Guest Polar Skrevet 15. August, 2014 Kære smukke "Smuk Enlig Mor. Ja, nu kan jeg med sindsro titulere dig således, for nu har jeg endelig oplevet, hvor smuk du er, og hvor dejlig du er at være sammen med. Mange, mange tak for en fantastisk dejlig og indlevelsesfuld oplevelse. Jeg kommer helt sikkert til at bede dig om et besøg igen på et tidspunkt. Hvis det efterfølgende skulle blive lidt forvrøvlet og måske noget intimt ind imellem, må du bære over med mig. Som du selv (be)mærkede, så slog mit hjerte kraftigt ved ankomsten . Det skyldtes, at du ligner min helt store ungdomskærlighed. Det havde jeg i forvejen skrevet til dig. Hun var også mørk og en smule eksotisk ligesom du. Dog vil jeg sige, at du er endnu mere klassisk smuk, end hun var (er). Jeg blev så overvældet af din skønhed og sammenligningen, at jeg er meget usikker på, hvad jeg fik fremstammet ved ankomsten. En anden ting, der betog mig, var dine øjne. Disse strålende grønne intensivt stirrende øjne, som fuldstændig fjernede fokus fra dine læber. Dem var jeg ellers så betaget af på dine fotos og havde set frem til at stifte bekendtskab med dem i virkeligheden. Jeg fik først fokus på dem igen gansske kort efter, da du kyssede mig så dybt og inderligt, som om vi var nyforelskede kærester. Det hele virkede bare så naturligt, og jeg følte mig straks fuldstændig tilpas og hjemme pga. den modtagelse. Senere viste du til fulde, hvad de uendelig smukke læber også kunne bruges til. Dine flotte hvide og regelmæssige tænder forbigik heller ikke min opmærksomhed. Ja, selv din kønne velformede næse med de lidt asymmetriske næsebor fik også et kig. Du er bare sådan en smuk, smuk kvinde, at det gør helt ondt at tænke på igen. Du inviterede mig så indenfor i din hule. Og ja, den er da både hyggelig og rar at være i - men den ville intet være uden dig, så de to ting hænger nøje sammen for mig nu. Jeg kunne slet ikke forestille mig dig i en klinik. Det er du alt for dyrebar til. Denne modtagelse gled på en dejlig og helt naturlig måde over i sex-delen, og jeg kunne fra starten mærke, at du virkelig ønskede det her. Her spillede disse smukke grønne øjne ind igen, for den måde, som de så på mig på, når du fik nydelse af mine anstrengelser, var nærmest tilbedende. Det vil jeg aldrig nogensinde glemme. Min fascination af dig og min dybeste respekt for dig, og det du gjorde for mig, vil herefter altid være eksisterende. Og, ja - måden, som du brugte din mund og dine smukke læber på, var for mig en udsøgt nydelse i allerhøjeste potens og meget, meget anderledes end noget, som jeg tidligere har oplevet. Dyb og intensiv var også min følelse af, hvordan du oprigtigt ville det her og mig. Samværet føltes på intet tidspunkt urigtigt eller akavet, som jeg faktisk har oplevet det nogle gange ved tidligere besøg hos andre. Og pludselig fandt jeg mig selv i gang med at kysse og slikke dig et sted, hvor jeg ellers aldrig nogensinde har kysset nogen tidligere. Du var bare så appetitlig og delikat, at jeg ikke kunne lade være. Det var som sagt en førstegangsoplevelse for mig, og det var vidunderligt. Jeg håber virkelig, at du også nød det, selv om det var en simpel amatør, som forsøgte sig. Sidst - men absolut ikke mindst - er din elskovsgrotte det absolut smukkeste, som man kan opleve. Og ikke nok med at den er uendelig smuk og kan tåle sammenligning med den smukkeste rose, som er klar til at springe ud. Den var også særdeles medlevende og reagerede på skønneste vis på alle mine kys mm. Smuk - Smuk oplevelse!! Den efterfølgende hyggesnak er et helt kapitel for sig. Du lå igen der med disse uendelig smukke øjne og lyttede oprigtigt opmærksomt, og fik mig til at åbne mig i samtalen, samtidig med at du selv virkede åben og ærlig på mig. Der er virkelig rigtig, rigtig meget mere, som vi skal nå at tale om. Samværet med dig var så intensivt og smukt, at din karisma fuldstændig erobrede mit miljø, så jeg glemte både tid og sted. Det med tiden opdagede jeg først, da du længe efter, at den var gået meget kærligt og forsigtigt hviskede, at det var ved at være tid at stoppe. Jeg opdagede det aldrig selv, selvom jeg normalt plejer at være ret omhyggelig med netop det. Så kunne du spørge mig, om alting da var så vidunderligt? Der ville jeg lyve, hvis jeg svarede "Ja". Tre ting kunne jeg godt have tænkt mig anderledes: 1) Du måtte efter min smag godt have et enkelt eller to kg. mere på sidebenene. 2) At logistikken er så elendig for mig, der bor i Nordjylland og du kun er at træffe i Odense. 3) At besøget fik en ende. Denne ultimative oplevelse af intensitivitet og nærvær har betydet for mig, at det ikke kan gå hurtigt nok med at opleve eventyret én gang til i Odense. Kærlige kys og tanker fra Polar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. August, 2014 Kære smukke "Smuk Enlig Mor. Ja, nu kan jeg med sindsro titulere dig således, for nu har jeg endelig oplevet, hvor smuk du er, og hvor dejlig du er at være sammen med. Mange, mange tak for en fantastisk dejlig og indlevelsesfuld oplevelse. Jeg kommer helt sikkert til at bede dig om et besøg igen på et tidspunkt. Hvis det efterfølgende skulle blive lidt forvrøvlet og måske noget intimt ind imellem, må du bære over med mig. Som du selv (be)mærkede, så slog mit hjerte kraftigt ved ankomsten . Det skyldtes, at du ligner min helt store ungdomskærlighed. Det havde jeg i forvejen skrevet til dig. Hun var også mørk og en smule eksotisk ligesom du. Dog vil jeg sige, at du er endnu mere klassisk smuk, end hun var (er). Jeg blev så overvældet af din skønhed og sammenligningen, at jeg er meget usikker på, hvad jeg fik fremstammet ved ankomsten. En anden ting, der betog mig, var dine øjne. Disse strålende grønne intensivt stirrende øjne, som fuldstændig fjernede fokus fra dine læber. Dem var jeg ellers så betaget af på dine fotos og havde set frem til at stifte bekendtskab med dem i virkeligheden. Jeg fik først fokus på dem igen gansske kort efter, da du kyssede mig så dybt og inderligt, som om vi var nyforelskede kærester. Det hele virkede bare så naturligt, og jeg følte mig straks fuldstændig tilpas og hjemme pga. den modtagelse. Senere viste du til fulde, hvad de uendelig smukke læber også kunne bruges til. Dine flotte hvide og regelmæssige tænder forbigik heller ikke min opmærksomhed. Ja, selv din kønne velformede næse med de lidt asymmetriske næsebor fik også et kig. Du er bare sådan en smuk, smuk kvinde, at det gør helt ondt at tænke på igen. Du inviterede mig så indenfor i din hule. Og ja, den er da både hyggelig og rar at være i - men den ville intet være uden dig, så de to ting hænger nøje sammen for mig nu. Jeg kunne slet ikke forestille mig dig i en klinik. Det er du alt for dyrebar til. Denne modtagelse gled på en dejlig og helt naturlig måde over i sex-delen, og jeg kunne fra starten mærke, at du virkelig ønskede det her. Her spillede disse smukke grønne øjne ind igen, for den måde, som de så på mig på, når du fik nydelse af mine anstrengelser, var nærmest tilbedende. Det vil jeg aldrig nogensinde glemme. Min fascination af dig og min dybeste respekt for dig, og det du gjorde for mig, vil herefter altid være eksisterende. Og, ja - måden, som du brugte din mund og dine smukke læber på, var for mig en udsøgt nydelse i allerhøjeste potens og meget, meget anderledes end noget, som jeg tidligere har oplevet. Dyb og intensiv var også min følelse af, hvordan du oprigtigt ville det her og mig. Samværet føltes på intet tidspunkt urigtigt eller akavet, som jeg faktisk har oplevet det nogle gange ved tidligere besøg hos andre. Og pludselig fandt jeg mig selv i gang med at kysse og slikke dig et sted, hvor jeg ellers aldrig nogensinde har kysset nogen tidligere. Du var bare så appetitlig og delikat, at jeg ikke kunne lade være. Det var som sagt en førstegangsoplevelse for mig, og det var vidunderligt. Jeg håber virkelig, at du også nød det, selv om det var en simpel amatør, som forsøgte sig. Sidst - men absolut ikke mindst - er din elskovsgrotte det absolut smukkeste, som man kan opleve. Og ikke nok med at den er uendelig smuk og kan tåle sammenligning med den smukkeste rose, som er klar til at springe ud. Den var også særdeles medlevende og reagerede på skønneste vis på alle mine kys mm. Smuk - Smuk oplevelse!! Den efterfølgende hyggesnak er et helt kapitel for sig. Du lå igen der med disse uendelig smukke øjne og lyttede oprigtigt opmærksomt, og fik mig til at åbne mig i samtalen, samtidig med at du selv virkede åben og ærlig på mig. Der er virkelig rigtig, rigtig meget mere, som vi skal nå at tale om. Samværet med dig var så intensivt og smukt, at din karisma fuldstændig erobrede mit miljø, så jeg glemte både tid og sted. Det med tiden opdagede jeg først, da du længe efter, at den var gået meget kærligt og forsigtigt hviskede, at det var ved at være tid at stoppe. Jeg opdagede det aldrig selv, selvom jeg normalt plejer at være ret omhyggelig med netop det. Så kunne du spørge mig, om alting da var så vidunderligt? Der ville jeg lyve, hvis jeg svarede "Ja". Tre ting kunne jeg godt have tænkt mig anderledes: 1) Du måtte efter min smag godt have et enkelt eller to kg. mere på sidebenene. 2) At logistikken er så elendig for mig, der bor i Nordjylland og du kun er at træffe i Odense. 3) At besøget fik en ende. Denne ultimative oplevelse af intensitivitet og nærvær har betydet for mig, at det ikke kan gå hurtigt nok med at opleve eventyret én gang til i Odense. Kærlige kys og tanker fra Polar Hold da op. Dette indlæg fortjener meget mere end blot et tryk på like knappen. Tak, og hvor skriver du smukt, tydeligt inspireret af noget på alle måder smukt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 15. August, 2014 Hej polar. Er helt enig med Århuselskeren dit brev fortjener mere end et like, det er et super brev du krænger virkelig din sjæl ud her og beskrives en oplevelse som vi andre ( jeg gerne ville opleve ) på egen krop og eget sind, det jeg især hæfter mig ved er at du kan beskrive så intim en oplevelse uden at beskrive hvordan i knalde hvor mange gange og hvor længe. Så stor ros og ser frem til flere skriv fra din hånd. Og til sem du risikere nu et besøg fra endnu en nordjyde men en tosset en af slagsene Venligst Claes'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 15. August, 2014 Mange tak til de to herrer. Mange venlige hilsner og Go'nat! Polar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 15. August, 2014 (edited) HMMMM er det reklame eller er det for real?? tror at det er reklame Redigeret 15. August, 2014 af Bodie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 15. August, 2014 HMMMM er det reklame eller er det for real?? tror at det er reklame Hej Drenge, Det er da klart IKKE reklame ... Der er striber af rutinerede EG drenger der er helt fra snøvsen! De er fra snøvsen da SEM inden grad har givet dem en tur i himmeriget og tilbage som kunnhun kan! Men du skal da bare holde dig væk så vi andre kan komme til ... Køen er lang Luke 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 15. August, 2014 HMMMM er det reklame eller er det for real?? tror at det er reklame Hej Bodie, Jeg kan godt lægge hovedet på blokken for at det IKKE er reklame fra SEM's side. Det hvad Polar her så flot beskriver, har jeg og nok også en del andre efterhånden oplevet hos hende. Uden at gå i detaljer, så kan jeg ud fra det kendskab jeg har til SEM, sige at hun aldrig ville poste eller for den sags skyld, bede andre om at skrive en anmeldelse om hende selv. Hun ER en perle på dette marked, og hvis du søger lidt på hende herinde, så vil du også finde ud af at det ikke kun er Polar der har haft en fantastisk oplevelse hos og med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 16. August, 2014 (edited) Der er kun et minus ved at besøge SEM Man får lyst til at besøge hende igen. Og ventetiden er det værd Siger som Butch1 Hun er en PERLE Redigeret 16. August, 2014 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 16. August, 2014 Kære smukke "Smuk Enlig Mor. Ja, nu kan jeg med sindsro titulere dig således, for nu har jeg endelig oplevet, hvor smuk du er, og hvor dejlig du er at være sammen med. Mange, mange tak for en fantastisk dejlig og indlevelsesfuld oplevelse. Jeg kommer helt sikkert til at bede dig om et besøg igen på et tidspunkt. Hvis det efterfølgende skulle blive lidt forvrøvlet og måske noget intimt ind imellem, må du bære over med mig. Som du selv (be)mærkede, så slog mit hjerte kraftigt ved ankomsten . Det skyldtes, at du ligner min helt store ungdomskærlighed. Det havde jeg i forvejen skrevet til dig. Hun var også mørk og en smule eksotisk ligesom du. Dog vil jeg sige, at du er endnu mere klassisk smuk, end hun var (er). Jeg blev så overvældet af din skønhed og sammenligningen, at jeg er meget usikker på, hvad jeg fik fremstammet ved ankomsten. En anden ting, der betog mig, var dine øjne. Disse strålende grønne intensivt stirrende øjne, som fuldstændig fjernede fokus fra dine læber. Dem var jeg ellers så betaget af på dine fotos og havde set frem til at stifte bekendtskab med dem i virkeligheden. Jeg fik først fokus på dem igen gansske kort efter, da du kyssede mig så dybt og inderligt, som om vi var nyforelskede kærester. Det hele virkede bare så naturligt, og jeg følte mig straks fuldstændig tilpas og hjemme pga. den modtagelse. Senere viste du til fulde, hvad de uendelig smukke læber også kunne bruges til. Dine flotte hvide og regelmæssige tænder forbigik heller ikke min opmærksomhed. Ja, selv din kønne velformede næse med de lidt asymmetriske næsebor fik også et kig. Du er bare sådan en smuk, smuk kvinde, at det gør helt ondt at tænke på igen. Du inviterede mig så indenfor i din hule. Og ja, den er da både hyggelig og rar at være i - men den ville intet være uden dig, så de to ting hænger nøje sammen for mig nu. Jeg kunne slet ikke forestille mig dig i en klinik. Det er du alt for dyrebar til. Denne modtagelse gled på en dejlig og helt naturlig måde over i sex-delen, og jeg kunne fra starten mærke, at du virkelig ønskede det her. Her spillede disse smukke grønne øjne ind igen, for den måde, som de så på mig på, når du fik nydelse af mine anstrengelser, var nærmest tilbedende. Det vil jeg aldrig nogensinde glemme. Min fascination af dig og min dybeste respekt for dig, og det du gjorde for mig, vil herefter altid være eksisterende. Og, ja - måden, som du brugte din mund og dine smukke læber på, var for mig en udsøgt nydelse i allerhøjeste potens og meget, meget anderledes end noget, som jeg tidligere har oplevet. Dyb og intensiv var også min følelse af, hvordan du oprigtigt ville det her og mig. Samværet føltes på intet tidspunkt urigtigt eller akavet, som jeg faktisk har oplevet det nogle gange ved tidligere besøg hos andre. Og pludselig fandt jeg mig selv i gang med at kysse og slikke dig et sted, hvor jeg ellers aldrig nogensinde har kysset nogen tidligere. Du var bare så appetitlig og delikat, at jeg ikke kunne lade være. Det var som sagt en førstegangsoplevelse for mig, og det var vidunderligt. Jeg håber virkelig, at du også nød det, selv om det var en simpel amatør, som forsøgte sig. Sidst - men absolut ikke mindst - er din elskovsgrotte det absolut smukkeste, som man kan opleve. Og ikke nok med at den er uendelig smuk og kan tåle sammenligning med den smukkeste rose, som er klar til at springe ud. Den var også særdeles medlevende og reagerede på skønneste vis på alle mine kys mm. Smuk - Smuk oplevelse!! Den efterfølgende hyggesnak er et helt kapitel for sig. Du lå igen der med disse uendelig smukke øjne og lyttede oprigtigt opmærksomt, og fik mig til at åbne mig i samtalen, samtidig med at du selv virkede åben og ærlig på mig. Der er virkelig rigtig, rigtig meget mere, som vi skal nå at tale om. Samværet med dig var så intensivt og smukt, at din karisma fuldstændig erobrede mit miljø, så jeg glemte både tid og sted. Det med tiden opdagede jeg først, da du længe efter, at den var gået meget kærligt og forsigtigt hviskede, at det var ved at være tid at stoppe. Jeg opdagede det aldrig selv, selvom jeg normalt plejer at være ret omhyggelig med netop det. Så kunne du spørge mig, om alting da var så vidunderligt? Der ville jeg lyve, hvis jeg svarede "Ja". Tre ting kunne jeg godt have tænkt mig anderledes: 1) Du måtte efter min smag godt have et enkelt eller to kg. mere på sidebenene. 2) At logistikken er så elendig for mig, der bor i Nordjylland og du kun er at træffe i Odense. 3) At besøget fik en ende. Denne ultimative oplevelse af intensitivitet og nærvær har betydet for mig, at det ikke kan gå hurtigt nok med at opleve eventyret én gang til i Odense. Kærlige kys og tanker fra Polar Min kæreste Polar, Fra hjertet, tak! Bliver jo helt overvældet og rørt... Glæder mig til gensynet, og ja, der var meget vi ikke nåede... Men siger man ikke også, at alt det gode skal nydes i små doser..? - Det er der i hvert fald en (H)vis herre, der har lært mig... Krammer og alt godt til din dag SEM 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2014 Man kan ikke andet, end at blive imponeret af SEM. Snart enhver mand, som har været hos hende, bryder ud i lange poetiske beskrivelser af mødet, som havde Jørgen Leth netop smagt en god fransk ost Det er godt at læse, hvor meningsfyldt og berigende denne verden kan være, der er nok mennesker derude, der gerne vil fremstille alt det her som ren kynisme og ondskab, det er svært at fastholde det ensidige billede, med sådanne beskrivelser fra hjertet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. August, 2014 Man kan ikke andet, end at blive imponeret af SEM. Snart enhver mand, som har været hos hende, bryder ud i lange poetiske beskrivelser af mødet, som havde Jørgen Leth netop smagt en god fransk ost Det er godt at læse, hvor meningsfyldt og berigende denne verden kan være, der er nok mennesker derude, der gerne vil fremstille alt det her som ren kynisme og ondskab, det er svært at fastholde det ensidige billede, med sådanne beskrivelser fra hjertet. Jeg er fuldstændig enig med dem Hr. Nielsen. Man kan ikke andet end blive imponeret af den påvirkning SEM har på de mænd der besøger hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 16. August, 2014 (edited) har ingen intentioner om at besøge sem, så værsgo go for it Redigeret 16. August, 2014 af Bodie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 16. August, 2014 Hej Polar. Sikke en fantastisk oplevelse, og tak for at du deler den med os andre, på en så smuk måde. Er glad for du nævner SEM øjne. For mig er smukke forførende øjne, det vigtigste på en kvinde. Bare tanken om SEM smukke øjne og hendes væremåde, og opførsel overfor hendes gæster - gør at jeg må besøge hende en dag. Og den der med at glemme tid og sted kender jeg ganske godt - bortset fra at jeg desværre er så uforskammet at jeg glemmer tiden bevidst - men jeg er nok ikke den eneste, hvis vi skal være ærlige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 16. August, 2014 Man kan ikke andet, end at blive imponeret af SEM. Snart enhver mand, som har været hos hende, bryder ud i lange poetiske beskrivelser af mødet, som havde Jørgen Leth netop smagt en god fransk ost Det er godt at læse, hvor meningsfyldt og berigende denne verden kan være, der er nok mennesker derude, der gerne vil fremstille alt det her som ren kynisme og ondskab, det er svært at fastholde det ensidige billede, med sådanne beskrivelser fra hjertet. Jeg tror nu ikke at det er helt tilfældigt. Jeg gætter på at SEM vælger at mødes netop med denne type mænd, måske fordi hun selv tænder på deres poetiske beskrivelser. Men det er selvfølgelig kun et gæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. August, 2014 har ingen intentioner om at besøge sem, så værsgo go for it Bin there, DONE it...........and will be back for more! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 16. August, 2014 Go'aften og Guds fred. Mange tak for jeres tilkendegivelser omkring dette mit første rigtige indslag her på EG. Det glæder mig umådelig, at I synes om det. Det var også en virkelig enestående oplevelse, som jeg fik hin tirsdag formiddag i det fynske. Som sagt er jeg glad for alle tilkendegivelserne, også Bodies mistænkeliggørelse, for det bekræfter mig i mine fordomme om, hvad der ofte foregår herinde på EG, når en ny tillader sig at lave en positiv anmeldelse af en af de her dejlige Glædespiger. Derfor har jeg valgt at skrive et lille brev til ham og lægge det under "Hyggesnak". Der har man i forvejen hyggesnakket om emner som krigen i Gaza og andre hyggelige ting, så jeg syntes at det var det rette sted at lægge brevet. Mange gode hilsener Polar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2014 Hej Polar Som George Carlin så rigtigt sagde: "Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience." Jeg er selv ret ærekær og bliver selv både vred og skuffet når folk anfægter min ærlighed, men jeg har - på trods af min unge alder - af livets skole lært, at man ikke skal tage kampen. George Carlin har ret og man ender med at tabe kampen. Så er det bedre at ryste det af sig og bruge sin tid på noget mere fornuftigt. Jeg håber du skriver flere indlæg og flere anmeldelser herinde for de er en fryd for øjet at læse! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. August, 2014 åhhh gud.. så er det jeg husker hvorfor jeg frabeder mig anmeldelser.. håber ikke du tager det så tung SEM. bare fortsæt med at være den du er og nyd dine små breve - offentlige som private. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. August, 2014 har ingen intentioner om at besøge sem, så værsgo go for it B0die. Er helt sikker på,at ingen herinde tror du får chancen overhovedet. Totalt underlig besked. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 18. August, 2014 Jeg stiller mig lige ud i min "scroll-bar" og brækker mig i lår tykke stråler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg