Hop til indhold
Lake

Ren og velduftende

Recommended Posts

Jeg læste i en annonce for et stykke tid siden, at det forventedes, at man (dvs. kunden) var renvasket og velduftende.

Jeg mener nok, at jeg kan finde ud af det med renvasket. Hvis jeg ligger i blød i badekarret en halvanden times tid og er grundig med svampen, så skulle det vel være godt nok.

Men hvordan med velduftende?  Hvordan bliver man det?   Handler det om parfumeret sæbe, eller hvad?

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej tror mest bare at "velduftende" hører inde under "ren", at du ikke lugter som om du har..haft en travl dag :) tror generelt det er en god idé både for kunde og gp at møde op uden for meget eau de parfum, det er sjældent optimalt at forlade en aftale duftende af den anden person, især ikke kunden der måske skal hjem til kone eller lignende.. :) jeg har lidt duft i min body lotion og dufter altid godt men ikke noget der "smitter af"..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Velduftende er vel bare at man dufter ren, som når man lige har været i bad. Jeg bryder mig i hvert fald ikke om parfumeret smag. Har et par gange oplevet at mandens skridt tilsyneladende lige havde fået et par sprøjt med en gang AXE, det er en temmelig dårlig idé! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Med duftevand :D

Lad være med at spise hvidløg, lammekød og krydret mad.

Drikke masser af vand, så dit sved lugter bedre.

Dyrke motion, så du sveder alle affaldsstofferne ud.

Børste grundig tænder

Iført nyvasket tøj

Årh, avanceret! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare man ikke dufter af gammel sved og nakkeost.

Havde en sjov oplevelse tidligere på sommeren. Havde en aftale sidst på formiddagen, og havde bedt om en genopfriskning af morgenbadet. Det var sommer, og ruten til aftalen gik forbi en god badestrand, så, Nåh ja, en tur i bølgen blå. Ingen deo bagefter.

Vel fremme, blev det kun til en hurtig afskylning af fødderne, og så ellers videre til det sjove. Hun reklamerede med svagt parfumeret, duften var ikke overvældende, bare frisk.

På vejen hjem, kørte jeg igen til stranden, for at mindes/tænke tilbage.

Mens jet sad der, og sveden piblede frem, fornemmede jeg igen svagt hendes duft.

HERLIGT MINDE  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velduftende er vel bare at man dufter ren, som når man lige har været i bad. Jeg bryder mig i hvert fald ikke om parfumeret smag. Har et par gange oplevet at mandens skridt tilsyneladende lige havde fået et par sprøjt med en gang AXE, det er en temmelig dårlig idé! :D

Duftevand smager bittert :D

Man bør sprøjte på de strategiske rigtige steder, så som armhuler, albuer, bag knæer og undgå på brystet og i skridtet, da pigen gerne skulle i nærkontakt i disse områder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Duftevand smager bittert :D

Man bør sprøjte på de strategiske rigtige steder, så som armhuler, albuer, bag knæer og undgå på brystet og i skridtet, da pigen gerne skulle i nærkontakt i disse områder  :D

Man kunne faktisk også sprøjte lidt i håndfladerne og fortynde med vand, inden man anbringer det på de strategiske steder.

Det har jeg som parfumeallergiker måttet gøre, når jeg skulle have lidt duft. Det mildner og gæmper duften.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

AXE på dilleren ... Uha, uha ... Det sviner som en i helv.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare man ikke dufter af gammel sved og nakkeost.

Havde en sjov oplevelse tidligere på sommeren. Havde en aftale sidst på formiddagen, og havde bedt om en genopfriskning af morgenbadet. Det var sommer, og ruten til aftalen gik forbi en god badestrand, så, Nåh ja, en tur i bølgen blå. Ingen deo bagefter.

Vel fremme, blev det kun til en hurtig afskylning af fødderne, og så ellers videre til det sjove. Hun reklamerede med svagt parfumeret, duften var ikke overvældende, bare frisk.

På vejen hjem, kørte jeg igen til stranden, for at mindes/tænke tilbage.

Mens jet sad der, og sveden piblede frem, fornemmede jeg igen svagt hendes duft.

HERLIGT MINDE  :P

En svag duft af kvindeparfume bagefter er skønt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

En svag duft af kvindeparfume bagefter er skønt :P

Jeg er ikke sikker på, at min kone ville synes det, når jeg kommer hjem :P:D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på, at min kone ville synes det, når jeg kommer hjem :P:D;)

Når man er gift må det nødvendigvis være duftfri.

Men jeg der er single har ikke noget imod lidt kvinde parfume :p

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før jeg begyndte på glædespigesjov, havde jeg en fordom om at alle gp'er stank af en tung 'ludderparfume'. Men det har jeg aldrig mødt nogetsteds. Så meget for fordomme !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Duften var svag - MEN den var der da sveden kom frem i solen.

Havnearbejderparfumen var endnu ikke kommet. 

Kunne jo bare springe i fjorden, så ville alt være slettet  :P Men NEJ - sad bare og nød minderne - Gør det faktisk stadig, nyder minderne, og glæder mig til et gensyn med den SKØNNE  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man er gift må det nødvendigvis være duftfri.

Men jeg der er single har ikke noget imod lidt kvinde parfume :P

Hæhæ, jeg forstod godt din pointe, men jeg kunne ikke lade være med at dreje den lidt, da oplægget var åbent.

Selv kunne jeg da godt tænke mig at bevare lidt darlingduft noget længere – helst undlade et bad i en uge – men den går desværre ikke i mit tilfælde ;):P:D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange år siden, havde jeg en ven, der efter en aften i byen sad og prøvede at finde ud af hvad han havde brugt penge på. 200- kr her, 300,- kr der. Men han manglede stadig 5-600,- kr. Pludselig lugtede han til sine fingre, og sagde ikke mere. Vi fandt aldrig ud af om han havde været på fiskerestaurant  :lol: Men ikke mere snak om hvad pengene var brugt til  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare sørge at konen og elskerinden bruger samme parfume :P Fx Chanel nr. 5 eller J'adore :D

Så bare huske, at de bruger den samtidig - Kvinder er jo kendt for at skifte mellem dufte  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare sørge at konen og elskerinden bruger samme parfume :P Fx Chanel nr. 5 eller J'adore :D

Ak, Nillemand.

Hvis det dog bare løste problemet!

Hvordan ville jeg da kunne forklare en J'adore, når jeg kom hjem, hvis konen slet ikke havde brugt parfume den dag? :???::oops: :oops:.

Kagerullen ville nok komme i aktion over mine rygstykker  :cry:  :cry:  :cry:  :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, jeg forstod godt din pointe, men jeg kunne ikke lade være med at dreje den lidt, da oplægget var åbent.

Selv kunne jeg da godt tænke mig at bevare lidt darlingduft noget længere – helst undlade et bad i en uge – men den går desværre ikke i mit tilfælde ;):P:D.

Det sjove er så hvis man bagefter er i det offentlige rum, så tænker jeg nogen gange om dem som står ved siden af mig, kan dufte kvinde parfume "på" mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var du ikke begyndt på at dyrke BDSM light ? :P

Jow, men det var med håndjern, dildoer og fingre. Så "light" kan jeg ikke forvente at slippe hjemme :mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak, Nillemand.

Hvis det dog bare løste problemet!

Hvordan ville jeg da kunne forklare en J'adore, når jeg kom hjem, hvis konen slet ikke havde brugt parfume den dag? :???::oops: :oops:.

Kagerullen ville nok komme i aktion over mine rygstykker :cry::cry::cry::(

Danner du par med Lady Cherie ?? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sjove er så hvis man bagefter er i det offentlige rum, så tænker jeg nogen gange om dem som står ved siden af mig, kan dufte kvinde parfume "på" mig :D

Det tror jeg faktisk ikke.

Jeg klagede engang hos min læge over, at jeg altid lugtede af armsved, men hun svarede, at hun bestemt ikke kunne lugte noget som helst ved mig. Selv efter en lang arbjedsdag.

Forklaringen er nok psykologisk, forstået på den måde, at man er bevidst om, at man har svedt, hvorfor man mener, at omgivelserne også kan lugte det. Men så skal sveden eller skjorten vel også være mere end daggammel.

På samme måde med parfumen.

Da jeg var flittig gæst i thaietablissementerne, følte jeg altid, at resten af S-togskupeen kunne lugte, hvor jeg havde været henne.

Men det var efter profeterne indbildning.

Jeg tør nu ikke være alt for skråsikker på noget, når jeg overskrider dørtrinnet hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...