Oldingen 66 Skrevet 19. August, 2014 Andre har skrevet,velfortjente, poetiske lovprisninger af dig. Jeg vil afholde mig helt fra at at konkurrere med disse og blot kort sige: Tak fordi du delte din smukke krop og sjæl med mig idag. En time med sødme, nærvær, varme, ærlighed og entusiasme. Jeg søgte en oplevelse hos dig og en oplevelse var, hvad jeg fik Kærlige og taknemmelige hilsener fra dagens gæst :-) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. August, 2014 Kæreste "Oldingen", Tak fordi du lod mig dele... - Og tak for den kilde til inspiration som du, uden tvivl, er. Kærligst SEM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 lillly sagde den 19 Aug 2014 - 7:10 PM: Dansk nyeste portal til dating og mere http://kort.tv/fs Hvor er det usselt at bruge andres strenge til at reklamere. Der er et område til annoncer. Skam dig!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 19. August, 2014 Hvor er det usselt at bruge andres strenge til at reklamere. Der er et område til annoncer. Skam dig!!! det er en spammer der er løs herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Hvor er det usselt at bruge andres strenge til at reklamere. Der er et område til annoncer. Skam dig!!! ' Det er bare spam, det sker et par gange om dagen, -men bliver slettet igen, så det nytter intet og hidse sig op over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. August, 2014 (edited) Med Halfdan Rasmussen: Fidalibum, fidalibam der er sgu' tale om ægte spam :) Redigeret 19. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg