Hop til indhold

Nicoline Cassiopeia og Fanny PussyGalores

Featured Replies

Skrevet

Kort opsummering

http://pussygalores.dk/ 

Fanny: Vildeste og dejligste sex med en utrolig sød og imødekommende MILF. Med sætninger som "Nu knepper jeg dig fanme"
imens hun rider op og ned af ens pik er for frækt. Hun var for fræk i det sekund hun trådte ind i lokalet. Dejlig og god
sex.

+Øjenkontakt

+Våde kys

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=601

Nicoline: Meget sød pige. God til at få en til at føle sig godt tilpas. Habil skuespiller i forhold til orgasme, og det er da dejligt :wink:

Har mødt hende før, hvor jeg også fik en god oplevelse.

+Våde kys

+Habil skuespiller

En god oplevelse

For mig er der 3 forskellige slags oplevelser:

Den dårlige: Man er virkelig irreterret over hvad man gik indtil, og at man ikke gik igen.

Den ligegyldige: Man fik blot skudt kanonen af og behandlet ens behov.

Den glade: Man er glad bagefter og går med et smil resten af dagen.

Både Fanny og Nicoline kommer ind i "den glade" kategori. Her er du sikker på at du

har et smil og en god følelse i kroppen resten af dagen, og at du desuden kan tænke positivt tilbage på oplevelsen.

Redigeret af elsker_sex

Skrevet

Tak for anmeldelsen, særligt af Fanny - har for nogle få dage siden efterlyst beretninger om hende.

Nogle tillægsspørgsmål til din oplevelse af Fanny:

Passer den angivne alder på 34 år - eller skal der tillægges moms?

Passer billederne ellers på Fanny? - hun ser dejligt fitnesstrænet ud.

Hvordan er hendes ansigt, smukt, flot, middel, bare helt almindeligt...

Er hun intimbarberet - elsker når kvinder er det.

Fik du superfransk?

Skrevet

Jeg er også med på en lytter om fannys udseende ;-)

Skrevet

Hej

Besøger Fanny regelmæssigt - gæt selv hvorfor :-) - og hun har over for mig givet udtryk for, at hun ikke ønsker at blive anmeldt. Det bør respekteres.

/mif

Skrevet

Hej

Besøger Fanny regelmæssigt - gæt selv hvorfor :smile: - og hun har over for mig givet udtryk for, at hun ikke ønsker at blive anmeldt. Det bør respekteres.

/mif

@mif "det bør respekteres". Alligevel fortæller du at du selv besøger hende regelmæssigt og du synes det er godt. Lol

I forhold til om hun ønsker en anmeldelse eller ej, så lader jeg denne stå. Alle har alligevel set den, og 

der er næppe noget i min korte anmeldelse der kan afslører noget som helst.

Til jer andre. Hun er en almindelig flot kvinde med fitness krop. Massere af øjenkontakt og vådekys.

Det er 34 år + moms. Hun er i hvert fald over 40. 

Redigeret af elsker_sex

Skrevet

Tak for ... beskrivelsen så. :D

Hun står nu på min liste. Ikke øverst, men rimeligt højt.

Skrevet

Yeah, Sherlock - at jeg skriver, at jeg besøger Fanny regelmæssigt, kan vel knapt sidestilles med en anmeldelse ... :-). Ofte indeholder en anmeldelse her jo både beskrivelse af pigen, stedet og akten, og det er - som jeg forstår Fanny - netop det, hun ikke bryder sig om.

Roger, over and out ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.