Hop til indhold
Guest Sisse

Hvorfor er jeg ikke værd at elske

Recommended Posts

Ovvv... jeg har muligvis undervurderet hvor mange tanker et emne som dette kan sætte gang i.

Jeg syntes ellers jeg er rimelig klar i spøttet.. Jeg ved godt jeg tager udgangspunkt i de tanker jeg selv har gjort mig. Men jeg har på intet tidspunkt efterspurgt psykologiske vurderinger af mit virke. Jeg undre mig bare over hvorfor vi gp'er - når det kommer til diskussion om kvinder i branchen og deres forhold altid bliver skudt i skoene at det må være usundt for vores forhold at vi laver det vi gør.

Jeg kan godt se det kan være svært at accepterer at ens kæreste laver det her.

Men som flere af de andre piger også skriver her så forstår vi ikke helt hvorfor vi altid skal skydes i skoene at det ikke burde kunne lade sig gøre. At det kan skabe så stor undren hos folk at vi rent faktisk ofte har et liv ligesom alle andre kvinder rundt omkring.

Nummer7. Sender lige en kærlig tanke din vej. Så bitter som du fremstår at være her på forum. Så er jeg helt sikker på at du har brug for nogen elsker dig en lille bitte smugle... og nu du selv nævner markedsføring. Så kan en af pigerne her på sitet sikkert imødekomme dit behov for en 1000 til 2200 kr. Tror du vil blive overrasket over hvor meget bitterhed et slag fisse kan løsne op for.

Tak skal du have, Sisse..jeg er ikke det mindste bitter, jeg påpeger bare at du markedsfører dig selv godt:-)

Mit sexliv skal du bekymrer dig om, det er der styr på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skulle fanme have en medalje i markedsføring, Sisse :grin:

Har lidt svært ved at få øje på markedsføringen ved at påpege og beskrive en generel problematik. Blot til Orientering så er Sisse afsat, så hvis du har læst hun søger kærlighed, har du nok læst indlæggene forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lidt svært ved at få øje på markedsføringen ved at påpege og beskrive en generel problematik. Blot til Orientering så er Sisse afsat, så hvis du har læst hun søger kærlighed, har du nok læst indlæggene forkert.

Næ, tror du har misforstået noget Bluejacket..Sisse søger kunder i "butikken" :wink:

Sisse, elsker din kæreste dig da ikke...hvis jo, hvorfor så dit indlæg?

Redigeret af Nummer7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bluejacket sagde den 30 Aug 2014 - 01:52 AM:

Har lidt svært ved at få øje på markedsføringen ved at påpege og beskrive en generel problematik.

Blot til Orientering så er Sisse afsat, så hvis du har læst hun søger kærlighed, har du nok læst indlæggene forkert.

afsat - bytte bytte lidt rundt - sat af

jeg fatter også hat af det her og det lyder også som øf øf i mine ører

alle mænd kan elske en GP ( næsten )

alle GP'ere kan elske en mand ( næsten )

jeg har selv boet med to GP'ere og det er ikke så svært, hvis man vil

alle mennesker har grænser, så det gælder om at forstå og have respekt UANSET hvad

Roger-Smith-CEO-AIL-Blog-Take-Care-of-Yo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Jeg vil tage mit udgangspunkt i, og vil kun forholde mig til trådens oprindelse.

Det er på mange måder et tvetydigt indlæg, som åbenbarede sig omkring en dag efter tråden om elskerier og den ellers udmærkede debat der fulgte i den tråd. Dette kan undre og bør undre, da Sisse var en af debatørne i netop den tråd.

Man bør ikke forelske sig i en glædespige - korrekt, men det sker. Fred med det.

Hvem har sagt at glædespiger ikke kan have gode forhold? - Henvis tak?

Pris dig dog lykkelig for, at du har nogle der elsker dig. Du er vel ikke i branchen for kærlighed.

Og ja man kan knuse et hjerte gang på gang, alligevel heler det altid, det priser jeg.

