oraljoy 66 Skrevet 21. August, 2014 Det er efterhånden et lille stykke tid siden jeg har besøgt SEM, men jeg synes ikke at hun skulle snydes for en anmeldelse - også selvom jeg er lidt i tvivl om dette vil/skal opfattes som ubetinget ros eller ej... Som den kære læser måske allerede ved, så sætter jeg stor pris på de gode glædespiger. God for mig betyder varm samvær (med tungekys - jeg ved godt det er en transaktion og ikke en "girlfriend" men det starter stadigt noget i min biologi), sjov og spas, skæve samtaler og naturligvis fysisk "sammenhæng" Jeg trives ved mangfoldigheden (både fysisk og åndeligt) og har ikke noget imod at ofre en del ressourcer på at besøge nye piger.... Jeg har selv efter et par uges grublen svært ved at beskrive mit samvær med SEM overfor mig selv - og det bliver ikke nemmere når det så skal ned på "papir". Sessionen forløb markant anderledes end jeg nogensinde havde forventet. Lad mig forklare: - For det første var jeg overrasket over hendes størrelse (well, taget i betragtning at hun både kalder sig petit og annoncerer med sin højde bør jeg nok tage den på min egen kappe) - jeg er mest til piger, som jeg kan se (lige ind) i øjene, nå vi begge står. - Dernæst har hun de to ord "sødmefyldt" og "blid" som de første i sin beskrivelse... well, vores rendsammen var et maraton af vildskab, primært fra SEMs side (nu er jeg jo en gammel træt mand...) og hun fik kørt mig godt og grundigt flad... (ikke at jeg klager over det) - Jeg havde glædet mig til at connecte med det smukke intellekt, som også skriver herinde (en af grundene til at jeg stærkt foretrækker piger som taler samme sprog som jeg - ikke kun "business X for prostitutes" - og også piger herinde fra), men på trods af en (for mig) længere end normal aftale (jeg var jo trods alt kommet langvejs fra), så havde vi nærmest ikke tid til pillow talk - og jeg kom afsted derfra uden egentlig at føle at jeg var kommet hende nærmere (sjæleligt), hvilket jeg føler er meget ualmindeligt for mig med mindre jeg har været uheldig og ramt en "sex test dummy" GP - hvilket SEM under ingen omstændigheder er... Well, under alle omstændigheder har jeg (og mini-me) hygget os gevaldigt mens vi var hos SEM, selvom jeg fik noget andet end jeg havde forventet... Måske bør jeg fremover overveje at 8 ugers ventetid fra tidsbestilling til behandling gør at man nok har tænkt alt for meget om pigen og besøget før tid... Havde hun boet indenfor min almindelige aktionsradius, havde jeg helt sikker besøgt hende igen... vi må se om det kan lade sig gøre at klemme hende ind igen hvis jeg passerer gennem hendes område... Hun skal have mange tak for at berige os mænd med hendes tilstedeværelse /OJ 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2014 Haha, det er godt nok en lidt anderledes anmeldelse end man er vant til Du har vist ramt den søde SEM på en for os andre fantastisk dag. Sådan er det jo med de kvinder. De er ikke til at forudsige ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 21. August, 2014 (edited) Kære OJ:) Kan ikke lade være med at grine - Ups!... Tusinde tak for dine dejlige ord. - Og ja, vildkatten lever i bedste velgående, og folder sig ud, når hun ser noget, hun rigtig gerne vil ha' - præcis som denne særlige mandag, hvor du berigede mig med dit selskab... Længe leve facetterne... Krammer fra SEM PS. Håber du er kommet til dig selv... Redigeret 21. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 21. August, 2014 Jeg er nysgerrig nu... Hvad er SEM enig i ? Og betyder det at hun ikke er single mere ? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. August, 2014 (edited) Jeg kan godt forstå din frustration over ikke at være "nået ind til" SEM, når man nu ved, at pæren lyser klart. Selv kan jeg ikke undvære en sådan "de to sjæles dans", når jeg er på diskret besøg. Jeg har prøvet det samme som dig ved et førstegangsbesøg, hvor jeg fik bestilt for lidt tid, men jeg fik da senere taget revanche. Så prøv du bare igen. Redigeret 21. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 21. August, 2014 Jeg er nysgerrig nu... Hvad er SEM enig i ? Og betyder det at hun ikke er single mere ? Det virkede til hun var enig i det meste hos mig... og hun er i værd fald "singular".... Men ups, stavefejl i overskriften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. August, 2014 Nice one O.J. SEM = Smuk Enig Mor (overskriften) = Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 22. August, 2014 Nice one O.J. SEM = Smuk Enig Mor (overskriften) = Smuk Enlig Mor Passer vel meget godt. Lader da til at SEM er enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg