Hop til indhold
Miker179

Malou Magic - Service besøg på hotel

Recommended Posts

Så var det efterhånden ved at være tid til endnu et service besøg af Malou. Vi havde skrevet sammen i et stykke tid for at få logistikken til at hænge sammen og imens vi skrev sammen reklamerede hun så med at det evt kunne foregå på hotel i København, men af forskellige årsager kunne det ikke lade sig gøre., Så hun var helt ok med at vi istedet mødtes på et hotel på Nordsjælland lørdag 23. August på de normale service-betingelser :-)

Hendes ankomstpåklædning lod jeg hende selv bestemme denne gang, men dog med det underliggende krav om at jeg ikke ønskede at blive skuffet samt at grundreglerne for hendes påklædning naturligvis stadig skulle efterleves. (Ingen bh eller trusser)

Samtidig fik hun indgående instrukser om, hvordan hun skulle være klædt når hun forlod hotellet igen efter endt service besøg..

Hun skuffede på ingen måde med sin påklædning og var ved ankomst klædt i en løs lysegul tynd top med dyb udskæring foran, en kort leopard nederdel, sorte strømpebukser samt knælange sorte skindstøvler.

Da det værelse jeg boede på lå lidt afsides på hotellet måtte hun lide den ydmygelse dels at gå sådan klædt igennem receptionen og da hun ikke kunne finde mit værelse uden hjælp, at skulle gå tilbage til receptionen for at spørge om vej til mit værelse.

Lige ved siden af receptionen var der en slags bar/restaurant, hvor der åbenbart sad nogle fyre, der naturligvis ikke kunne lade være med at kommentere den flotte/frække påklædning ... De havde tydligvis hurtigt regnet ud hvad hun skulle på hotellet...

Den positive virkning, som disse lumre bemærkninger havde på Malou, var tydeligt at mærke på hende da hun - endelig - fandt værelset. Klassisk Malou Magic eksponering... ;-)

Hun er iøvrigt blevet klippet rimelig korthåret nu, (Tror det hedder page-hår) så den smukke halslinie fra ørene og ned over skuldrene nu fremstår meget tydelig uden at håret skal sættes op.. Det klæder hende og hun har stadig planlagt at få taget nogle nye billeder inden længe så den nye frisure kan blive dokumenteret på frækkeste vis...

Tiden vi tilbragte same omhandlede de "sædvanlige" lege og Malou beviste endnu engang at hun er både frisindet, fleksibel, open minded samt med på den absolute værste i sine forsøg på at give "Kunden" den bedst mulige oplevelse...

Til tider fik hun ordre på ikke at få flere orgasmer før hun fik tilladelse hertil.. Man kunne se hun kæmpede med dette..:-D Muligvis som en eftervirkning af de besøg hun havde haft på hotellet i København dagen før, samt  med en fyr hun støvede op i København natten efter ;-)

Afgangspåklædningen var bestemt til at være sorte stiletter, stramme jeans samt et eller andet tyndt til at dække overkroppen. Her valgte hun så selv en supertynd gul top (En anden end ved ankomst) som let kunne blotte den ene skulder og tydligt viste, at der ikke var ande, der dækkede for "varene".

Så sidste omgang sluttede med at jeg kom udover hendes hår og forparti og den tynde top fremhævede faktisk dette "svineri", hvis man kiggede godt efter.. Således "klædt" blev hun sendt hjem.

Hun er stadig ikke 100 % afvisende for at tage på et hotel i Jylland på et tidspunkt for at imødekomme ønsker her fra Hovedlandet, men hun er ikke helt overbevist endnu...

Hendes link - eller et af dem ihvertfald..:

http://www.cluberotica.dk/pigerne/malou-magic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en spændende og livlig anmeldelse.

Vil du afsløre, om skønhedens bryster er økologiske, eller om plastic-manden har været der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en spændende og livlig anmeldelse.

Vil du afsløre, om skønhedens bryster er økologiske, eller om plastic-manden har været der?

De har fået hjælp, men det er rigtig godt lavet så de kan sagtens tåle en hel del - bade på det fysiske men også på det visuelle.. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig de positive ord der falder på Malou, både i denne streng og i tidligere. Jeg var een af de der havde fornøjelsen på hotellet. Det var mit første møde med Malou og forhåbentlig ikke det sidste. Selv havde jeg lidt problemer, men Malou sagde at det kan være typisk første gang og at det ville være væk næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...