kanonkongen 34395 Skrevet 22. August, 2014 Ja havde, hørt om fænomenet, og synes det var ligegyldigt pjat. Men så så aftenshovet forleden aften. Nå ja så så jeg, denne video. Den går da lige i hjertet på mig. Så hæld endeligt isvand i hovedet på hinanden. Sikke en smuk tanke. http://www.bt.dk/bt-tv/videoen-der-gaar-lige-i-maven-derfor-faar-superstjerner-og-ekspraesidenter-iskoldt-v Ha en dejlig da. Det er nu godt vi kan hjælpe andre også. I stedet for, at gå rundt og være sure. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 22. August, 2014 Kanon du skriver bare din adresse ned, så er jeg sikker på at der nok skal komme nogle forbi med en spand kold vand til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 22. August, 2014 Nååh, den. Den har jeg været på igennem twitter. Fååårk det var koldt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. August, 2014 Nååh, den. Den har jeg været på igennem twitter. Fååårk det var koldt. Er det derfor, du hedder Plaskeren? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. August, 2014 Du jo naiv Prinz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. August, 2014 Nååh, den. Den har jeg været på igennem twitter. Fååårk det var koldt. Respekt plaskeren. Cool nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 22. August, 2014 Respekt plaskeren. Cool nok. Når man bliver udfordrer og det går til et godt formål, så er jeg med på det meste. Og så fik man muligheden for at sende bolden videre... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. August, 2014 Når man bliver udfordrer og det går til et godt formål, så er jeg med på det meste. Og så fik man muligheden for at sende bolden videre... Det er stadig Respekt fra mig til dig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 22. August, 2014 Så foretrækker jeg vinterbadning, omgivelsene passer bedre - Tros det gode formål med isterninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg