Hop til indhold
denunge

Kan man spørge om udelukkende sexuelle ydelser på massagested

Recommended Posts

Hejsa

Nu har jeg kun prøvet thaimassage 1 gang, og det var 1 times massage med HJ.

Hvad er normal kotume sådanne steder - skal man tage massage, eller kan man godt komme ind og sige at man bare vil have et HJ, BJ eller mere/andet?

Jeg tænker på hvis man tænder på thaipiger med er fløjtende ligeglad med 1 times tilfældig trykken på ryggen m.v. og masser af olie, inden lidt sexuel bonus af den ene eller anden slags.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er normal kotume sådanne steder - skal man tage massage, eller kan man godt komme ind og sige at man bare vil have et HJ, BJ eller mere/andet?

Den normale kotyme sådanne steder, er at man spørger den konkrete massøse hvad der er muligt.

Nogle steder kan man sagtens udelade massage-delen, og andre steder tilbyder de slet ikke seksuelle ydelser. Det er også forskelligt fra massøse til massøse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste steder har de et menu-kort, hvor ½, 3/4 og heltimers priserne er oplistede ellers må du spørge til det og forhandle dig frem til en pris - de oplistede priser er ofte lidt optimistiske og du kan med lidt charme og lidt godt duftevand, måske forhandle dig frem til en bedre pris eller længere tid til samme pris. Spørg evt. efter Bum-BUM  :)

Forrige gang jeg var hos Qai på Kroggårdsvej 20 i Hvam, 8620 Kjellerup, fik jeg 3/4 time til kr. 1200,- (listeprisen, som jeg synes er meget fair det sted) incl. GF6, BJ, HJ, fisseslik, samleje i flere stillinger og B2B + et efterfølgende bad  :grin:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

GF6...Den var ny, den forkortelse   :grin:    :mrgreen:

Så den vist på en tysk anmeldelsesside og tænkte at den egentlig ikke var så dårlig - men den er nok ikke helt ny  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så den vist på en tysk anmeldelsesside og tænkte at den egentlig ikke var så dårlig - men den er nok ikke helt ny  :wink:

Er det så, at man pludrer lystigt, mens man ligger og muler på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...