Hop til indhold
Gæst

kalasin thaimassage et virkelig godt sted..

Recommended Posts

Gæst

Det var høj sol her i juli måned 2014 og et par uger før havde jeg læst en anmeldelse af Brandmanden om stedet kalasin thaimassage beliggende Lyngbyvej 93 på Østerbro. Så trangen til god massage indfandt sig hos mig efter et par ugers hård løbetræning og som nybegynder i denne form for massage, havde gjort at jeg havde danset lidt om de varme anmeldelser her på sitet....

...men efter at have tænkt, læst og set omkring forskellige steder faldt på før nævnte...

...så jeg ankom til stedet og blev budt velkommen af ejer af stedet, eller hende på billedet på www.kalasin-thai-massage.dk, ved navn JU..smuk i virkeligheden, som på billedet...og det sætter jeg pris på...smukke kvinder..

Hun fulgte mig op i et flot lokalet og bød mig lidt at drikke inden massagen. Jeg bestilte en times relax thaimassage til 400 kr og afklædte mig så.

Op på brixen lagde jeg mig og en himmelsk god massage blev foretaget den næste times tid,hvor jeg fik løst op for mine ømme muskler....jeg faldt faktisk i søvn flere gange. Så god var massagen og ingen antydning af erotisk anmassende tilnærmelser. Hvilket jeg fandt sympatisk...om man kan få det tror jeg ikke..spurgte selvfølgelig hellere IKKE, da det ikke låg lige for..

Jeg vil gerne besøge stedet igen en anden gang..hvis det skulle falde mig ind...

JU er ihvettfald meget sød og venlig at kommunikere med ved bestilling af tid på stedet...

Jubiii

PS..

Ved godt at jeg har skrevet 700 kr i en anden tråd. Men det var en tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...