Hop til indhold
hh_hansen

Har vi kunder / gæster et ansvar ?

Recommended Posts

Guest Spock

Vi jyder har mange egenskaber.. ;)

Ja.... Men det er straks sværere at finde nogle I kan prale af  :P

Redigeret af Spock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Host, host..!!!

Så må jeg jo hellere vise dig et par stykker inden længe... ;)  

Troede faktisk, at din hukommelse var bedre end som så.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Host, host..!!!

Så må jeg jo hellere vise dig et par stykker inden længe... ;)  

Troede faktisk, at din hukommelse var bedre end som så.. :D

Griner... det ser jeg frem til.. ;)

Min hukommelse fejler skam intet, men det skal jo ikke afholde mig fra slet skjulte provokationer :)

Redigeret af Spock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi jyder har mange egenskaber.. ;)

og her gik jeg og troede du var fynsk! Nu har jeg snart ikke flere undskyldninger tilbage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jyder praler jo sjældent. Det har vi jo københavnerne til ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Jyder praler jo sjældent. Det har vi jo københavnerne til ...

Det er sandt, det har vi... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

og her gik jeg og troede du var fynsk! Nu har jeg snart ikke flere undskyldninger tilbage :D

Nej, nej. De fynske piger er sååå milde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Det kan da godt være jyderne taler langsomt, til gengæld er de svære at forstå ;)

Det sagt, så har ALLE et ansvar for hvad de gør !!

Så må man jo gøre op med sig selv, hvordan man har det med en 18-årig - og om man kan stå inde for det.

TVR

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg er vist bare sår'n et blandingsprodukt...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, I jyder er bare fantastiske - også til at afspore en tråd. Her er I faktisk på en delt førsteplads ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Jeg er vist bare sår'n et blandingsprodukt... ;)

Det samme kan man sige om de fleste rigtig gode champagner.... (må hellere hente lidt fedterøvspoint efter min tidligere indiskretion ;) )

Men skal vi holde os til tråden, så har vi gæster selvklart et ansvar, ikke mindst til at mærke efter i situationen, om pigen der besøges har det godt med det forestående.... Men det virker altså ret selvindlysende for mig, for jeg vil slet ikke kunne fungere i situationen, hvis det ikke er tilfældet! Så er det ligegyldigt om pigen er 18, 36 eller 54... Hvorvidt jeg ville vælge at besøge en 18 årig GP er så en anden sag...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Narh Brutus - Ved ikke om vi jyder er bedre til at afspore end andre  ;) Har sagt UNDSKYLD, hvis jeg har gjort det - MEN det har også givet sjove oplevelser herinde  :grin:

MEN VILLE ALDRIG BESØGE EN PÅ 18 - Heldigvis er der som regel +/- moms på alderen hos glædespiger,  mest -, foretrækker dem på 30+, så jeg er sikker på ikke at møde datteren eller en af hendes veninder

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ny fransk film, Jeune et jolie, ung og smuk, av Francois Ozon beskriver hur en underskön 17-årig pige börjar sälja sex, först med äckel och sedan med ökande intresse och spänning för spelet mellan henne och de äldre män som hon träffar, någon säkert 60+.

Själv ser jag detta spel med stor ambivalens och både ur pigens och männens perspektiv, men det är sannerligen ingenting vackert i mötena mellan männen och pigen, så för min del överväger avsmaken, trots pigens skönhet och sexighet. Hon är alltför ung (även om modellen/skådespelaren är/var 21 då filmen spelades in).

Även om Francois Ozon gjort bättre filmer, t.ex den föregående, Dans la maison, väcker filmen ändå många tankar, men det är för mig oklart vad filmen egentligen vill säga. En annan fransk film, Bleu est une couleur chaude (Blå är den varmaste färgen) skildrade sexualitet (lesbisk) mycket sensuellare och vackrare - och då inte över några åldersgränser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...