Hop til indhold

Piger det må lige være jer.

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Kan man også få klistermærker til at holde pikken oppe :P

jeg vil nu forsøge at skrælle kartofler med min DeWalt skruemaskine :lol:

Nille du er sådan iderig mand, så dumå da kunne opfinde sådan et klistermærke til pikken. hehehehehehe   :-P . Jeg er den førstekunde. hahahaha  :-P

Nille du kører med skruemaskinen Pas på du ikke vælter i skraldet.

God dag Nille.

KK

Skrevet

Ja, det er smart. Måske det dér gennemsigtige også kunne  bruges til en ansigtsløftning?

Skrevet
  • Author

Ja, det er smart. Måske det dér gennemsigtige også kunne  bruges til en ansigtsløftning?

Der er jeg også første kunde  :-P  :-P

Skrevet

Eller klistermærker til få maveskindet på plads, alle mænd ville ligne et vaskebræt :P 

Kvinder bruger jo push-up BH, korset, balleløftere, ja de var mange skønhedstricks de kære piger :D

Skrevet

Eller klistermærker til få maveskindet på plads, alle mænd ville ligne et vaskebræt :P

Kvinder bruger jo push-up BH, korset, balleløftere, ja de var mange skønhedstricks de kære piger :D

Når de nævnte hjælpemidler kommer af, er vi alligevel tilbage i virkeligheden - hængepatter, vom og hængerøv  ;)

Skrevet
  • Author

Når de nævnte hjælpemidler kommer af, er vi alligevel tilbage i virkeligheden - hængepatter, vom og hængerøv  ;)

Nemlig ja an2n.  :-P  :-P

Skrevet

i mørke er alle katte grå :P

Ved nu godt hvilket mis jeg foretrækker under dynen - og den er ikke grå  :lol:

Skrevet

Kan man også få klistermærker til at holde pikken oppe :P

jeg vil nu forsøge at skrælle kartofler med min DeWalt skruemaskine :lol:

Genialt med tapen :D

Man skal dog lige huske at holde de 2 videoer adskilt... bryst / pik + kartoffel skæller... puha !

Skrevet

Genialt med tapen :D

Man skal dog lige huske at holde de 2 videoer adskilt... bryst / pik + kartoffel skæller... puha !

Skrællede løg ? :grin:

Skrevet

Skrællede løg ? :grin:

Nårh ja...det er der jo nogen af de lyserøde piger, der gerne ser at man har  :P

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Den er sort hvis du slukker lyset :lol:

Nej - Den er hvid, og skinner i måneskin  :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.