få mig til at have åndenød. Jeg er heldigvis så heldig at have mennesker omkring mig som elsker mig. Selvom de godt ved hvad jeg laver. De ser mig ikke som et ringere menneske af den grund. Min største frygt i det her virke er - at jeg er pisse bange for at jeg en dag kommer til at tro på det i siger..... Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske. Hej Sisse Jeg har lige gennemlæst tråden igen og forstår ikke helt dit budskab. Hvis du er gift, må man jo formode at din mand elsker dig og lur mig mig om ikke også en del af dine faste gæster elsker dig. Det er da en højere rate af folk der elsker dig, end f.eks. en IT chef jeg kender. Selvfølgelig kan en GP elskes, har selv været kæreste med en og det var ikke pga. hendes fritidsjob det ikke holdt.... Og til jer der evig og altid skal afspore og selv promovere jer, opret en tråd for jer selv... Knus den dumme hund... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 29. August, 2014 Jeg er ikke Psykolog på nogen måder, men jeg tænker alligevel højt. Du siger du ikke føler dig elskede, så du har valgt branchen for at dække nogen behov hos dig selv. Måske bliver du ikke forelskede i en mand på grund af din erhverv eller sideerhverv eller bijob, du er måske forelskede i elskoven så kunderne eller gæsterne er blot et middel mod denne ja en form for drømmeforelskelse, lidt ligesom en der drømmeforelsker sig i sin lærer eller en eller anden hollywooddarling, du distancere fra dig selv og det gør du så udmærket. Jeg var så heldigt at møde dig i Randers. Du skal måske se det lidt foroven måske kunne en terapeut hjælpe eller en sexolog Måske har du ikke helt fundet dig selv i det endnu, hvordan man lige gøre det, det ved jeg ikke. jeg siger ikke at du skal stoppe men spørge dig selv hvordan ser jeg mig selv i det. forhold dig til det. Jeg tror godt at du kan skille det ad og måske når du ikke er glædespige se mændene på en anderledes måde forelsk dig i manden ikke i elskoven, og han findes derude. Nu bliver jeg filosofisk alt passer sammen der er en mening i alt er der nat er der også dag, alt er til i kræft af modsætninger, en kvinde er mands modsætning så hvis ligningen skal gå op så findes han derude, nogen finder aldrig en partner for de er i modsætning til dem der er i et forhold, man er altid alene før, tosomheden. Måske begrænser du dig selv i den stræben efter en mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer7 40 Skrevet 29. August, 2014 Du skulle fanme have en medalje i markedsføring, Sisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 29. August, 2014 Ja - glædespiger er noget " renere i kødet " end mange andre piger, nogle piger boller for et par drinks eller en god middag. Andre piger skal have et par sko eller en taske. Ret beset er der ikke den store forskel, gp'erne toner bare rent flag Jeg tro da bestemt, at du kan finde en forstående kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 29. August, 2014 (edited) Ovvv... jeg har muligvis undervurderet hvor mange tanker et emne som dette kan sætte gang i. Jeg syntes ellers jeg er rimelig klar i spøttet.. Jeg ved godt jeg tager udgangspunkt i de tanker jeg selv har gjort mig. Men jeg har på intet tidspunkt efterspurgt psykologiske vurderinger af mit virke. Jeg undre mig bare over hvorfor vi gp'er - når det kommer til diskussion om kvinder i branchen og deres forhold altid bliver skudt i skoene at det må være usundt for vores forhold at vi laver det vi gør. Jeg kan godt se det kan være svært at accepterer at ens kæreste laver det her. Men som flere af de andre piger også skriver her så forstår vi ikke helt hvorfor vi altid skal skydes i skoene at det ikke burde kunne lade sig gøre. At det kan skabe så stor undren hos folk at vi rent faktisk ofte har et liv ligesom alle andre kvinder rundt omkring. Nummer7. Sender lige en kærlig tanke din vej. Så bitter som du fremstår at være her på forum. Så er jeg helt sikker på at du har brug for nogen elsker dig en lille bitte smugle... og nu du selv nævner markedsføring. Så kan en af pigerne her på sitet sikkert imødekomme dit behov for en 1000 til 2200 kr. Tror du vil blive overrasket over hvor meget bitterhed et slag fisse kan løsne op for. Redigeret 29. August, 2014 af Sisse 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg