Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 13. August, 2014 Der er noget, jeg har gået og funderet over i et stykke tid - bare sådan inde i mig selv - lige indtil en af mine elskere satte ord på... Følelser er jo ikke rationelle, det ved jeg om nogen, og derfor er ALLE ytringer i denne tråd velkomne - og ingen følelser er forkerte... Så nu til sagens kerne.. I mit lille univers er erotik noget af det mest intime, jeg kan dele med et andet menneske - det værende sig både kropsligt men i høj grad også mentalt... Jeg kommer ind under huden på mine elskere - og de fleste også under min... For mig slutter eventyret ikke, når min elsker forlader mig fysisk - for han har jo netop sat fodspor i min bevidsthed, i form af et eventyr, som jeg tager mig selv i at fremkalde flere gange i løbet af dagen - og i nogle tilfælde op til dage og uger efter... Tænker at I herrer må have det på samme måde, i hvert fald med jeres yndlingspige - hvor I også taler om de ting i livet, der gør naller - så hvordan tackler I de følelser, der automatisk fremkommer, når den selvsamme pige bliver anmeldt og skamrost af hendes andre bejlere...? - Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..? - Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..? - Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..? - Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..? - Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? Håber inderligt, at I vil svare 100% fra hjertet, da det er et spørgsmål, der i øjeblikket optager mig meget... Krammer fra SEM 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 622 Skrevet 13. August, 2014 Nu har jeg mit første Besøg hos en GP tilgode, men må indrømme at jeg ikke tror jeg ville føle Jalousi på nogen måde. Det ville jeg ikke af flere grunde, den første , fordi jeg havde betalt for den oplevelse jeg ville have med den pågældende GP , jeg ville have købt mig til den glæde og nydelse sådan et besøg indeholdt. Jeg er måske også en kende pessemistisk , for ville nok aldrig tro på at "Hun" ville vise mig den ægte Nydelse som nok for de fleste er forbeholdt , deres private akter på lagnet. Så bare af de to grunde ville jeg nok ikke føle nogen form for , "Gnaven" I brystet , Koldsved over hele kroppen og de nadre ting man kan opleve når Jalousien´s grønne monster placerer sig på ens skuldre. Måske det også er fordi jeg ikke er klar over hvad der er "Tilladt" under en times fornøjelser , Om jeg f.eks "bare" må krybe ned imellem hendes Ben og smage hende, bare fordi jeg elsker det , om jeg må sætte mig overskrævs på hendes bryst og hun smager mig , etc etc , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 346 Skrevet 13. August, 2014 Hej SEM Det er nok dine betragtninger, jeg finder mest interessante, fordi det er dig som må udsættes for forhånelsen og de nedværdigende holdninger om det, du laver. Personligt har jeg det sådan, at jeg forestrækker damer i en moden alder, fordi jeg bilder mig ind, at de er mere afklarede med den profession vi er en del af. Min erfaring gennem 20 år siger mig, at jeg har ret. Mit moralske problem er, at jeg risikerer at gøre skade sjæleligt på et andet menneske, og det er et problem jeg har ift. kvinden og den gud, jeg tror på - jeg må acceptere, at det er et af de forhold, jeg skal stå til regnskab for, på den yderste dag. Jeg håber selv, at summen at det, jeg ellers gør, for andre, er tilstrækkeligt til, at jeg finder den nåde, jeg tror på. Mine mandlige kolleger her på boardet respekterer jeg, og sætter stor pris på deres hjælp, kommentarer og støtte. Når det handler om deres anmeldelser, læser jeg dem, så jeg får sorteret de værste fra - men jeg har været sammen med kvinder, hvor jeg efterfølgende har læst dårligere anmeldelser af dem. Jeg har besøgt dem igen, og sjældent blevet skuffet. Mine erfaringer fra de oplevelser, har jeg primært fra København, da jeg er tilflytter i sen alder til Jylland. Altså læse andres oplevelser, og gøre mine egne erfaringer selv. De ting der gør "naller" diskuterer jeg aldrig med andre end mig selv, og går sikkert ned på dem en dag - men sådan er jeg. all in or nothing! Dine erfaringer, meninger og holdninger som du beskriver, oplyser mig i høj grad! