Hop til indhold
Guest Polar

Brev til Bodie

Recommended Posts

Guest Aros

Hold da helt fast

Lyder ikke til at dit liv altid har været omgærdet af ægte kærlighed, tryghed og god karma.

Tror de færrestes liv har været lutter lagkage.

Hvad Line beskriver med utroskab er nok mere almindeligt end du regner med så.

At Line her på forummet ikke maler alt lyserødt , men tør skrive ærligt og her med et humoristisk ironisk glimt i øjet og dog stadig med et budskab er befriende.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fatter heller ikke at folk kan finde på at være utro.

Men måske det er sådan folk der har været single meget længe, eller ikke har haft en langt forhold ser på det ?

Da man har været single længe eller ikke har været i et langt forhold, så har man jo heller ikke haft muligheden for at være utro, eller være på vej til at være utro, og stå i dilemmaet.

Nogen gange tænker jeg om det overhovedet er værd at finde en kæreste hvis der er 50% chance for at den ene part er utro på et tidspunkt.

Jeg har også overvejet om jeg overhovedet er så monogam som jeg går og tror ?!

Samtidig med at jeg nu er en glad cowboy inden for glædes pige besøg, så søger jeg halvhjertet efter en kæreste.

Men hvad så hvis jeg finder en kæreste ? Så er det efter mine egne principper slut med glædes piger..!! Der kan jeg ikke lige forestille mig... er jeg så ude i noget åbent forhold ??

For utro vil jeg ikke være.

Eller skal jeg forblive single og få mig en masse katte som jeg kan nusse bag øret om aftenen :-)

Mijav kradse kradse jaaaa hvorfor ikke smil... Meeen synesspdan en sød mand som dig har alle muligheder for at få hele pakken.

Kram og knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller skal jeg forblive single og få mig en masse katte som jeg kan nusse bag øret om aftenen :smile:

Katte kan være sjove, men de giver ikke det sidste - de kradser - Det er nu sjovere at komme hjem til et par varme kvindearme  :P TALER af erfaring - de er gode som varmedunke, men igen - det sidste mangler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror de færrestes liv har været lutter lagkage.

Hvad Line beskriver med utroskab er nok mere almindeligt end du regner med så.

At Line her på forummet ikke maler alt lyserødt , men tør skrive ærligt og her med et humoristisk ironisk glimt i øjet og dog stadig med et budskab er befriende.

Hey Aros.

Ja utroskab er en stor del af manges liv og det faktisk lige så meget kvinder som mænd har jeg læst...

Jeg er sikker på at næsten alle de lyserøde herinde kan se andre sider end de lyserøde og ærlige er de fleste da også i mine øjne smil. Jeg er også sikker på at blue er enig og hvis jeg har forstået han og hans synspunkter/ holdninger rigtigt så ser han også alle farverne smil.

Mange knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Katte kan være sjove, men de giver ikke det sidste - de kradser - Det er nu sjovere at komme hjem til et par varme kvindearme :P TALER af erfaring - de er gode som varmedunke, men igen - det sidste mangler.

Helt enig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mijav kradse kradse jaaaa hvorfor ikke smil... Meeen synesspdan en sød mand som dig har alle muligheder for at få hele pakken.

Kram og knus til dig

Hvis jeg fik en krone for hver gang jeg har hørt en sætning så.....

.

.

.

.

kunne jeg besøge dig mange gange :P:D :p

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey pb.

Jeg er fuldstændig enig med dig!!! Jeg forstår dig!!! Jeg vil da også nogen gange ønske at verden var ( i det mindste bare omkring mig...) ærlig, trofast , loyal og ægte kærlighed hele vejen igennem og ved alle de mænd jeg har haft... MEN søde skat , sådan er verden ikke. Vi mennesker fristes af hinanden, det forbudte, det beskidte, det uærlige/ ukærlige, det satans sex ja vi gør... 95 % af mine gæster ( faste og ikke faste) er gifte eller i forhold, mine kærester har været utro ( aaa der har været nogle enkle der ikke var..,) mine veninders mænd og nogen i min familie er utro, ja jeg kunne blive ved, Så hvad gør vi kære pb? Graver os ned, går i kloster, flytter til en ø, opgiver alt? Hvad gør vi?

Fakta; jeg har prøvet at være utro, lever godt af utro mænd, har det omkring mig hver dag, så mit råd; søg væk fra alle fristelser også de du kan læse om herinde, gør dig fri af alle de syndige mennesker og deres syn på livet. Det er tydeligt vis ikke i dig og du skal ikke være i det...

Utro er et spørgsmål om at få meldt klart ud fra starten i forholdet at man er typen der bliver fristet af græsset rundt omkring en- så hedder det ikke utro men åbent forhold.

Held og lykke på din vej.

Mvh Line

 

 

Overrasket igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode og velmenende råd. Dem sætter jeg stor pris på.

 

Jeg ville også allerhelst have ignoreret ham. Det ville have været det mest logiske at gøre, og det er normalt også min stil. For mod den slags personer kæmper selv guderne forgæves.

 

Men Bodie har altså sat spørgsmåltegn ved min troværdighed - og det er jeg altså meget vred over og ked af. Næsten alt andet kan jeg klare, men ikke at man beklikker min ærlighed.

 

Jeg kan ikke forstå, at indlæg, der er skrevet i total ærlighed skal mistænkeliggøres af én, som faktisk ikke aner det mindste om mig.

 

Men igen: Tak for støtten. Jeg tror dog ikke, at det er mig der har så meget brug for hjælp men derimod Bodie. Hvor må det dog være forfærdeligt, at være så grundlæggende mistænksom og negativ.

Du er i din gode ret til at tage tingene tungt. EG er sted, hvor man burde kunne dele sine oplevelser uden den reaktion du fik! Dette er et fristed, hvor netop du kan dele dine oplevelser på en sober måde. Og det skete så ikke, det positive du ville dele, blev mødt med mistillid - og det er absolut ikke i orden! Der kan være mange grunde til, at man er sin partner utro. Nogen gange er ens sexliv bare gået i stå, og ens partner giver måske udtryk for, at man ikke skal forvente nogen ændring på den front. Men man kan jo elske hinanden alligevel og ikke ønske et brud, så derfor søger man et eventyr engang imellem. Man behøver jo ikke give afkald på alt. Jeg kender ikke din grund, og det kommer heller ikke mig ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Men Bodie har altså sat spørgsmåltegn ved min troværdighed - og det er jeg altså meget vred over og ked af"

 

du skulle hellere være vred og ked af det over for familien som du bedrager, må din gud være dig nådig når du står ved porten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Aros.

Ja utroskab er en stor del af manges liv og det faktisk lige så meget kvinder som mænd har jeg læst...

Jeg er sikker på at næsten alle de lyserøde herinde kan se andre sider end de lyserøde og ærlige er de fleste da også i mine øjne smil. Jeg er også sikker på at blue er enig og hvis jeg har forstået han og hans synspunkter/ holdninger rigtigt så ser han også alle farverne smil.

Mange knus til dig

 

 

Det er nemlig rigtigt spottet Line, verdenen er nemlig ikke sort/hvid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nemlig rigtigt spottet Line, verdenen er nemlig ikke sort/hvid.

Heldigvis blue, for farverne er så smukke og gør en glad ikk smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...