Hop til indhold

Recommended Posts

Fik I dag massage af Ice.

Massagen var fin, lige omkring middel. Men Ice ser sgu mega sød ud og vi var lidt generte begge to over, hvad der skulle foregå efter massagen :D

Fik en hj til 300,- Der var dog lidt hast i den.

Alt i alt en fin oplevelse. Massage til 250,- i timen (Fås vel ikke billigere) og 300,- for hj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Fik I dag massage af Ice.

Massagen var fin, lige omkring middel. Men Ice ser sgu mega sød ud og vi var lidt generte begge to over, hvad der skulle foregå efter massagen :D

Fik en hj til 300,- Der var dog lidt hast i den.

Alt i alt en fin oplevelse. Massage til 250,- i timen (Fås vel ikke billigere) og 300,- for hj

Hej Dragondog.

Fint for dig, men kan du røbe lidt mere for os andre om Ice m.m. og hvor hun kan træffes???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, der var jeg for en måneds tid siden, og var nær blevet gift med en af massørerne (kan ikke huske hendes navn, men en ældre model) - Hun fortalte mig insinuerende at hun havde været i Danmark mange gange for at finde en god mand for hende.

heh - Fin massage btw...

/TB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Okay, der var jeg for en måneds tid siden, og var nær blevet gift med en af massørerne (kan ikke huske hendes navn, men en ældre model) - Hun fortalte mig insinuerende at hun havde været i Danmark mange gange for at finde en god mand for hende.

heh - Fin massage btw...

/TB

Hmmmm ... er kommet fast i Chandara gennem snart to år .... Chandara er vel kendetegnet ved, at de ikke har de aller yngste piger. Til gengæld så de, der er der, de ser hamrende godt ud og leverer massage mv, som kvalitetsmæssigt er langt over gennemsnittet for thai steder...

De har i øvrigt fået en ny hjemmeside: http://www.chanspa.dk

Et citat fra forsiden, som godt kan anbefales, hvis pengepungen er i orden:

For spa experience like no other, allow us to pamper you in your own private time to delight all your senses.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ovenstående er vist spam

Min henvisning, ovenstående er vist spam,  var ikke til det der nu er ovenstående, det tidligere skrevne er fjernet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...