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 13. August, 2014 (edited) Den dag at jeg begyndte at opfatte en GP som jeg besøgte som min "elskerinde" og mig som hendes "elsker" er den dag hvor jeg ville holde op med at besøge hende. For mig er et besøg hos en GP et sælger/kunde forhold hvor hun sælger mig en ydelse som jeg er villig til at betale for. Ydelsen må da meget gerne indeholde en illusion om at vi er "kærester" mens det står på, men jeg bilder mig på ingen måde ind at illusionen skulle fortsætte efter jeg er gået ud af døren. Som en eller anden sagde herinde på et tidspunkt, jeg betaler ikke kun for at komme, jeg betaler for at gå (uforpligtende sex). Redigeret 13. August, 2014 af Bear 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonjour 2 Skrevet 13. August, 2014 Jeg tror ikke vi mænd kan sige os fri for muligheden for jalousi, hvis du behandler dine besøgende så rart og varmt som du giver udtryk for. I din situation tror jeg sagtens du kan komme ud for at der opstår jalousi, hvis I finder hinanden fysisk og så sandelig også mentalt. Vil du undgå det, skal du tilbyde iskold sex, som de piger på gaden. Snak og nærhed skaber jalousi, fordi vi mænd føler os specielle, hvis vi giver lidt af os selv til dig og omvendt. Derfor er det vigtigt at vi som mænd, før vi går ind i "løvens hule" er afklaret og ved at der ikke er ægte følelser og kærlighed, men en dejlig oplevelse ligesom at gå til fodbold eller lignende Dette er min personlige holdning og andre er velkomne til at have en anden. Du lyder sød og dejlig ud fra de indlæg der skrive fra din "pen" så hvis det er muligt en dag at møde dig, vil jeg se frem til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. August, 2014 Der er noget, jeg har gået og funderet over i et stykke tid - bare sådan inde i mig selv - lige indtil en af mine elskere satte ord på... Følelser er jo ikke rationelle, det ved jeg om nogen, og derfor er ALLE ytringer i denne tråd velkomne - og ingen følelser er forkerte... Så nu til sagens kerne.. I mit lille univers er erotik noget af det mest intime, jeg kan dele med et andet menneske - det værende sig både kropsligt men i høj grad også mentalt... Jeg kommer ind under huden på mine elskere - og de fleste også under min... For mig slutter eventyret ikke, når min elsker forlader mig fysisk - for han har jo netop sat fodspor i min bevidsthed, i form af et eventyr, som jeg tager mig selv i at fremkalde flere gange i løbet af dagen - og i nogle tilfælde op til dage og uger efter... Tænker at I herrer må have det på samme måde, i hvert fald med jeres yndlingspige - hvor I også taler om de ting i livet, der gør naller - så hvordan tackler I de følelser, der automatisk fremkommer, når den selvsamme pige bliver anmeldt og skamrost af hendes andre bejlere...? - Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..? - Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..? - Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..? - Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..? - Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? Håber inderligt, at I vil svare 100% fra hjertet, da det er et spørgsmål, der i øjeblikket optager mig meget... Krammer fra SEM Hej SEM Kan du selv blive lidt misundelig hvis en der har besøgt dig, senere skriver en anmeldelse af en anden pige ? Du skriver at du jo selv har følelser og at dem som besøger dig, kommer ind under huden på dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 13. August, 2014 (edited) Hej SEM Respekt - ikke mindst for dine ærlige skriverier her, med spørgsmål der stikker dybt For mig er koblingen mellem følelserne og mine kognitive evner (eller manglen på samme ) til at bearbejde følelserne, det der kommer i spil her…. Jeg har det meget på samme måde, jeg går ind i relationen med hud og hår, fordyber mig 100% og det efterlader netop aftryk i mig der rækker laaaangt ind i dagene efter… det være sig både fysisk såvel som mentalt… Det nyder jeg, det er det jeg går efter, og det er det jeg ønsker For mig er det, som jeg vist har skrevet flere steder herinde før, mere end bare den fysiske akt og den deraf følgende udløsning… Gør det så naller, når jeg læser anmeldelser, hvor andre roser min yndlingskurtisane til skyerne, i den grad at jeg ikke læser dem, at det ødelægger min oplevelse, at jeg føler bitterhed og begynder at gøre grimme ting mod voodoo.dukker …..? Nej, ærlig talt, for sådan fungerer jeg nok ikke Kaster det så slet ingen skygger ind over egen oplevelse? Jeg kan nok ikke sige mig helt fri for at mærke et lille stik af misundelse, når jeg fornemmer at andre går fra pigen med samme intense oplevelse Men den fornemmelse er meget hurtigt væk, og er mest affødt af at jeg selv gerne liiige havde været forbi Jeg glæder mig på hendes vegne, og kan ikke slet undres over at andre finder hende lige så dejlig som jeg. Jeg fornemmer i øvrigt også at det er med til at fylde hende med herlige energier, der jo kommer alle til gode I sidste ende synes jeg egentligt at det er med til at gøre det hele mere interessant, og absolut ikke mindre frækt Og så er jeg helt klar over at min relation med pigen er 100% unik, det vi deler er alene mellem os, og den nærhed trues ikke af at der er andre elskere der har hver deres unikke relation til pigen. Det er til gengæld også vigtigt… Spock Redigeret 13. August, 2014 af Spock 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2014 (edited) Jeg har ingen problemer med, at andre anmelder de piger, jeg har besøgt eller besøger. Heller ikke hvis det drejer sig om nogen, jeg har været lidt tættere på. Er det en anmeldelse, der ligger tæt op ad min, bliver jeg bare glad, for så er jeg da ikke helt galt afmarcheret. Jeg får bestemt ikke ødelagt min egen oplevelse af, at andre også har haft en god oplevelse samme sted, for min oplevelse er jo stadig min oplevelse. Den bliver ikke ringere af, at andre også har haft et vellykket besøg. Jalouxi ligger ikke lige til mig, bl.a. fordi jeg er helt afklaret med, at pigen ikke er kærestepotentiale. Og omvendt. Læser jeg en god anmedelse, kan det højst få mig til at spekulere på, om ikke jeg skulle rykke næste besøg lidt frem :) Redigeret 13. August, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 13. August, 2014 Jeg sidder lige og efterrationaliserer lidt. Gad vide om hvorvidt man føler jalousi eller ej også er afhængigt af om man har en kæreste/kone eller er single. Jeg kunne godt forestille mig at det (ihvertfald i nogen tilfælde) er forskellige ting vi lægger i et besøg, og at singler vil være mere tilbøjelige til at se "kærestepotentiale" i en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 - Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..? - Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..? - Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..? - Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..? - Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? Håber inderligt, at I vil svare 100% fra hjertet, da det er et spørgsmål, der i øjeblikket optager mig meget... Krammer fra SEM 1. Nej hun er sgu min! 2. Prøver, men det går virkelig skidt 3. Rigtig meget se evt min tråd. Hvis det er en mainstream oplevelse alle/ de fleste får, så bliver oplevelsen nedgraderet fra værende noget unik/magisk til at have været pisse godt. 4. Nej hverken på den ene eller den anden. Dette er jo Business, naturligvis skal hun gøre sit for at få den bedst tænkelige forretning. Hun er jo i bund og grund forretningskvinde and thats it. Husarerne kan man jo ikke bebrejde!!! rende rundt med en stiv pik i hånden på jagt efter Fisse er en Mands natur Hø hø det er i hvert fald det niveau jeg befinder mig på 5. Den må jeg hellere lade være med at svare på!!!! for så ryger jeg da ud af boardet på røv og albuer!!!! Dette var svarene på dine spørgsmål. Har lige nogle ting at tilføje jeg finder væsentlige. Selvom jeg bliver begejstret for pigen, så rækker min begejstring kun til at omhandle besøget!! Jeg lægger ikke op til vi skal have andet med hinanden at gøre. Selvom smilet kan komme på læben af mig flere dage efter besøget, så Stalker jeg hende på ingen måde eller tager unødig kontakt til hende. Slet slet ikke synes det er åh ih så dejligt man kan besøge Jer og bagefter fortsætte med den daglige trummerum. En lille positiv oplevelse der skiller sig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. August, 2014 Jeg har ikke så mange anmeldelser så mine gæster har ikke så mange at læse. Men jeg har da hørt et par stykker sige at de ikke længere bryder sig om at læse dem. Jeg tror egentlig ikke det handler om jalousi. Men mere om at man sommetider ikke helt bryder sig om at blive konfronteret med hvad det her egentlig er. Nemlig prostitution. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. August, 2014 Når man har været helt tæt sammen i nydelsens lille varme og intense rum, så forlader man det ikke uden følelser. Som Spock nævner, så er indholdet i samværet så meget mere end blot en fysisk nydelse. Nydelsen opstår af den måde man oplever og nyder hinanden hinanden på. De tætte nøgne øjeblikke hvor alle paraderne er faldet, hvor der er fysisk, og især åndelig fusion. Der hvor man efterfølgende har lyst til og er tryg ved, at lukke helt op. Både om det der gør en glad og let i sindet, men også de svære ting der har givet ar på sjælen. Ja, jeg er jaloux når jeg læser om en andens dejlige oplevelse hos samme pige. Det er irrationelt, og vare også kun et par minutter, så glæder jeg mig på hans vegne. For vi mennesker er ikke monogame af natur, det er tillært. Jeg kan jo også snildt have meget varme følelser for mere end en pige, og det har jeg da også En del faktisk! Og jeg kender den pige så godt, at jeg ved, at næste gang jeg er hos hende, så fortsætter vi fra hvor vi stoppede sidst, Dette møde bliver sikkert endnu bedre, for nu er vi endnu tættere på hinanden. Et menneske besudles ikke, fordi det deles, og indeholder så meget varme og livsglæde, at der er rigeligt at dele af. Den stund jeg har haft sammen med pigen, er vores helt alene. Den oplever ingen andre - det er kun os! Misundelig er jeg ikke, men jeg får nu ofte lidt længsler, når jeg læser en velskrevet beretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 (edited) Jeg tror egentlig ikke det handler om jalousi. Men mere om at man sommetider ikke helt bryder sig om at blive konfronteret med hvad det her egentlig er. Nemlig prostitution. Nu er jeg sgu nok ikke som de fleste ellers tør jeg bare at sige, hvad jeg inderst inde føler, hvilket adskiller sig fra de fleste Prostitution er en fantastisk ting! Det er charmerende at en kvinde ligger i sengen og venter på mit besøg. Pengene på natbordet er årsagen og jeg betaler med glæde. Ok jeg vil hellere sponsorere hendes Fiesta fremfor Ferrarien Men skyldes nu ikke en modvilge imod at betale hende, men mere mit eget budget. Jeg kalder Jer for Ludere i daglig tale, ønsker ikke at pakke det søkkersødt ind og få det til at fremstå som noget det ikke er. Redigeret 13. August, 2014 af Havnebumsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. August, 2014 Hej SEM, 100% fra hjertet kan jeg sige at: Ja, jeg har oplevet en snert af misundelse når jeg har læst en anmeldelse omkring en pige som jeg følte jeg kom godt ud af det med. Men den misundelse bunder bare i tanken om - "bare det var mig" - netop fordi jeg jo kom godt ud af det med pigen. Jalousi?....Nej! For mig er jalousi noget der kan forekomme mellem to elskende, der er i et forhold. Føler man jalousi over for en anden mand der besøger den samme GP, så har man et graverende problem, og man burde kraftigt overveje om dette marked er noget man overhovedet burde bevæge sig i. For at svare konkret på dine spørgsmål: - Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..? Glæde?.. Nej, jeg tænker ikke på det. Det der tæller, er det jeg oplever når jeg er sammen med hende. - Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..? Nej, jeg læser dem - men jeg læser dem med min egen erfaring med pigen in mente. - Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..? Nej, hun er der for at drive en forretning, og hendes tilbud gælder jo netop alle der kommer hos hende. Men det kan være at lige netop hans oplevelser er bedre end mine, og så kan det være at jeg kan lære noget af det han skriver, så mit eventuelle næste besøg bliver endnu bedre end mit forrige. - Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..? Næh, men hvis hun nu f.eks. har sagt noget til mig i form af ros eller anerkendelse som jeg opfattede som værende unikt for mig, og jeg så via andre anmeldelser finder ud af at det er noget hun siger til alle, så kan det måske godt være at jeg føler mig "snydt", og deraf måske blive lidt bitter. Men det er jo så i bund og grund mit problem. - Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? Nej, for så er vi tilbage til jalousien, og så har man et seriøst problem hvis man føler at "ham den anden" bare skulle have tæsk! Jeg banker jo heller ikke ham der går til den samme tandlæge som mig. Den dag hvor jeg får "ejerfornemmelse" over en GP, er også den dag hvor jeg stopper med at komme hos hende. Og det er også den dag hvor jeg tager en seriøs snak med mig selv om jeg ikke bare burde holde mig helt væk fra dette marked. Tillad mig også lige at vende den om, Føler du jalousi/ misundelse når du læser en god anmeldelse fra en af dine elskere's besøg hos en anden pige? Hvad svarer du til dine egne spørgsmål? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 13. August, 2014 Jeg tror ikke at jeg ville blive jaloux, men jeg har valgt ikke at læse anmeldelser af "MIN" favorit pige ikke fordi jeg tror jeg ville blive jaloux men ganske enkelt fordi jeg ikke kan se hvad jeg skal bruge dem til, jeg ved jo hvordan hun er og hvordan hun agerer når jeg er sammen med hende og det er det der betyder noget for mig : Jeg vil gerne citere en anden bruger som skrev. Citat. De ting der gør naller diskutere jeg aldrig med andre end mig selv og går sikkert ned på det en dag. Citat slut. Det passer på rigtig mange måder på mig jeg er dog ved at lære mig selv at tale om nogen af tingene med andre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 658 Skrevet 13. August, 2014 Hej SEM. Hvis pigen kommer rigtig ind under huden på mig, ja så kommer der ikke nogen anmeldelse fra mig... vil ikke dele hende med nogen. Og så håber jeg bare at de andre ikke opdager hvor fantastisk hun er - Sorry loge-brødre:) Jeg har prøvet at blive plask forelsket i en GP, det var heldigvis gengældt og vi blev kærester. Hun stoppede i branchen af samme årsag. Forholdet holdt dog ikke og hun er i dag aktiv igen på lagnerne. Jeg har læst anmeldelser af hende efterfølgende, men har på ingen måde svært ved at læse dem, da mine følelser i dag er langt fra forelskelse. Håber du kan bruge svaret til noget:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 13. August, 2014 Hej smukke:) Jeg undgår helt bevidst at læse andres anmeldelser af den pige jeg også besøger, og stadig påtænker at besøge mange gange endnu. Og hvorfor så det? simpelt, jeg har bare ikke behov for eller lyst til at læse om hvad hun foretager sig med hendes andre kunder/elskere. Jeg frygter nemlig at den der jalousi/misundelse følelse godt kunne opstå under et besøg og at det måske ville skabe en vis usikkerhed fra min side og at jeg lige pludselig ville ligge og tænke på anmeldelser i stedet for at koncentrere mig om det det hele handler om, gensidig nydelse (for mit vedkommende). Nu er det ikke nogen hemmelighed at det jo er trådstarteren her som jeg besøger:) og jeg tror at hvis jeg nu skulle få mig forvildet ind og læse en af de andre positive anmeldelser der er af hende, at det så nok ville betyde enden på de besøg. Så kan man jo så sige, hold da op et skrøbeligt sind du har, det er jo for fanden "kun" sex. Ja det kan da godt være jeg har et skrøbeligt sind på det område, men for mig er det jo ikke bare sex, det er så tæt jeg kan komme på at have en kæreste oplevelse, uden at vi er kærester. So the bottom line is, jeg læser ikke andres anmeldelser. Ønsker jer en fortsat god dag:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 13. August, 2014 (edited) Hej SEM, det jeg frygtede er sket jeg har forelsket mig i min favorit gp. Siden da har jeg besøgt hende et par gange, hvor vi kun har kysset og krammet, så det er storslemt... Jeg kysser hende nu helst når hun har fri, eller der ikke har været kunder. Jeg troede i min naivitet, at jeg kunne holde den følelse/tilstand fra døren, men nej. Det har ingen gang på jorden, selvom følelsen evt. skulle være gengældt. Jeg er ikke jaloux, men jeg vil aldrig mere læse andres anmeldelser af hende. De der besøger hende kan jeg jo ikke tillade mig, at nære negative følelser for - så længe de behandler hende ordentligt, hun har jo selv inviteret dem ind. Jeg har jo ikke mulighed for, at købe hendes tid 24/7 - det ville min kone nok ret hurtigt gennemskue. Men dele hende med andre ville jeg naturligvis helst være fri for - gb er nok heller ikke lige mig. Det er ikke et eksempel til efterfølgelse - dont go there. Redigeret 13. August, 2014 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 13. August, 2014 Kære SEM. Først en stor tak for dine altid relevante og spændende problemstillinger. Du er virkelig et frisk pust herinde. Mht. jaulosi er det en følelse, som ligger dybt i mange (alle) mennesker, og jeg tror, at ingen kan sige sig helt fri for følelsen. For mit vedkommende ville jeg, hvis jeg "kendte" dig, føle et lille bid fra jalousiormen - ikke meget - kun en lille smule alene ved din indgang til tråden, hvor du skriver "en af mine elskere". Her skal der ikke skrives om den store jalousi efter at forholdet til den eneste ene er brudt, en anden han er kommet ind i billedet og den eneste udvej er at gøre en ende på det hele med en stump Randers Reb. Det kan der aldrig blive tale om i forholdet til jer dejlige GP'er. Dertil er konceptet kun alt for klart. Nej - jeg taler om den lille grimme orm, som lige bider - ikke meget - kun en lille smule, også når der ikke er tale om den helt store kærlighed. Det sker for mig, og jeg ved, at det også sker for andre. Så kære SEM, inden jeg svarer på dine spørgsmål vil jeg ligesom et par andre ovenfor stille dig et modspørgsmål: Hvad tror du, at du selv ville føle efter en intens og dejlig gang sex med én af dine elskere, hvor I virkelig er kommet ind under hudenpå hinanden, og at så i den efterfølgende pillow-talk, udbredte sig om sine fantastiske oplevelser med andre af dine medsøstre i dette univers (det er jo det vi kan læse i anmeldelserne fra andre "brugere"). Tror du så ikke at du fik et lille bid fra jalousiormen - ikke meget - kun lidt??? Formår I rent faktisk at glæde jer på hendes elskers vegne..? Nej, absolut ikke. For oplevelsen er min, og den er ikke til hverken Per eller Poul. Jalousiormen bider igen - ikke meget - kun en lille smule. Undgår I bevidst at læse disse anmeldelser..? Ja, jeg har en meget stærk vilje i den henseende, og når jeg nu ved at jalousiormen vil bide - ikke meget - kun en lille smule, er det rarest at springe andres oplevelser over. Ødelægger gode anmeldelser, på nogen måde, jeres egen unikke oplevelse, da pigen rent faktisk formår at behandle andre ligeså dejligt..? Jeg ved det ikke, for jeg læser dem ikke. Bliver I bitre på pigen eller på hendes andre elskere..? Uden at læse andres anmeldelser ved jeg jo at pigen har andre elskere. Sådan er jo konceptet, men nej, jeg bliver ikke bitter på pigen, men jaulisiormen bider alligevel - ikke meget - kun en lille smule bare ved tanken. Eller har I blot lyst til at give ham elskeren et par på kassen..? Nej, jeg er overhovedet ikke voldelig, og desuden er jeg ikke ret stor. Så jeg tør ikke éngang at få lysten. Rigtig god dag til jer alle - og må jeres gud være med jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 13. August, 2014 Hvis det har været en god oplevelse, er jeg altid forelsket i den pige, jeg har senest har været sammen med og tror selvfølgelig, jeg har fået særbehandling! Det holder så lige indtil, jeg har været sammen med en ny pige, hvorefter hun overtager pladsen. Derfor er det godt for at holde jordforbindelsen at læse andres anmeldelser, som viser jeg ikke er den eneste ene samt ikke at komme hos den samme for ofte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 Om følgende gælder generelt ved jeg faktisk ikke. Den kvinde jeg har kendt længst er MylenaThelady. My har i perioder været ganske aktiv på chatten, hvilket jeg også selv har været. En ting jeg bemærkede for nok snart et årstiden var noget ganske unikt, synes jeg da selv. Jeg opdagede hurtigt at stort set alle hendes gæster fra EG, chattede sammen og respekterede hinanden. De kunne glæde sig over hinandens oplevelser med denne skønne kvinde, og jeg har aldrig oplevet tegn på jalousi, misundelse og den slags. Og når man begynder at opfinde søde kælenavne som Nougatbanden m.v. så må det vel tolkes som noget ganske unikt og smukt, der bekræfter at der rent faktisk også skabes bånd imellem gæsterne omkring den/de piger som de besøger. Det er ligeledes mit indtryk, at ovennævnte også holder omkring en del andre piger på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 Hold da helt op drenge..... Jeg forledes til at citere et udsagn fra et af de hellige skrifter,” I den hellige familie er alt rent og hellig” ....... Hvor er jeres mandighed og stolthed blevet af? Der findes næppe noget mere kønt og skønt end det seksuelle samvær, dybden og fortroligheden der følger af samværet med en forhåbentlig skøn kvinde, et vidunder, udvalgt efter netop jeres kriterier forstår sig. At I så her ganske let, og med fine ord kan beskrive netop dette med ordene – jeg ved det er omskrevet men alligevel - det betyder alt sammen ikke noget. Jeg forstår hvorfor vi mænd ind i mellem får det lidet flatterende spørgsmål – hvor sidder hjernen på en mand. Nå tilbage til spørgsmålene fra Smuk enlig mor. Nej, det gør da ondt når der er andre elskere, men det er jo på de vilkår vi mødes, Ja, jeg læser da anmeldelserne, selvpineri hører til menneskets natur, Ja/nej, gode anmeldelser gør da ondt. Forfængelighed findes stadig, og tanken om at den oplevelse netop var min egen blegner jo lidt. Om jeg bliver bitter på pigen – nej. Når først forståelsen for, at man dels ikke kan redde verden, og at pigen jo netop selv har valgt sit hverv. Bitter måske lidt men så sejrer fornuften. Og ja – hvor primitivt det end måtte lyde. Kunne man da bare få lov til at slås for kvindens gunst. (ja – det var vist noget primitivt) Se simple tanker – der næppe falder særlig godt i denne dialog, men det kan da også blive for poleret det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 13. August, 2014 Wauw..! - og hold da op! Først vil jeg gerne starte med at takke jer, for jeres åbne og tillidsfulde respons. Den er virkelig dybt værdsat og meget lærerig. Flere har stillet mig modspørgsmål - og den havde jeg faktisk set komme... Gnæggelæk... Og naturligvis svarer jeg gerne. Jeg har faktisk ikke oplevet disse følelser endnu. Måske fordi jeg stadig er ny, og endnu ikke er faldet over anmeldelser, af andre piger, efter at jeg selv er blevet anmeldt. Fra et rent hjerte, så ja, jeg tror faktisk godt, at jeg ville kunne føle et stik af jalousi/misundelse, den dag det sker. - Men kun med dem som jeg fornemmer, at jeg har en helt særlig forbindelse med... Disse følelser har jo intet med min elsker at gøre - det er noget der sker i mig - og måske(?) bunder i en spontan følelse af utilstrækkelighed, over at blive "valgt fra", selvom det jo ikke er det, jeg bliver ud fra et rationelt synspunkt - men igen, følelser er ikke rationelle... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 Hvor er jeres mandighed og stolthed blevet af? Nu ved jeg så ikke om jeg har forstået spørgsmålet, men for mig at se handler køb af seksuelle oplevelser om noget helt andet end mandighed og stolthed, nemlig dækning af et seksuelt behov, ønske om en god oplevelse og ting i samme skuffe. Jalousi, hvis det skal ses i den sammenhæng handler mere om usikkerhed, lavt selvværd, angst for at miste og andre knapt så heldige følelser der som oftest gør livet mere besværligt end følelser som højt selvværd, selvtillid, tolerance og evnen til at kunne udvise tillid at kunne stole på andre mennesker m.v. Med i bund og grund fordre køb af seksuelle oplevelser, at man dels kan skelne imellem sex og kærlighed og dels at følelser man efterfølgende render rundt med typisk er skabt under "ideelle og illusoriske" forhold. Det kan sammenlignes lidt med den altid sympatiske og lækre skuespiller, der typisk bare er et ganske ordinært menneske, når rollen smides væk og erstattes af den virkelige person med de fejl, mangler og skavanker der følger med. Og slutteligt er man sikkert med jævne mellemrum nødt til at dvæle lidt med præmissen "Du smider nogle penge på bordet - Du får en skide god oplevelse for den stund du har betalt for". Igen, lidt på samme måde som når man har været et smut i teatret, man kommer tæt på, for stimuleret hele følelsesregisteret, og når forestillingen er slut bevæger man sig væk fra det illusoriske rum og tilbage til virkeligheden. Det samme går skuespilleren. Efterfølgende kan man så glæde sig over, og nyde de skønne følelser forestillingen har givet en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 13. August, 2014 Jeg har haft besøg af en pige som siger til mig at jeg er den eneste kunde hun kysser rigtigt med. På sin vis følte jeg jo så at vi havde noget specielt sammen, fordi jeg var den ene kunde hun gjorde en undtagelse. Men omvendt så har hun jo økonomisk interesse i at sige hvad jeg vil høre, så jeg kommer igen. Jeg har læst anmeldelser af hende, men det vækker ingen jalousi i mig. Jeg kommer aldrig til få den slags følelser for en GP. Netop fordi at jeg er afklaret med målet inden vi mødes, det er sex og godt samvær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg