Hop til indhold
Explore Frede

Frodige Kiki privat Odense

Recommended Posts

Jeg må dele min begejstring med min oplevelse med dejlige frodige Kiki.

Jeg besøgte hende Onsdag PD i Odense - dejligt diskret sted, dog lidt byggerod i haven, men ok.

Pæn og ren lille kælderlejlighed.

Jeg havde set Kikis fristende annonce i EB og set billederne på side6. Wau sikke en røv og røde krøller på hele katten. Det måtte prøves - jeg var spontan og greb mobilen. Jeg havde ikke forventet at få så god og imødekommende service i  telefonen. Alene hendes stemme fik safterne til at stige.

Vi aftalte tid og sted. Det er forståeligt når det er pd at selve adressen ikke slynges ud, så jeg fik en kørehenogholdeadresse. Det gik fint og jeg fik den endelige adresse.

Det var Kiki selv der åbnede døren og igen wau, hun lever sq op til tekst og ikke mindst billederne. De er bestemt 100% ægte. Hun har et meget flot ansigt og sikke frække øjne. Virkelig pæn og velplejet som hun selv siger. Vildt dejligt hun ikke stinker af røg.

Vi gik sammen ind på værelset og aftalte hvad vi skulle lave af frække lege. Jeg tog 30 min - for godt nok var jeg liderlig, men kendte hende jo ikke - men det kom jeg sandelig til.

Hun kom tilbage meget hurtigt og vi begyndte at tungekysse med det samme stående på gulvet og mig halvt ude af tøjet. Er ikke vandt til pigen kommer så hurtigt tilbage. 

Kiki hjalp mig ud af det sidste tøj, med frække liderlige fingre og flere våde kys.

Vi faldt om på sengen mig ovenpå Kiki, jeg måtte bare mærke den dejlige varme krop og sikke hun kan bevæge den. Flere kys og nu begeyndte mine fingre at klø efter at mærke de røde krøller.

Dejligt med hår på katten, og sikke en smag hun havde. Jeg slikkede hende og hun fortalte at jeg meget gerne måtte suge på ærten. Det var meget tydeligt hun kunne lide det. Dejligt at se Kiki vende og vride sig på sengen. Jeg legede med fingrene og hun førte min finger hen til hullet, jeg måtte gerne stikke en finger op i hende. Uha den var sq allerede ved at gå på mig.

Jeg fik superfransk så guderne må være misundelige og Kiki sagde endda at jeg skulle sige til så jeg ikke fyrer den af med det samme, så fik jeg en pause hvor jeg lige fik kysset hendes dejlige tunge babser. 

Så kunne jeg sq ikke holde den længere og måtte dyppe banditten i den varme våde grotte. Vi var i forskellige stillinger og jeg endte i doggy, med udsigt til den totalt flotte brede rød hun har. Jeg fik udløsning og imens rørte og klemte Kiki på mine boller - det har jeg ikke oplevet før men jeg blev tømt totalt.

Så siger Kiki, læg dig ned på ryggen og nyd det, træk vejret dybt. Men jeg lå der og var i den 7 himmel, tog hun gummi af og jeg fik en vådserviet og køkkenrulle bagefter.

Hun tilbød mig et bad som jeg taknemmeligt tog imod. Jeg fik tøjet på og med tømt bandit og fyldt med oplevelse fik jeg sagt farvel med et stort kram og kys. 

Hun sagde på frækt gensyn - og ja mon ikke.

Hun lever virkelig op til at være en glædespige. Sød, venlig og behagelig. Taler når det er nødvendigt og tier stille når det er nødvendigt.

Tiden på de 30 min passede fint, jeg fik badet efter de 30 min.

Kan kun anbefale Kiki - hvis du er til en saftig varm frodig pige.

http://side6.dk/resultatside/?q=6022

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til mindst ½ time - det tog Kiki 1000 for. Fuld valuta for pengene

Jeg besøgte hende i privat bolig diskret ude omkring Bondovej

Redigeret af Explore Frede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...