Du er åbenbart ikke "pisseligeglad" med alt, siden det giver stik i hjertet, men hvorfor dog stik i hjertet? Jo jeg forsøger at holde de oftest frekventerede piger som jeg har samvær med ud i armsvidde, således jeg ikke får disse stik, men du foregriber som modtager, at have helt og aldeles styr på afsenders motiv, hensigt, og dagsorden.

Jo en distance er tilrådelig, men du pålægger os et motiv jeg ikke kan genkende.

I er nemme at holde af, og jo i har de samme følelser som alle kvinder har. Men som du selv har pointeret andensteds drejer dette sig om at sælge sex. Jeg ved ikke hvilke udsagn du hentyder til når du føler dig ramt og ville egentlig gerne, da jeg lang fra læser alt herinde se dokumentation. Hos en er forvirringen total!

Jeg tager ikke det som et opråb på opmærksomhed og kærlige tilkendegivelser, at du her har blottet dig, så jeg jeg lyster ikke at forfalde til de sædvanlige klicheer, som jeg kan se andre har gjort allerede.

Så............

Lattervækkende

En kende uforberedt

men jeg er til stadighed

rådende og til rådighed

fremtoner min fragmenterede birolle

hun elsker for at elskes

opslugt af tilfredsstillelse

tilbage vendende og altid

en venden tilbage

udelukkende selvtvungen statist

hun elsker for at elskes

altid fordrende i medløb

og en tilsigtet væren

for dig, er jeg

for jer, forbliver jeg transperant

hun elsker for at elskes

jeg tilsiger mig selv

at være jeres helle

og infantilt påtager

jeg mig at være et spejl

hun elsker for at elskes

en ufortjent bliven brugt

skønnes at være nok

tilstedeværelsen påtvunget

han vækker latter mens

hun elsker for at elskes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære sisse.

Jeg er nok stået lidt af her, nok mest pga træthed... Men jeg bliver forvirret og prøver at forstå...

For ikke så lang tid siden skrev du et sted, at din kommende mand skam var fundet og trukket til alteret???? Og nu har du været gift i 10 år... Jeg har nok misforstået og intet af det kommer mig ved- bryder mig faktisk ikke om, at snakke privat her inde, kun mit eget, så det ikke bliver krænkende for andre...

Til oplægget.

Jo vi kan og bliver da elsket... Du af din mand, venner, familie, svinene også videre.... Men vigtigst vel af dig selv? Og dog? Er de nedladende ord om din smukke krop ( hængepatterne, slaskerøven osv) synes jeg ikke er rar læsning... Du er dig og du burde elske dig smil... Når du elsker dig, udstråler du det i hele dit sind og krop og dermed tiltrækker du også dem der vil elske dig rigtigt...

Jeg bor som bekendt sammen med "Ludvig ", og vi fandt hinanden på en slags måde herigennem...ikke med penge involveret men alligevel i branchen. Jeg kiggede ikke efter en kæreste men når pilen rammer, så rammer den. Jo det kan være svært at elske en gp, men er kærligheden ægte nok, ja så holder den, så ingen af os uanset om vi er gp'er eller ej kan vide os sikre... Derfor er din kærlighed til dig selv altid den vigtigste...

At andre tror dette er umuligt, dumt osv at forelske sig i en glædespige- ja det må de jo tumle med ikk smil... Jeg kan godt skelne mit job fra privaten og det samme tænker jeg mine gæster kan... Heldigvis er de fleste gifte og vores aftale er udelukket sex, behov og foretning. Sådan passer jeg på mig selv og mine gæster. Jeg er ikke en der vil elskes af andre end dem jeg har omkring mig, så jeg udstråler dermed også - her til og ikke længere, og det virker fint her... Disse tanker du får omkring at blive elsket - om vi ikke er elskværdige, kunne det tænkes, at mændene ikke ønsker dette( udstråler dette)? Simpelthen fordi det ved de godt, at det er no go og ikke en del af aftalen?

Elskværdige sisse, der hvor hjertet er finder andre også hen... Det gælder os alle, på dette rette tidspunkt, sted, rum, liv... Der er en mening med alt. Mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hi hi line... jeg kan godt forstå hvorfor du er forvirret. Den tråd du tænker på tror jeg du misforstod. Plaskeren skrev at han undrede sig over hvorfor ingen jydekale havde slæbt mig til alters. Jeg svarede hvem siger der ikke allerede er nogen der har gjort det. Du tolkede dette som om at jeg skulle giftes. Hvor til jeg svarede at det var jeg skam allerede... Hi hi. Jeg tror så bare aldrig at du har fået læst det svar til dig.

Selvfølgelig er der Mennesker der ude som elsker os. Mit skriv handler om de fordomme der er omkring os piger. Jeg skriver endda at det her IKKE handler om gæsternes forelskelse. Den handler om den stigmatisering der følger med.

Jeg tror størstedelen af pigerne kan genkende den. Cherie beskriver den så tydeligt i hendes indlæg.

Som jeg starter med at skrive så er jeg overrasket over de fordomme der er omkring det at have et forhold til en GP. Specielt fordi at de kvinder jeg kender i branchen er kvinder der virkelig vil gå igennem ild og vand for dem de elsker.

Jeg syntes det er rørende at i udviser den omsorg som i gør her i tråden.

Grunden til at jeg skriver at jeg får et stik i hjertet når jeg høre disse fordomme og undren er fordi jeg godt kan blive lidt ked af det når et andet menneske mener jeg ikke er værd at elske fordi jeg laver det jeg laver. Jeg bliver eks ked af det når Nikita skriver at der sættes spørgsmålstegn ved hendes mands kærlighed fordi hun laver det hun gør.

Nå men skal vi ikke se at stoppe med at koge suppe med på den suppevisk. Som jeg også skiver her i tråden så har jeg muligvis fået formuleret mig lidt klodset til at begynde med. Nu har jeg bare ikke for vane at starte mine betragtninger med at komme med gisninger om hvad andre mener at tænke. Men tager udgangspunkt i hvad jeg selv tænker og føler. Derfor det personlige islæt.

Tak for alle de gode tanker på hvorfor i tror det kan være svært at være i forhold til en GP. Og jer der har prøvet det. Tak for jeres tanker om hvad det er der gør det svært.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næ, tror du har misforstået noget Bluejacket..Sisse søger kunder i "butikken" :wink:

Igen så udtaler du dig på et meget spinkelt grundlag. I øvrigt så er der nok andre og mere effektive måder at få kunder i butikken på end at bruge ressourcer på at debattere på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort sagt ,...

Man bestemmer da ikke selv hvem man bliver forelsket i , 

jeg er da slet ikke i tvivl om jeg kunne blive forelsket i en GP ,. hvorfor skulle jeg ikke kunne det , så er det jo bare op til mig om jeg så kan leve med det fag hun har valgt ;) 

Men det tror jeg nu nok jeg kan , så længe  jeg får den dybe , hede elskov og tosomheden som er så vigtigt i et forhold :)

Redigeret af Naboen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok nogle mekanismer, du endnu ikke har opdaget, NummerSjok.

Man kan sagtens elske sin kone/kæreste og dog stadig være nysgerrig på ting, som foregår udenfor ægtesengen.

I nogle forhold accepterer den ene eller begge parter, at det er sådan, hvorefter de udlever det. I andre ellers gode forhold vil partneren måske ikke have helt samme forståelse for dette.

Jeg taler af erfaring.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi hi line... jeg kan godt forstå hvorfor du er forvirret. Den tråd du tænker på tror jeg du misforstod. Plaskeren skrev at han undrede sig over hvorfor ingen jydekale havde slæbt mig til alters. Jeg svarede hvem siger der ikke allerede er nogen der har gjort det. Du tolkede dette som om at jeg skulle giftes. Hvor til jeg svarede at det var jeg skam allerede... Hi hi. Jeg tror så bare aldrig at du har fået læst det svar til dig.

Selvfølgelig er der Mennesker der ude som elsker os. Mit skriv handler om de fordomme der er omkring os piger. Jeg skriver endda at det her IKKE handler om gæsternes forelskelse. Den handler om den stigmatisering der følger med.

