Hop til indhold

Søger Facesitting og oliemassage af min Pik.

Featured Replies

Skrevet

Mon ikke - det ønske er så almindeligt/uskyldigt at det tilbydes at stort set alle piger, der vil modtage noget oralt.

Så, hvorfor så ikke bare selv finde en pige ud fra hvad du ellers har af præferencer, og så blot lige spørge om dit ønske kan opfyldes

Skrevet

Hej

Jeg efterlyser en dejlig velduftende kvinde 25 til 55 år der vil Facesitte mig imens hun giver min Pik oliemassage.

Jan

Hej Jan

Du skriver ikke om det skal være med eller uden åndedrætskontrol?

Mvh

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Skrevet

Hej Cherie

Uden i første omgang :)

Hilsen

Jan

Hæ hæ

Bange for at miste kontrollen?....det er jo det facesitting handler om, at du tør give slip, men okay, som du skriver, i første omgang, uden!

Tillid, tillid, :-P

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Ps For Blåjakke vil jeg lige rette hans vildfarelse, ved at indsætte et link (man kan få siden til at oversætte sig selv...men der kommer det til at se lidt pusseløjerligt ud :http://en.wikipedia.org/wiki/Facesitting

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Smothering ser ud til at være begrebet hvis der skal leges med åndedræt samtidig.

Skrevet

Hej Cherie

Uden i første omgang :)

Hilsen

Jan

Cherie spø´r nok ligeså meget for at gøre opmærksom på at hun er leveringsdygtig. Det er hun nemlig, selvom jeg ikke selv har været der. De lyserøde må bare ikke anbefale sig selv, så det er vi andre nødt til. Det gør jeg gerne, baseret på andres omtale af Cherie ...

Skrevet

Jeg har været ved Cherie - og har prøvet facesitting med åndedrætskontrol. Jeg synes det er ret vildt og kan kun anbefale det.

Skrevet

Hej :)

Det lyder ret pirrende :P

Hvad skal man slippe for sådan en omgang åndedræts kontol og svensk ? Har pigen/damen trusser ?

Dennysgerrige

Skrevet

Ps For Blåjakke vil jeg lige rette hans vildfarelse, ved at indsætte et link (man kan få siden til at oversætte sig selv...men der kommer det til at se lidt pusseløjerligt ud :http://en.wikipedia.org/wiki/Facesitting

Tak for link. Så blev jeg lidt klogere. Troede såmænd blot at det handlede om at smaske "fisseletten" ned i tomaten på manden uden så mange yderligere dikkedarer. :)

Skrevet

Jeg har været ved Cherie - og har prøvet facesitting med åndedrætskontrol. Jeg synes det er ret vildt og kan kun anbefale det.

En ting mere til min 'to-do' liste..

Utroligt at der bliver ved med at dukke ting op som skal prøves af :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.