Hop til indhold
Gæst

Martine - fra Romantica

Recommended Posts

Gæst

hvis det er tilladt at være lidt nostalgisk ..

hvem kan huske smukke Martine fra Romantica - som også var i ugens rapport..

det er vel knap 15 år siden - men hold da op hun var smuk.,.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Princessclub over swingerklubben var vist hendes eget sted. Hun var sgu en karakter den pige... Hende ville jeg godt drikke en kop kaffe med hvis jeg nogensinde fik muligheden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Princessclub over swingerklubben var vist hendes eget sted. Hun var sgu en karakter den pige... Hende ville jeg godt drikke en kop kaffe med hvis jeg nogensinde fik muligheden :)

Fik aldrig besøgt hende, da jeg var i et forhold (ja ja kald mig gammeldags). Lurede meget på hende på nettet dog og læste mange gode anmeldelser på det nu nedlagte Venuslogen :P  Men Princess Club blev efterfølgende til Passion Girls. Og hold da op hvor mindes jeg mange glade stunder dér hos de ungarnske lækkerbidskener (var ikke i forhold længere ;) ).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ryddede i dag op på værkstedet og fandt i en gammel kasse et eksemplar af mandebladet Express fra 2003 -  på midtersiden var et billede af den fantastiske Martine

Kan tydeligt huske at jeg stjal " tidsskriftet " efter et besøg hos netop denne frække tøs i den berømte kælder på Østerbro, hvor jeg duskede hende til den store guldmedalje :o)

Gad vide hvad der er blevet af denne fantastiske blondine ...

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 3 timer siden:

Ryddede i dag op på værkstedet og fandt i en gammel kasse et eksemplar af mandebladet Express fra 2003 -  på midtersiden var et billede af den fantastiske Martine

Kan tydeligt huske at jeg stjal " tidsskriftet " efter et besøg hos netop denne frække tøs i den berømte kælder på Østerbro, hvor jeg duskede hende til den store guldmedalje :o)

Gad vide hvad der er blevet af denne fantastiske blondine ...

Var Martine ikke også hos det nu lukkede Club Erotica? Jeg mindes et helt fantastisk besøg hos en toplækker blondine med fantastiske nødder, hun var mega fræk og lækker - mener hun kaldte sig Martine. Det har nok været omkring 2004 tror jeg. Ja sikke minder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde desværre kun fornøjelsen af hende denne ene gang  - men hold k... hvor var hun lækker og fræk.

Hun står stadig lysende klar i min hukommelse selv om jeg siden har haft  200 + GP´ere  oppe at sidde på fornøjelses aggregatet - ville give min højre arm for at prøve hende igen :O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kayano skrev, for 11 minutter siden:

Mødte hende, da hun startede i Gormsgade dejlig kvinde. Jeg mener hun holdte fordi hun blev gravid.

Håber ikke jeg med mit indlæg får en faderskabssag på nakken ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lombardo skrev, for 4 timer siden:

Var Martine ikke også hos det nu lukkede Club Erotica?

Jo, billederne her er fra CE. Kæft, hvor var det bare et nice sted! Og her er der flere billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Martine gav en fantastisk PSE.........hun var naughty med stil og charme og havde en fantastisk krop.

Jeg har heldigvis haft fornøjelsen at lege med Martine rigtig mange gange før hun tjekkede ud af branchen da hun blev gift - vistnok med en af hendes gæster for øvrigt ; )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2018 at 22:44:

Jo, billederne her er fra CE. Kæft, hvor var det bare et nice sted! Og her er der flere billeder.

Martine...  Hende har jeg legt med, desværre kun en gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Lover skrev, den 2.12.2018 at 20:06:

Håber ikke jeg med mit indlæg får en faderskabssag på nakken ..

Men lige netop hende, er en af de få jeg har mødt, der rent faktisk er en faderskabssag værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Kan udmærket huske Martine. Havde fornøjelsen på Romantica, Club Erotica og er sted på Amager også. Hun var helt fantastisk. 

Første gang jeg mødte hende var på Romantica. Hun var total booket op, men telefondamen spurgte om jeg lige ville hilse på Martine, når nu jeg alligevel var her. Sagde selvfølgelig ja, og skulle vente bag et forhæng i et lille venterum. Og så kom Martine og kan huske jeg var helt blæst bagover, at denne total lækre model. Vi aftalte naturligvis, at jeg skulle komme tilbage en anden gang og det gjorde jeg, og det blev til en del besøg hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Gæst skrev, den 24.8.2014 at 18:17:

hvis det er tilladt at være lidt nostalgisk ..

hvem kan huske smukke Martine fra Romantica - som også var i ugens rapport..

det er vel knap 15 år siden - men hold da op hun var smuk.,.

Første gang jeg hører om, og ser, denne dragende kvinde. Jeg tillader mig at spørge, hvilken forhistorisk periode i ero-verdenen, der er tale om? Fotos ligner noget fra 1980-erne. Gætter på at d'herrer, der skriver i denne tråd, er på alder med mig selv, ca. 60? Kan godt forstå I sidder der i værkstedet med fadøllen, eller rettere bag skærmen, og udveksler minder. Lidt ligesom andre ældre taler om de gule sporvogne, de brune værtshuse og de gamle baggårde i København. Faktisk hyggeligt....det hele....En eller anden burde skrive et speciale om dette. Jeg har et godt forslag til titel på bogen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 5 timer siden:

Første gang jeg hører om, og ser, denne dragende kvinde. Jeg tillader mig at spørge, hvilken forhistorisk periode i ero-verdenen, der er tale om? Fotos ligner noget fra 1980-erne. Gætter på at d'herrer, der skriver i denne tråd, er på alder med mig selv, ca. 60? Kan godt forstå I sidder der i værkstedet med fadøllen, eller rettere bag skærmen, og udveksler minder. Lidt ligesom andre ældre taler om de gule sporvogne, de brune værtshuse og de gamle baggårde i København. Faktisk hyggeligt....det hele....En eller anden burde skrive et speciale om dette. Jeg har et godt forslag til titel på bogen.....

Jeg besøgte hende regelmæssigt fra 2001 og et par år frem, så ikke helt så længe siden :biggrin: Hun var fantastisk, lækker krop, sød og sjov at snakke med og så kunne hun kneppe og sutte en helt i smadder :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Eneren skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende regelmæssigt fra 2001 og et par år frem, så ikke helt så længe siden :biggrin: Hun var fantastisk, lækker krop, sød og sjov at snakke med og så kunne hun kneppe og sutte en helt i smadder :x

Øv, jeg kom for sent! Lyder fantastisk..Tak for mindet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Mr. Sensual skrev, den 26.1.2022 at 21:26:

Øv, jeg kom for sent! Lyder fantastisk..Tak for mindet..

Jeg kan da lige supplere med, at jeg mødte Martine flere gange i perioden fra 2005/2006 og er par år frem og jeg var 30-31 år første gang. Hun var helt fantastisk. Hun var utrolig smuk, sød og hamrende fræk. Det var faktisk helt vildt. 

Og så var der et eller andet specielt dengang med de her nærmest luksus bordeller i Storkøbenhavn, som Romantica og Club Erotica, som begge steder havde nogle sindsyg lækre modeller. 

Tit ringede man jo bare på døren i håb om, at Martine var ledig, og så kunne man få tilbuddet om, at sætte sig ind og vente en time eller to på, at hun blev ledig. Det var ikke så meget brugt, at bestille en tid. Der var telefondame på, som man selvfølgelig også kunne ringe og spørge. Kan huske at jeg en gang sad og ventede i lidt over 2 timer på Club Erotica på Martine blev ledig. Hendes næsten lige så lækre veninde på vagten var inde hele to gange og spørge, om jeg ikke kunne nøjes med hende, men jeg var så vild med Martine, at det skulle være hende, og hun var rigtig svær at få en tid med, fordi hun var så populær. 

Åhhhh ja disse minder :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...