Hop til indhold
knallert

skal lige ud og montere ny vandhane

Recommended Posts

Nu er er der gået 30 minutter, og Jernsvinet har ikke været på banen endnu med en løsning og en pris :wink:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Kig lige på væggen...det ligner ikke et hus der har fortjent en ny Damixa blandingsbatteri :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken  :mrgreen:

Praktiske gris - GODT forslag  :lol:  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken :mrgreen:

For satan da! Du må være miljø skadet :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken :mrgreen:

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :smile:

 

Tvivler på det gjorde i forvejen - men nu kommer det til at passe  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :smile:

Det gør ingen forskel, der er forskel på højre og venstre og styrbord og bagbord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...