Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Oplever I jalousi/misundelse..?

Recommended Posts

Hej Smukke.

Ja jeg har jo haft fornøjelsen af dit selskab et par gange, og når jeg læser at andre også har haft en go stund med dig, tænker

jeg: ja ja, den er go' med ham! Min oplevelse var meget bedre! Han overdriver! Nok et resultat af et lille bitte mindreværdskompleks:-)

Og med skam må jeg melde, at jeg har været dig "utro" imellem vore møder:-) og igen må jeg krybe til korset, og indrømme

at det faktisk afstedkom en slags skyldfølelse. Den varede ikke længe, men den var der!

Ligesom hvis der var tale om utroskab over for en kone eller kæreste. Jeg tror, når det kommer til stykket, er fordi jeg dybest set

er meget monogam:-)

Ved godt det ikke lyder som en voksen og rationel mands ord, men det er ikke desto mindre fakta.

Hvis nogen synes det lyder åndsvagt, er det det nok også:-)

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Luxuria

Jeg synes faktisk du lyder som en særdeles voksen mand der tør stå ved sig selv og sine følelser!

Godt gået, du er på rette vej!

Jeg ville ønske for mange, at de turde følge dit eksempel ;-)

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej Smukke.

Ja jeg har jo haft fornøjelsen af dit selskab et par gange, og når jeg læser at andre også har haft en go stund med dig, tænker

jeg: ja ja, den er go' med ham! Min oplevelse var meget bedre! Han overdriver! Nok et resultat af et lille bitte mindreværdskompleks:-)

Og med skam må jeg melde, at jeg har været dig "utro" imellem vore møder:-) og igen må jeg krybe til korset, og indrømme

at det faktisk afstedkom en slags skyldfølelse. Den varede ikke længe, men den var der!

Ligesom hvis der var tale om utroskab over for en kone eller kæreste. Jeg tror, når det kommer til stykket, er fordi jeg dybest set

er meget monogam:-)

Ved godt det ikke lyder som en voksen og rationel mands ord, men det er ikke desto mindre fakta.

Hvis nogen synes det lyder åndsvagt, er det det nok også :smile:

Hej Dejlige:)

Hmm... utro??? :o

Meen hvis jeg nu fortæller dig, at jeg også er dig utro, går den så ikke lige op? :D  ;)

PS. Du har INTET at have mindreværdskomplekser over, men det er jo igen de dersens irrationelle følelser. :huh:

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...