Hop til indhold

skal lige ud og montere ny vandhane

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor ??

Man kan da bare tage en rørtang og så lige bøje røret lidt ind mod væggen, så vandet løber i vasken :D

Skrevet

Nu er er der gået 30 minutter, og Jernsvinet har ikke været på banen endnu med en løsning og en pris :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Nu er er der gået 30 minutter, og Jernsvinet har ikke været på banen endnu med en løsning og en pris :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kig lige på væggen...det ligner ikke et hus der har fortjent en ny Damixa blandingsbatteri :P

Skrevet

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken  :mrgreen:

Skrevet

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken  :mrgreen:

Praktiske gris - GODT forslag  :lol:  :lol:

Skrevet

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken :mrgreen:

For satan da! Du må være miljø skadet :D :D :D

Skrevet

Hehe - var lige ved at checke de forskruninger armaturet sidder fast med, da jeg selv er på jagt efter nogen lignende, men ellers kunne en løsning være at vende armaturet på hovedet og pille hanen af - så ville vandet løbe lige ned i vasken :mrgreen:

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :-)

Skrevet

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :smile:

Tvivler på det gjorde i forvejen - men nu kommer det til at passe  :rolleyes:

Skrevet

Ja ja, men så passer det ikke med den kolde og varme hane mere......... :smile:

Det gør ingen forskel, der er forskel på højre og venstre og styrbord og bagbord.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.