Hop til indhold
The Deep

Sweet Julie

Recommended Posts

Good news! Kan se hun også har veninden fra sidst med... Det SKAL der findes tid til :)

Redigeret af Doggie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker - opdage også hendes annonce og måtte en tur forbi.

Det var mit første besøg hos Julia. Helt bestemt en rigtig god time - hun er helt vild med at sutte gren og endda super god til det - fik øko fransk inkl. afsluttende mega. Dansk i forskellige stillinger var udmærket - hun er dog typen man selv skal "styre" lidt, hun tager ikke selv ret meget initiativ.

Der var ikke så meget GFE over det, men igen - tror bare man skal bede om masser af kys, eller bare tage dem selv - for ellers sker der ikke rigtig noget.

Fik dog et velkomst og afskeds kys - sød og dejlig dame med flot figur som på hendes billeder.

Jeg kan sagtens finde på at besøge Julia igen. Mener hun er her 2 uger endnu inden hun rejser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lombardo.

Den der skal over i anmeldelse og ikke her

Kom ind i kampen

Slap dog af mand, det var en kommentar til din IKKE efterlysning som jo heller ikke hører til her. Havde jeg villet skrive en hel anmeldelse havde jeg nok gjort det. Godnat politimester Deep :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...