Jeg tror størstedelen af pigerne kan genkende den. Cherie beskriver den så tydeligt i hendes indlæg.

Som jeg starter med at skrive så er jeg overrasket over de fordomme der er omkring det at have et forhold til en GP. Specielt fordi at de kvinder jeg kender i branchen er kvinder der virkelig vil gå igennem ild og vand for dem de elsker.

Jeg syntes det er rørende at i udviser den omsorg som i gør her i tråden.

Grunden til at jeg skriver at jeg får et stik i hjertet når jeg høre disse fordomme og undren er fordi jeg godt kan blive lidt ked af det når et andet menneske mener jeg ikke er værd at elske fordi jeg laver det jeg laver. Jeg bliver eks ked af det når Nikita skriver at der sættes spørgsmålstegn ved hendes mands kærlighed fordi hun laver det hun gør.

Nå men skal vi ikke se at stoppe med at koge suppe med på den suppevisk. Som jeg også skiver her i tråden så har jeg muligvis fået formuleret mig lidt klodset til at begynde med. Nu har jeg bare ikke for vane at starte mine betragtninger med at komme med gisninger om hvad andre mener at tænke. Men tager udgangspunkt i hvad jeg selv tænker og føler. Derfor det personlige islæt.

Tak for alle de gode tanker på hvorfor i tror det kan være svært at være i forhold til en GP. Og jer der har prøvet det. Tak for jeres tanker om hvad det er der gør det svært.

Kære dig.

Først beklager jeg ikke har set dit svar... Er ikke så meget herinde mere kun lige for at besvare pm og lige lidt i mellem gæsterne smil. Jeg forstår nu og min bekymring er væk. Jeg læste og forstod det vist også forkert fra starten og tænkte - jamen nej nej sisse den vej må du ikke gå ned af, det gør alt for mange gp'er men ikke dig... Det med at være i et service fag både her og i civilt job, kan, i hvert fald for mig, ind i mellem gøre at jeg reflektere mere end godt er og så er det jo nærliggende, at få det griflet ned bla her smil... Tak for forståelse og at dele dine tanker smil.

Rigtig god weekend og kram fra mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

Jeg har hørt det igen og igen her på forum.

Man bør ikke forelske sig i en GP.

GP kan umuligt have gode forhold.

Osv osv.

Og hver gang får jeg et lille stik i hjertet. Er det jeg laver så forfærdeligt at ingen kan eller bør elske mig...

De piger jeg kender er ofte nogle fantastiske kvinder. Der er villig til igen og igen at ofre sig for deres mand. Og de gør det sgu - igen og igen. Og alligevel fremstilles vi her på forum som Uelskelige.

Er det fordi det er nemmere at distancere sig fra os hvis man overbeviser sig selv om at vi er umulige at holde af. At vi ikke vil kunne give igen.. at vi ikke har de samme følelser som andre kvinder..

Jeg er måske overfølsom og føler mig ramt når jeg læser disse udsagn. Måske det er fordi jeg sagtens stadig kan mærke stikket i maven efter den sidste gang jeg fik mit hjerte knust. Og tanken om skuffelsen kan stadig få mig til at have åndenød.

Jeg er heldigvis så heldig at have mennesker omkring mig som elsker mig. Selvom de godt ved hvad jeg laver. De ser mig ikke som et ringere menneske af den grund. Min største frygt i det her virke er - at jeg er pisse bange for at jeg en dag kommer til at tro på det i siger.....

Hvorfor er det så svært at tro. Hvorfor er jeg ikke værd at elske.

Undskyld Sisse, der er jo 2 forskellige udsagn i din tråd.

1. Man bør ikke forelske sig i en GP = 99,9999% af tilfældende kan glædespigen ikke gengælde det, obviously

Det andet kan jeg ikke forholde mig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Man bør ikke forelske sig i en GP = 99,9999% af tilfældende kan glædespigen ikke gengælde det, obviously

Kan du dokumentere det tal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

1. Man bør ikke forelske sig i en GP = 99,9999% af tilfældende kan glædespigen ikke gengælde det, obviously.

Enten er ovenstående noget værre sludder, eller osse tilhører jeg bare de resterende 0,0001% :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enten er ovenstående noget værre sludder, eller osse tilhører jeg bare de resterende 0,0001% :)

Den gruppe vil jeg også gerne tilslutte mig.......men er vi så for mange? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok nogle mekanismer, du endnu ikke har opdaget, NummerSjok.

Man kan sagtens elske sin kone/kæreste og dog stadig være nysgerrig på ting, som foregår udenfor ægtesengen.

I nogle forhold accepterer den ene eller begge parter, at det er sådan, hvorefter de udlever det. I andre ellers gode forhold vil partneren måske ikke have helt samme forståelse for dette.

Jeg taler af erfaring.

NummerSjok..haha, du er sgu en lille drillepind, BX..og det var ikke dit "vedhæng" jeg hentydede til, det har du jo informeret om er så stort at du næsten er nødt til at have en indkøbsvogn når du skal rundt med det ;-)

Tror ikke du kan lære mig så meget om livet (jo måske livet bag et tastatur), som 19 årig stod jeg til søs med Lauritzen i Sydamerika/Asien/Vestafrika som maskinmester-assistent og jeg har været sammen med både brune og sorte piger af en kaliber du ikke finder herhjemme...så hvad er så din erfaring, andet end er være væk fra skærmen/lillemor i en time ;-)

Jeg mener stadigvæk at Sisse og hendes medsøstre sælger sig selv godt på EG, til gengæld er jeg ikke så imponeret over mit eget køn .-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen så udtaler du dig på et meget spinkelt grundlag. I øvrigt så er der nok andre og mere effektive måder at få kunder i butikken på end at bruge ressourcer på at debattere på EG. 

Spinkelt grundlag..hvad mener du?

Hvor kan man som kvinde ellers få tusindvis af mænd i "tale"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

NummerSjok..haha, du er sgu en lille drillepind, BX..og det var ikke dit "vedhæng" jeg hentydede til, det har du jo informeret om er så stort at du næsten er nødt til at have en indkøbsvogn når du skal rundt med det :wink:

Jeg har intet sted udtalt mig om, hvad bukserne gemmer. Jeg formoder, at du her forveksler mig med BigDick ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har intet sted udtalt mig om, hvad bukserne gemmer. Jeg formoder, at du her forveksler mig med BigDick ;)

Griner..det er god humor, BX ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

Tillykke. Du er af en sjælden race ;)

Redigeret af elsker_sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Tillykke. Du er af en sjælden race ;)

Sjælden??? Næh, nærmere heldig, tror jeg! :)

Men er vi så for mange? :D

Nej da, vi stuver os bare lidt sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjælden??? Næh, nærmere heldig, tror jeg! :)

Nej da, vi stuver os bare lidt sammen :D

Jeg bruger Rexona, så det er ikke noget problem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Jeg tror de fleste gp'er har oplevet en kunde blive forelsket i dem og ja, måske kan vi 99,999% af gangene ikke gengælde det (kender dog intet til de statestikker)

Det kan være ret problematisk når det sker, men for mig er det absolut værste dog når "forelskelsen" går den anden vej.

Det "må" ikke ske, på samme måder som kunderne ikke "må" blive forelsket i gp'en.

Men, vi har vel alle den ene person der bare.. "Gets under your skin" og KAN man styrer en forelskelse?

Ifl. Videnskaben kan man i de helt tidlige faser "forhindre" den, men det er altså de faser der sker før det intime møde mellem en gp og en kunde. Forelskelse er i høj grad en biologisk reaktion, hvilket strider lidt imod sisses start indlæg. "Hvorfor er jeg ikke værd at elske?", jeg tror sjældent vi har et valg når det kommer til kærlighed og forelskelse og de tumpenakker der åbenbart render rundt og siger at gp'er ikke kan elskes, er måske lige så naive som jeg var engang. Før jeg blev klogere ;)

At være "værd" at elske. Jøsses, når man først er forelsket tvivler jeg på at man overhovedet tænker i de baner :)

PS. Inspireret af en spændende dokumentar jeg så igår på DR ang forelskelse og feromoner :)

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...