Lp41 7 Skrevet 24. August, 2014 Har prøvet og få fat i hende i længere tid uden held, er der nogen af jer der har heldet med jer?? Er ikke til dominans, bare god sex, kan også være derfor....? Synes bare hun er i absolut særklasse.... Lars Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 24. August, 2014 Hej Lars Her er da her http://www.haderuppigerne.dk/ d. 4SEP eller her http://www.pussygirls.dk/ er hun idag Pite Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 24. August, 2014 Bemærk at selv Kronehjorten i denne tråd: har leveret bevis for at hun er mindst 31 år - jeg vil selv tippe hendes alder til slut 30erne, men det må du selv vurdere Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 24. August, 2014 Kolding den 29-30-31 august.http://side6.dk/resultatside/?q=1145 Skriv en sms og hun svarer helt sikkert. Der kan godt gå nogle dage. Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 25. August, 2014 Jernsvinet du er kommet med flere og flere bud på Silvia alder fra (midten af 30erne 30 Nov 2013 - 01:42 til 43 år den 16 Aug 2014 - 12:30 så 24 Aug 2014 12:52 bedømmer du hendes alder slut 30erne. Du bliver mere og mere utroværdig med dit skriv så stop det Jernsvinet de fleste piger vil betakker for et besøg af en som dig med den busketrold du har mellem benene. Der burde ikke komme bag på dig da du skreven i en tråd om emmet. Så stop med klynke riet når du bliver afvis . Silvia kan umuligt stadig kun være 26 - det er 100%, medmindre hun kun var 18, da jeg havde en fantastisk oplevelse med pirringsbondage med hende for 7 - 8 år siden på det hedengangne Hovedvejens Perle - og allerede dengang så hun ud som en fuldmoden kvinde som på billederne - så mon ikke hun mindst er i midten af 30erne nu? Men helt uden nykker - mmmnjh - det var ikke helt det jeg oplevede, idet jeg ikke rigtig måtte komme i munden på hende med kondom på. Men ellers også tumbs up herfra til hende. Men jeg besøgte af flere forskellige årsager ikke Hovedvejens Perle de sidste 3 - 4 år det eksisterede og har derfor desværre aldrig besøgt Line der - så det må være mindst 7 - 8 år siden jeg fik en dejlig omgang pirringsbondage af en dengang 30 - 35 årig, sund og storbarmet Silvia. Hun skuffede mig lidt på alderen, men ikke på oplevelsen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 25. August, 2014 Jernsvinet du er kommet med flere og flere bud på Silvia alder fra (midten af 30erne 30 Nov 2013 - 01:42 til 43 år den 16 Aug 2014 - 12:30 så 24 Aug 2014 12:52 bedømmer du hendes alder slut 30erne. Du bliver mere og mere utroværdig med dit skriv så stop det Du burde da først og fremmest selv stoppe, når du endda selv har leveret bevis for at hun er mindst 31 og utroværdigt fortsætter med at skrive 25 eller 26 i sine annoncer - jeg stopper gerne den dag, du som hendes "hvide hjort", kan få hende overtalt til i det mindste at angive en mere korrekt alder på over 30 år Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 26. August, 2014 Jeg kan huske hende fra Vejle for omkring 15 år siden, og der var hun også 25 år Så hun er i hvertfald over 40 i dag, med mindre hun selvfølgelig var en særdeles veludviklet 10 årig den gang :-/ 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 26. August, 2014 Nu gider vi ikke læse mere om Silvia's alder , er det skrevet så I forstår det ? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. August, 2014 Det er vel heller ikke hendes alder det kommer an på, men hendes evner som Gudinde. Og jeg husker kun gode og frække stunder med Silvia Pite Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 26. August, 2014 Er egentlig ret ligeglad med hvad du gider!