Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Jacob !

 

Hvis Du lyster dig idag,  og siger ok herpå senere.  med en anmeldelse så det driver ned af skærmen,  så skal jeg gerne gøre kunsten efter imorgen.  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer ,jeg besøgte Angie i Vanløse søndag aften temmelig sent,det er hende på billederne måske de er 5-8år gamle,men stadig en køn kvinde med meget store ægte babser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer ,jeg besøgte Angie i Vanløse søndag aften temmelig sent,det er hende på billederne måske de er 5-8år gamle,men stadig en køn kvinde med meget store ægte babser. 

 

McClane : Super - kan du sige noget kort om priser og superfransk ? og location

Del dette indlæg


Link til indlæg

er i en kælder tæt på vanløse st. jeg lagde 600,- også var der fransk begge veje inkl. superfransk,,og dansk i flere stillinger.

 

McClane tak - det falder ind i  kategorien "må prøves" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gentager..

Nogen der kan bidrage med mere end hår, pris og ydelser -  er hun GFE-agtig?  kysser hun?  er hun medlevende ? Åben og glad  ? og hvordan er kroppen, slap eller spændt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer ,jeg besøgte Angie i Vanløse søndag aften temmelig sent,det er hende på billederne måske de er 5-8år gamle,men stadig en køn kvinde med meget store ægte babser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj Jyden skal til storstaden i weekenden - Angie er "målet" :-) - Er det muligt at få lidt information om hvordan hun tager det hele, er hun man skal "spille" på ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Angie knepper osse uden kondom hvis du er til det hun giver ikke nogen tungekys

Del dette indlæg


Link til indlæg

James B , ikk optimalt uden kondom! Det var en konstatering omkring kondomet men hvor hun ligger hun på en skala fra 0-10? Jeg har også overvejet Annsexylove ,,,, som alternativ :-) lad høre om Angii skal besøges....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

5 vil jeg sige hun har travlt og vil ha dig ud af døren hurtigst muligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Hun har travlt og vil ha den næste kunde ind med det samme indlevelsen er falsk og det kan man mærke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår.

 

I starten virker hun super på og frisk. Så skifter pengene hænder og det bliver en smule anderledes. Hun virker ikke særlig begrejstret for det hun laver, og nærmest som om hun har den næste kunde i tankerne allerede.

 

Da vi var kommet igang og hun skulle op og ride lidt, så ringer hendes telefon midt i det hele - fandme om hun ik tar den! Var virkelig glad for jeg kun tog 15 min, tænkte det var smartest da jeg så hende (nu var jeg der og tog chancen, som man jo nærmest altid gør) .

Syntes bestemt ik hun lever op til billederne med hensyn til ansigtet, brysterne har været løftet eller reduceret - hun har et lille lodret ar op af på brysterne. Røven er lidt stor i det - men fast.

 

Absolult ik GFE oplevelse. 

 

Kommer IKKE igen. 

 

Men der var da masser af mænd der kom, "mødte" 3 mens jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...