Hop til indhold
fyr9000

Store bryster er godt

Recommended Posts

Jeg har brug for et par råd fra jer. Jeg ELSKER store bryster og det er helt sikkert det første jeg ser hos en pige - jo større jo bedre. Det irritere altid min kone! At to fedt klumper på den måde kan styre om jeg kan lide personen eller ej.

 

Jeg har prøvet at forklare mig med "...det er jo ikke fordi jeg vil giftes med hende, hun er bare flot", men det går kun nedad bakke herfra.

Hun har prøvet at få mig til at se situationen omvendt, f.eks. hvis hun var vild med meget veludrustet fyre - jo større jo bedre - hvordan ville jeg så have det? Jeg har normal størrelse, men nej, det ville jeg ikke have det godt med.

 

Nogen der har nogle gode argumenter jeg kan gemme i ærmet til denne debat???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det virker som om du har et problem med respekten overfor din kone. 

 

Det er fint at du kan lide store bryster, det må være din egen sag. Men at du tydeligvis har brug for at forklare, det må betyde at du bringer dig selv i en situation hvor din kone bliver gjort opmærksom på hvordan du har det med det. 

 

I betragtning af at du ved hvordan hun har det med det, så er det usmageligt og total mangel på respekt at du konfronterer hende med det fx ved at glo/stirre på store patter eller på anden måde bringe det ind. 

 

Du gør din kone ked af det og det fortjener hun ikke. Du skal ikke have gode argumenter. Du skal lade være med at gøre din kone ked af det med din bryst-fetish. Ellers så finder hun nok en der er bedre udrustet end dig hvis du ikke finder en bedre balance :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det virker som om du har et problem med respekten overfor din kone. 

 

Det er fint at du kan lide store bryster, det må være din egen sag. Men at du tydeligvis har brug for at forklare, det må betyde at du bringer dig selv i en situation hvor din kone bliver gjort opmærksom på hvordan du har det med det. 

 

I betragtning af at du ved hvordan hun har det med det, så er det usmageligt og total mangel på respekt at du konfronterer hende med det fx ved at glo/stirre på store patter eller på anden måde bringe det ind. 

 

Du gør din kone ked af det og det fortjener hun ikke. Du skal ikke have gode argumenter. Du skal lade være med at gøre din kone ked af det med din bryst-fetish. Ellers så finder hun nok en der er bedre udrustet end dig hvis du ikke finder en bedre balance :)

 

Dit indlæg har en lille smule negativ ordlyd, men jeg tror du forhaster dig til konklusionen ;) 

 

Jeg har mere end rigeligt respekt for hende. Jeg starter ikke debatten eller tager emnet op og jeg stirre ikke når jeg er i hendes selskab.

Hun ved store bryster tænder mig, og kommentere ofte på piger i byen med ting som "...det var lige noget for dig hva?" eller "...skal jeg også have sådan nogle? Så må du til at spare sammen", osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dit indlæg har en lille smule negativ ordlyd, men jeg tror du forhaster dig til konklusionen ;)

 

Jeg har mere end rigeligt respekt for hende. Jeg starter ikke debatten eller tager emnet op og jeg stirre ikke når jeg er i hendes selskab.

Hun ved store bryster tænder mig, og kommentere ofte på piger i byen med ting som "...det var lige noget for dig hva?" eller "...skal jeg også have sådan nogle? Så må du til at spare sammen", osv.

 

Hvilket er skide trist! At hun føler at hun er nødt til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket er skide trist! At hun føler at hun er nødt til det. 

 

Sådan forstår jeg det slet ikke. Min kone vejer lidt mere end gennemsnittet og spørger da også nogle gange om jeg gerne vil have hun er tyndere. Er det så også skide trist?

 

PS. Hun har store kasser og jeg elsker de kasser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan forstår jeg det slet ikke. Min kone vejer lidt mere end gennemsnittet og spørger da også nogle gange om jeg gerne vil have hun er tyndere. Er det så også skide trist?

 

PS. Hun har store kasser og jeg elsker de kasser 

 

Ja, det synes jeg faktisk også er skide trist. Det er trist at hun føler at hun bliver nødt til at se ud på en anden måde, for din skyld og ikke for hendes egen. Når man laver om på sin krop, om det så er et indgreb eller et drastisk vægttab, så synes jeg at det skal være for ens egen skyld og ikke for at please et andet menneske. 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Helt enig med bly, fint hvis man vil tabe sig, fint hvis man vil gennem gå operationer, med det skal være for ens egen skyld ikke for andres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt være jeg er naiv , eller msåke forstår jeg jer ikke? Jeg kan da også godt finde på at soærge hende hvad tøj jeg skal tage på. Og det uanset om jeg "bare" skal på arbejde. Det har da intet at gøre med at jeg vil se ud for hendes skyld. Eller rettere det har det, for jeg vil gerne at hun kan være stolt af mig, at hun kan lide mig, at hun synes jeg er lækker.

 

PS. Jeg elsker stadig de kasser og jeg synes ikke hun er for tyk, for jeg elsker også kvinder med former.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Hmm store bryster godt?

Jeg foretrækker i bund og grund naturlige faste og små/knap så store bryster, men ingen regel uden undtagelse.

Bare de passer til hendes krop og alder og at hun ikke mindst er glad for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...