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. August, 2014 Jeg kan huske hende fra Vejle for omkring 15 år siden, og der var hun også 25 år Så hun er i hvertfald over 40 i dag, med mindre hun selvfølgelig var en særdeles veludviklet 10 årig den gang :-/ ....tror ikke det er den samme Silvia der her er snakke om Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 27. August, 2014 ....nu har der været så mange gæt, og hentydninger om Silvia's alder osv i snart 3 tråde, nogle sande og andre direkte løgne Hvorfor ikke få svisken på disken.. Havde i går aftes igen en rigtig god samtale med Silvia...og efter denne, har hun givet mig tilladelse til at publicere alt hvad vi havde op at vende....men vil vælge at gøre det kort. Silvia er i dag 33 år, hun har været aktiv i branchen siden 2008 altså ca 5-6 år. . Hun er godt klar over at hendes data ikke passer helt, og overvejer at få dem slettet så der ikke står noget, men det med alder i annoncerne er der andre kræfter der har indflydelse på... Så skulle den ged være barberet.... Så man kan kun konkluder at det ikke er denne Silvia som nogle af forfatterne til indlæg har været på besøg hos... PS: Hun har det rigtig godt, sund og frejdig som altid...har aldrig haft så travlt som nu Grækeren Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 27. August, 2014 ....nu har der været så mange gæt, og hentydninger om Silvia's alder osv i snart 3 tråde, nogle sande og andre direkte løgne Hvorfor ikke få svisken på disken.. Havde i går aftes igen en rigtig god samtale med Silvia...og efter denne, har hun givet mig tilladelse til at publicere alt hvad vi havde op at vende....men vil vælge at gøre det kort. Silvia er i dag 33 år, hun har været aktiv i branchen siden 2008 altså ca 5-6 år. . Hun er godt klar over at hendes data ikke passer helt, og overvejer at få dem slettet så der ikke står noget, men det med alder i annoncerne er der andre kræfter der har indflydelse på... Så skulle den ged være barberet.... Så man kan kun konkluder at det ikke er denne Silvia som nogle af forfatterne til indlæg har været på besøg hos... PS: Hun har det rigtig godt, sund og frejdig som altid...har aldrig haft så travlt som nu Grækeren Da jeg besøgte hende hos Taruppigerne, var hun ihvertfald en superfræk, hot vildkat der ikke var til at styrer på et lagen. Godt og høre at hun har det godt Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 27. August, 2014 ....nu har der været så mange gæt, og hentydninger om Silvia's alder osv i snart 3 tråde, nogle sande og andre direkte løgne Hvorfor ikke få svisken på disken.. Havde i går aftes igen en rigtig god samtale med Silvia...og efter denne, har hun givet mig tilladelse til at publicere alt hvad vi havde op at vende....men vil vælge at gøre det kort. Silvia er i dag 33 år, hun har været aktiv i branchen siden 2008 altså ca 5-6 år. . Hun er godt klar over at hendes data ikke passer helt, og overvejer at få dem slettet så der ikke står noget, men det med alder i annoncerne er der andre kræfter der har indflydelse på... Så skulle den ged være barberet.... Så man kan kun konkluder at det ikke er denne Silvia som nogle af forfatterne til indlæg har været på besøg hos... PS: Hun har det rigtig godt, sund og frejdig som altid...har aldrig haft så travlt som nu Grækeren 33 er nok mere realistisk, men selv Kronehjorten har dokumenteret at hun var aktiv allerede i 2006 http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-k%C3%B8benhavn-og-sj%C3%A6lland/15477-spr%C3%B8de-seduction-silvia/?s=0276aee6e5fc2e84f04cacabfbb601a1#post74635 så mon ikke alderen, ligesom vægten stadig skal tages med et lille gran salt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 27. August, 2014 så mon ikke alderen, ligesom vægten stadig skal tages med et lille gran salt ...undskyld, men betvivler du stadig hendes faktiske alder ??????? hendes data er blevet erklæret forkerte...hvor vil du hen med alt dit fnidder ???? du skulle tage at stoppe... er ved at være temmelig pinligt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 27. August, 2014 Kan I for helvede ikke læse indenad - Ikke et eneste pip i den her streng mere om Silvia's alder ! Og heller ingen "sidste ord" 2 Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 27. August, 2014 Equi.. Hvad er der forkert i at ævle om pigens alder? Lad dog drengene.. PS. Og burde "Moderators" ikke holde sig for gode til at bande og svovle? Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. August, 2014 Nej så hellere tale om blandingsbatterier med termostat, det er jo Jernsvinets speciale og noget han har ekspertise i. . Venligst Landsbytossen uden smart phone 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 27. August, 2014 La nu hjorten og svinet slås lidt Del dette indlæg Link til indlæg