Hop til indhold
Beaver

Gangbang i Vejle tirsdag d. 9 September

Recommended Posts

Hej Singel: du siger at du kender hende fra tidligere, men hun skriver i sin annonce, at det er "virkeligt første gang" - vil det sige at du har prøvet hende 1-1 før, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

køb dig et taletidskort sæt det i og viola så er du neutral

Redigeret af knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Singel: du siger at du kender hende fra tidligere, men hun skriver i sin annonce, at det er "virkeligt første gang" - vil det sige at du har prøvet hende 1-1 før, eller hvordan?

Jeg det hun mener er første gang hun tager penge for det" luderleg" men hun har prøvet flere fyre før..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har sagt over 50 tilmeldte til mig... Men hun har hørt om arrangementer, hvor der var 48 tilmeldte..., og kun 8 der mødte op...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun skrev jo at hun fravælge personer fra et bestemt geografiske lokation, så det kan godt være dit område er ekskluderet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa!

 

Tja - der gik alvorligt ged i dagens gangbang.

 

Efter mindre end en halv time stod der 2 personaler og meddelte os, at vi skulle pakke sammen og forsvinde.

 

Det var rigtig ærgerligt, og jeg beklager virkelig over for de fyre som var kommet, og dem der var på vej.

 

Pigen var også ærgerlig - hun havde seriøst glædet sig til at blive kneppet i 5 timer - helt seriøst!!!

 

Så hun har lovet at deltage igen, så derfor vil vi skynde os at se om vi kan arrangere et GB med hende hurtigst muligt, og denne gang et sted hvor vi IKKE bliver smidt ud.

 

I hører nærmere, og jeg beklager igen.

 

Mvh Peter

Redigeret af GB-Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var BB-hotel - og vi har lavet GB's der adskillige gange før.

 

Jeg overvejer om de er blevet "tippet" denne gang - der gik kun 20 minutter før de kom og smed os ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ude for det samme i Kbh.

Surt når det på den måde går galt. Mon ikke det bedste er at leje sig ind på en klinik eller tilsvarende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...