Hop til indhold
Guest Claesen

spam på eg

Recommended Posts

Guest Claesen

Så den gal igen med nye profiler der spammer i trådene og reklamere for tilfældige hjemmesider måske vi skulle hjælpe hinanden og ledelsen med at få dem indberettet så ledelsen kan få dem ekskluderet

Venligst Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så den gal igen med nye profiler der spammer i trådene og reklamere for tilfældige hjemmesider måske vi skulle hjælpe hinanden og ledelsen med at få dem indberettet så ledelsen kan få dem ekskluderet

Venligst Claesen

Jeg troede at folk indberettede.

Dog er jeg stoppet igen, for jeg troede at et væltede ind med indberetninger på den enkelte spammer.

Men måske ledelsen kan sige hvor mange anmeldelser der kommer på den enkelte spam profil ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vel bare med det samme man ser det , anmelde og måske så kortfattet som muligt , skrive spam link bruger , og så bliver vedkommende visket væk når en af cheferne logger på  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede at folk indberettede.

Dog er jeg stoppet igen, for jeg troede at et væltede ind med indberetninger på den enkelte spammer.

Men måske ledelsen kan sige hvor mange anmeldelser der kommer på den enkelte spam profil ?

 

Indberet hellere en gang for meget, der bliver kun oprettet en sag i vores system for hver indlæg der bliver indberettet, derfor betyder det intet for os, om det er én eller ti personer som har indberettet indlægget. Selvom det er 5 forskellige indlæg der er blevet indberettet i vores system, tager de ikke mange minutter lige at gennemgå de enkelte sager, og bagefter afslutte dem alle på en gang, når brugeren er blevet markeret som en spammer.

 

Det svinger meget hvor mange indberetninger der kommer på en enkelt spammer, jeg har lige lukket 10 sager, med samlet 15 indberetninger, med tre forskellige spam brugere. Det tog mig samlet set omkring 2 minutter at lige gennemgå sagerne, udelukket spammeren og lukke sagerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også en ny type lavfrekvente spammere som både kan læse og skrive. De skriver i tråde hvor det er relevant at dele links, måske kun et indlæg om dagen og det er ikke samme besked hver gang - men indlægget ender altid med et link til samme side.

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indberet hellere en gang for meget, der bliver kun oprettet en sag i vores system for hver indlæg der bliver indberettet, derfor betyder det intet for os, om det er én eller ti personer som har indberettet indlægget. Selvom det er 5 forskellige indlæg der er blevet indberettet i vores system, tager de ikke mange minutter lige at gennemgå de enkelte sager, og bagefter afslutte dem alle på en gang, når brugeren er blevet markeret som en spammer.

 

Det svinger meget hvor mange indberetninger der kommer på en enkelt spammer, jeg har lige lukket 10 sager, med samlet 15 indberetninger, med tre forskellige spam brugere. Det tog mig samlet set omkring 2 minutter at lige gennemgå sagerne, udelukket spammeren og lukke sagerne igen.

 

 

Jamen så vil jeg da til at holde lidt øje igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indberet hellere en gang for meget, der bliver kun oprettet en sag i vores system for hver indlæg der bliver indberettet, derfor betyder det intet for os, om det er én eller ti personer som har indberettet indlægget.

 

OK, jeg er en flittig indberetter, og den kurs vil jeg så nidkært følge :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en mulighed at lukke for adgangen til EG ud fra IP adresserne der bliver brugt? Evt luk af for alle IP uden for europa/Scandinavien evt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en mulighed at lukke for adgangen til EG ud fra IP adresserne der bliver brugt? Evt luk af for alle IP uden for europa/Scandinavien evt.

 

Hver gang vi opdager en spammer bliver du banned, deriblandt bliver IP-adressen banned. Det vil ikke hjælpe meget at udelukke IP-adresser, som kommer udenfor Europa eller Skandinavien, da spammerne ofte benytter IP-adresser fra bl.a. Sverige og andre Europæiske lande. Derudover har vi jo også en håndfuld brugere, som ofte bruger Eroguide.dk, selvom de ikke lige sidder hjemme i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...