Sydjyde35 5 Skrevet 15. August, 2014 Jeg besøgte www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor i Odense idag, og jeg kan kun sige hun lever fuldt op til hendes egen beskrivelse samt de ande anmeldelser, der er af hende her på siden. De fotos der er på hendes profil, er helt klart hende, men jeg synes nu, hun er bedre i virkeligheden. Jeg havde lavet en aftale med hende nogle dage i forvejen. Jeg når egentligt kun at komme ind i hendes forgang før vi er i gang. Hun fører mig relativt hurtigt ind i sit soveværelse, og hvad der sker her er en sag mellem hende og jeg. Det eneste tidspunkt man har følelsen af, at det er en ydelse, man har købt er når man betaler hende. Hun leverer virkeligt en fantastisk GFE. Nogle vil mene at hendes priser er høje, og det er de naturligvis også, hvis man sammenligner med de østeuropæiske piger, men jeg foretrækker helt klart kvalitet frem for kvantitet. Så hellere en intens time med denne fantastisk kvinde end 2 timer med en fraværende østeuropæer, da jeg i sidste ende vil føle, at jeg har fået meget mere for mine penge. Jeg har virkeligt været igennem mange glædespigerbåde indland og udland, men dette er til dato klart min bedste oplevelser. Risikoen for gentagelse er klart 100% . Tror hun er vanedannende. Skal jeg give en karakter, så er den uden tvivl 10 ud af 10. Hun er virkelig sød, smuk og dejlig. Jeg er stor fan af hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 15. August, 2014 (edited) Jeg havde lavet en aftale med hende nogle dage i forvejen. Nå, jeg har lige fået en tid om en lille måned! Men hun er jo også for ung til at have set "Taxi", så hun ved slet ikke hvor charmerende Louie i virkeligheden er: Redigeret 15. August, 2014 af Louie De Palma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjyde35 5 Skrevet 15. August, 2014 Jeg kan ihvertfald sige at du har noget at glæde dig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. August, 2014 Jeg besøgte www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor i Odense idag, og jeg kan kun sige hun lever fuldt op til hendes egen beskrivelse samt de ande anmeldelser, der er af hende her på siden. De fotos der er på hendes profil, er helt klart hende, men jeg synes nu, hun er bedre i virkeligheden. Jeg havde lavet en aftale med hende nogle dage i forvejen. Jeg når egentligt kun at komme ind i hendes forgang før vi er i gang. Hun fører mig relativt hurtigt ind i sit soveværelse, og hvad der sker her er en sag mellem hende og jeg. Det eneste tidspunkt man har følelsen af, at det er en ydelse, man har købt er når man betaler hende. Hun leverer virkeligt en fantastisk GFE. Nogle vil mene at hendes priser er høje, og det er de naturligvis også, hvis man sammenligner med de østeuropæiske piger, men jeg foretrækker helt klart kvalitet frem for kvantitet. Så hellere en intens time med denne fantastisk kvinde end 2 timer med en fraværende østeuropæer, da jeg i sidste ende vil føle, at jeg har fået meget mere for mine penge. Jeg har virkeligt været igennem mange glædespigerbåde indland og udland, men dette er til dato klart min bedste oplevelser. Risikoen for gentagelse er klart 100% . Tror hun er vanedannende. Skal jeg give en karakter, så er den uden tvivl 10 ud af 10. Hun er virkelig sød, smuk og dejlig. Jeg er stor fan af hende. Kæreste Dig, Tak for dine dejlige ord og et skønt lille eventyr.. Håber benet er fit for fight igen.. Krammer og på gensyn SEM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg