Luxuria 344 Skrevet 14. August, 2014 (edited) Hej Smukke. Ja jeg har jo haft fornøjelsen af dit selskab et par gange, og når jeg læser at andre også har haft en go stund med dig, tænker jeg: ja ja, den er go' med ham! Min oplevelse var meget bedre! Han overdriver! Nok et resultat af et lille bitte mindreværdskompleks:-) Og med skam må jeg melde, at jeg har været dig "utro" imellem vore møder:-) og igen må jeg krybe til korset, og indrømme at det faktisk afstedkom en slags skyldfølelse. Den varede ikke længe, men den var der! Ligesom hvis der var tale om utroskab over for en kone eller kæreste. Jeg tror, når det kommer til stykket, er fordi jeg dybest set er meget monogam:-) Ved godt det ikke lyder som en voksen og rationel mands ord, men det er ikke desto mindre fakta. Hvis nogen synes det lyder åndsvagt, er det det nok også:-) Redigeret 14. August, 2014 af Luxuria 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2014 (edited) Hej Luxuria Jeg synes faktisk du lyder som en særdeles voksen mand der tør stå ved sig selv og sine følelser! Godt gået, du er på rette vej! Jeg ville ønske for mange, at de turde følge dit eksempel ;-) Redigeret 15. August, 2014 af Hankat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 15. August, 2014 (edited) Hej Smukke. Ja jeg har jo haft fornøjelsen af dit selskab et par gange, og når jeg læser at andre også har haft en go stund med dig, tænker jeg: ja ja, den er go' med ham! Min oplevelse var meget bedre! Han overdriver! Nok et resultat af et lille bitte mindreværdskompleks:-) Og med skam må jeg melde, at jeg har været dig "utro" imellem vore møder:-) og igen må jeg krybe til korset, og indrømme at det faktisk afstedkom en slags skyldfølelse. Den varede ikke længe, men den var der! Ligesom hvis der var tale om utroskab over for en kone eller kæreste. Jeg tror, når det kommer til stykket, er fordi jeg dybest set er meget monogam:-) Ved godt det ikke lyder som en voksen og rationel mands ord, men det er ikke desto mindre fakta. Hvis nogen synes det lyder åndsvagt, er det det nok også Hej Dejlige:) Hmm... utro??? Meen hvis jeg nu fortæller dig, at jeg også er dig utro, går den så ikke lige op? PS. Du har INTET at have mindreværdskomplekser over, men det er jo igen de dersens irrationelle følelser. Redigeret 15. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg