Hop til indhold
frenchlover1

FKK Harmony Hamburg - en dag i paradis 2

Recommended Posts

Ankom 11.03

Hjemmesiden siger at 3 piger er tjekket ind. Og det stemte med virkeligheden. Rumæneren Ada og de to tyskere Jenny og Victoria.

Fedt at man allerede inden, man går ind, kan tjekke varerne. Little drumstick kunne derfor pege på rumæneren Ada, allerede inden jeg steg ud af bilen :-)

Indendøre konstaterer jeg en særdeles rolig og afslappet stemning. Jeg er den første gæst, og ingen af pigerne presser på. Ingen er desperate endnu. Dejligt.

Får en lille snak med Ada i baren. 22-33 år, alm bygget, b-skål, mørkt og let krøllet hår til skuldrene. Ikke en model, men en sød studine og klart et godt knald.

Snupper en lækker frisktlavet cappuccino og et glad koldt vand til at falde ned på efter fem timers kørsel!

Efter fem minutter får jeg - ikke uventet - selskab af Ada. Hun presser ikke på, men spørger lidt til mig på et fint engelsk. Hun har studeret både engelsk og italiensk, og taler begge dele bedre end tysk. Men med 200 euro i månedsløn i R, har hun søgt andre græsgange ;-)

Hun har været på H i to uger. Tidligere andre steder i Europa. Blandt andet Madrid.

Snakker vel i 15 minutter mens little drumstick bliver til big d.

Har aftalt med mig selv, at jeg hurtigt skal være sammen med en pige i dag og kun have fransk - uden udløsning. Skal spares til senere:-)

Vi hår i kino, hvor hun giver et super BJ. Stille og følsomt som jeg bedst kan lide det. Og det viser sig at hun går ret dybt. 17 cm vil jeg gætte på. Og hun kan holde den det i cirka 15 sekunder. Meget frækt og lækkert :-)

Slikker også kuglerne - på hendes eget initiativ :-)

Hun ved, jeg ikke vil komme sammen med hende, og hun kører den derfor som aftalt kun til grænsen.

Frækt. Intensivt. Og en sød og dejlig pige.

Hun skal helt sikkert på menuen igen senere i dag. Måske sammen med wingman, der ankommer inden så længe :-)

Napper lidt frokost fra den i mine øjne udmærkede - med en stor pil opad - morgenmads/frokostbuffet.

(...fortsættes...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

7 piger nu. 4 mænd

Blandt andet er H-veteranerne Helena og Nicole ankommet. Og de to rumænske newbies Diana og Erika. Lovende :-)

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@reknas

Tak for tippet.

You are blody right. Done her four times :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Egentlig et lidt fedt sted:

Sidder nu i Hs tv-stue og slapper af.

Gennem det store vindue har jeg udsigt til en tysker der læser Die Welt, to rumænske piger der soler sig - den ene i bikini, den anden topløs - og kan se ind i sauna-massage 'hytten' hvor et par nøgne piger trisser rundt.

Og ind imellem kommer de tilstedeværende piger lige hen og sætter sig i 5-10 minutter i min sofa og chatter.

Tæt på paradis :-)

Venligst

French

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder nu i Hs tv-stue og slapper af.

 

piger der soler sig - den ene i bikini, den anden topløs - og kan se ind i sauna-massage 'hytten' hvor et par nøgne piger trisser rundt.

 

Hvorfor ligger du ikke ude i solen sammen med pigerne ? Det ville jeg da gøre :P

 

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Hahahahaha........ Jeg er netop kommet ind der udefra :-) Fantastisk at det lige skulle blive sommervejr i dag :-)

Intet bedre end tøser, der slanger sig i solen, og så tillige kan bydes op til dans, og endda bliver glade for at blive budt op...

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Blev i øvrigt godt liderlig af solen, og måtte have Nicole en tur i vandret stilling.

Normalt er Nicole den pige jeg starter med her på H. Hun giver simpelthen et af de bedste BJ jeg har prøvet.

Men hun møder aldrig kl 11, og så måtte hun lide den tort at blive nummer 2 på menuen. Det er ellers ikke noget hun bryder sig om. Så bliver hun sådan lidt mobset, lidt afvisende, lidt hård.

Men det er et spil, for når hun så smider tøjet og starter på BJ, så er hun lige så fræk som altid.

I dag gav hun igen et af de bedste BJ. Ikke dybt, men stramt med læberne omkring den øverste halvdel, varieret med spillende tunge på nederste del af pikhovedet.

Og når så hendes fingre og negle samtidig går på opdagelse på overkrop og ben, så spiller det sgu :-) :-). For satan da.

Det kulminerer i noget der minder om orgasme, men uden at komme. Fedt :-)

Da de 30 min er gået, snakker vi. Og hun giver lige lille d en tur mere, næsten til klimaks. Derpå lidt mere snak.

Og som et kærligt farvel får lille d søreme endnu et minuts tid næsten til klimaks. Men pigen forstår sgu at stoppe inden. Så frækt, så frækt :-)

Nicole er et must her. Har dog aldrig fået hele pakken med dansk af hende, så det må andre gøre sig kloge på :-)

En mellemmad kalder på mig. Der skal tankes op, inden Tour de Paradise fortsætter.

Venligst

French

(...fortsættes...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Der skal tankes op, inden Tour de Paradise fortsætter.

Sjov med en "live" beretning fra FKK. Skriver du på en bærbar eller en iPad? Er der ingen restriktioner for brug af elektronisk udstyr på FKK? Et fjollet spørgsmål måske, men man kan jo også tage diskrete billeder og videooptagelser med den slags. Nå, det er tre år siden sidst for mit vedkommende, så det må snart være tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nille

Ja. Der er massage. Af massør. På briks. 35 euro for 30 min:-)

Og det er en godt udseende kvinde. Cirka 30-35 år. Med pænt store forlygter. :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov med en "live" beretning fra FKK. Skriver du på en bærbar eller en iPad? Er der ingen restriktioner for brug af elektronisk udstyr på FKK? Et fjollet spørgsmål måske, men man kan jo også tage diskrete billeder og videooptagelser med den slags. Nå, det er tre år siden sidst for mit vedkommende, så det må snart være tid.

 

Jeg har også lavet "live" reportage tidligere men kom aldrig ret langt, pigerne ville jo knaldes hele tiden ellers snakker jeg med wingmanden og andre gæster :P 

 

På Artemis er alt elektronisk udstyr bandlyst der hvor pigerne opholder sig.

 

På andre klubber er mobilos / Ipad mv. tilladt. variere fra klub til klub, se hvad stamgæsterne gør.

 

Mht. at tage billeder i klubberne, hvis det bliver opdaget bliver du smidt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@louie

Tak Louie. Synes også selv det er lidt sjovt. Og jeg slapper af med det. Lidt som en pause mellem halvlegene :-)

Skriver på mobil.

Mobil mm er vist blevet forbudt for nylig. Og der er ikke Wifi mere :-). Sikkert for at der ikke skal blive filmet mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Så ankom min wingman. For et par timer siden. Han var bla blevet forsinket af den pokkers stau ved tunnellen :-)

Nåede lige at snakke sammen inden jeg sprang på Sophia http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/girls.html

Sprød sprød naboens datter på 19 år, lille a-skål. Lyshåret, halvkort. Super lækker slank. Ikke et gram fedt for meget, uden at være tynd.

Kunne se på hende i timevis. Resten af livet tror jeg. Ikke verdens kønneste ansigt, men sød sød :-)

Tysker, og taler kun lidt engelsk.

Forlængede to gange med hende. Til 1,5 time. Bare for lækker at se på :-).

Godt BJ - helt anderledes end Ada og Nicole. Fascinerende, så forskellige BJs kan være :-)

Hun tog virkelig godt imod, da vi kneppede. Og levede fint med uden at hun blev ophidset.

Frækt og godt. Bestemt på todo listen næste gang :-) især fordi jeg elsker at kikke på sprøde unge piger og fordi det var er godt knald :-)

Venligst

French

(...fortsættes...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Der er massage. Af massør. På briks. 35 euro for 30 min:-)

Og det er en godt udseende kvinde. Cirka 30-35 år. Med pænt store forlygter. :-)

Venligst

French

Det er Judith, virkelig sød og flot kvinde, og så masserer hun også rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nille

Tak for tilbuddet om tips ud i det tyske, men det var en endagstur :-)

Men vil gerne benytte mig af din viden ved en senere lejlighed :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Kl 23 var er stadig 23 piger, men de var mentalt ved at lukke ned og berede sig på at skulle hjem,

Sluttede aftenen af med en hurtig tur med Helena, en af de erfarne rumænere på stedet. Hun har været der i over to år.

Ok service, bestemt, men ikke på todo-listen næste gang. Dertil er der for mange andre, jeg klikker bedre med. Klokken var også 23.00 og stemningen var flad - tirsdag aften - og vi var vist alle lidt trætte.

Det frækkeste ved den seance var, at wingman hyggede med Nicole på madrassen lige ved siden af.

Frækt at kneppe to dejlige tøser synkront :-) med to sæt skønne baller og to sæt dejlige bryster i betagende bevægelser.

Det var slut for denne gang og status er:

- 12-13 timer på Harmony

- 3 x 30 min og 1 x 90 min

- En entre

- Total damage: 410 euro, cirka 3.100 kr.

- Pengene værd? Ja bestemt. Nyder synet, sexen og snakken med de andre gæster. (Mødte bla to der var svogere ! - den historie skal I nok få men foreløbig have til gode :-)

- Todo igen: Helt bestemt Sophia. Og dernæst Ada og...... Nicole :-)

- Savnede: Schoko

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Spændende live beretning - må jeg korigere mht det bedste blowjob på Harmony er bestemt Schoko...en skam hun ikke kunne overtales til at sluge, da jeg sidst forsøgte. :mrgreen:

Ja, det er ikke tilladt at lave film optagelser på fkk...ikke desto mindre har jeg 2 frække private videoer optaget på Atmos af samme pige...og en del still billeder. Det kan kun lade sig gøre hvis man kender pigen godt.

 

Her er et billede taget på Atmos. :-P

 

 

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

&Nille

Bodymassage er todo næste gang :-). Hun er faktisk ret velbesøgt.

Fiske i åen er bestemt en mulighed. Som supplement til sildene på land. Man spiser vel sundt ;-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gaffer

Jeg har vist ikke udpeget bedste BJ på H.

Og jeg er helt enig i at Schoko - også - er i særklasse hvad det angår.

Iøvrigt et pissefrækt billede du viser os

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...