Guest Sparkster Skrevet 11. August, 2014 Jeg har nu kigget med på sidelinjen længe, og der er en hel del tråde/emner der får mig til at løfte det ene øjnbryn lidt undrende. Jeg tænker især på "Jeg betalte x for y, og det var spild af x" - Ikke på dem der ikke fik deres ydelse og dermed er blevet snydt, men dem der har betalt, modtaget og ikke er tilfreds med kvaliteten. Nu har jeg ikke selv megen/nogen erfaring at trække på inden for dette felt, men jeg har det inden for andre - hvor pris og kvalitet hænger sammen - nedenstående er min bil historik. 1. Bil Charvolet Matiz Billig, og jeg kom fra A til B - Jeg fik altså den yddelse jeg betalte for, selv om den var ukomfortable især når det gik stærkt 2. Bil Opel Astra Væsentligt mere komfortabel, havde en del ekstra udstyr (læs yddelser), der gjorde den noget sjovere at køre i end min første bil 3. Bil BMW 740d Luksus fra A til B, herlig oplevelse at kører, sætte mig glad ind og stiger glad ud. Min pointe med ovenstående er at jeg har betalt 3 meget forskellige priser, for 3 meget forskellige oplevelser - oplevelsens kvalitet er lig med dens pris. Ja, jeg er udemærket klar over at der er en væsentlig pris forskel og vi ikke alle er lige heldige/dygtige/whatever - men pointen er stadigt at jeg ikke forventede at betale for en Chervolet og kører i en BMW, så jeg undre mig ofte over negative anmeldelser/forespørgelser, hvor der et blevet betalt et relativt lille beløb. Her kan vi kigge på at 1. time et sted koster 800-1000,- et andet sted 1800-2000,- og et tredje 3000-3500,- burde mine forventninger så ikke være afstemt med prisen, når jeg kan se den generelle markeds pris, evt. prisen hos de piger der ikke har andet end strålende anmeldelser herinde? Er jeg helt skæv på den her? Hvad forventer I når I betaler 1-2-3000,- for en times intimitet? Er det ikke meget rimeligt at forvente at piger lever sig mere ind i det der foregår for 2000,- end hun gør for 1000,-? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. August, 2014 Joeh det burde være rimeligt, ligesom det vel burde være rimeligt at pigen er mere flot når man betaler 2000 end 1000 osv. Men mine egne erfaringer i København (et par af dem er anmeldt) er at man sagtens kan få supergode oplevelser hosflotte piger der har lave priser. Jeg kan læse at andre har samme erfaringer. Pris og kvalitet burde hænge sammen. Men pigerne på et bordel i København tager jo alle sammen samme pris. Så selvom pris og kvalitet burde hænge sammen så gør det ikke i forhold til det jeg har oplevet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 11. August, 2014 Sammenhængen mellem pris og kvalitet er rent teoretisk og findes kun i et "ideelt" marked, hvor alle har fuld viden, alt andet er lige og alles mål er størst mulig gevinst. I et så begrænset og uigennemsigtigt marked drevet af lyster som dette er det ikke så ligetil... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 11. August, 2014 For ikke at komme helt på afveje.. ville jeg nok ikke sammenligne køretøjer med GP´er der kan jo være flere årsager til prisen men, man vælger vel selv hvor og hvem man besøger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 11. August, 2014 Er det ikke meget rimeligt at forvente at piger lever sig mere ind i det der foregår for 2000,- end hun gør for 1000,-? Jeg vil ikke sige det er rimeligt at hun lever sig mere ind i det. Det bør hun gøre uanset hvad For at bruge din analogi: uanset hvad skal bilen jo virke Forskellen på de 1000 og de 2000 må så være ekstraudstyret = menuen. At der kan ske mange flere forskellige ting og mange flere kombinationsmuligheder på den time til 2000 end der kan på den til 1000 Personligt ville jeg aldrig vælge en pige til 1000 ligesom jeg heller aldrig ville vælge en Daewoo. Der er grænser for hvor meget kompromis man skal gå på uanset om man kommer fra a til b MVH g-lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 11. August, 2014 Hvad er en smuk kvinde... hvad er god sex. Hvad er god kvalitet. Prøv lige at svar på det først 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. August, 2014 Jeg vil ikke sige det er rimeligt at hun lever sig mere ind i det. Det bør hun gøre uanset hvad For at bruge din analogi: uanset hvad skal bilen jo virke Forskellen på de 1000 og de 2000 må så være ekstraudstyret = menuen. At der kan ske mange flere forskellige ting og mange flere kombinationsmuligheder på den time til 2000 end der kan på den til 1000 Personligt ville jeg aldrig vælge en pige til 1000 ligesom jeg heller aldrig ville vælge en Daewoo. Der er grænser for hvor meget kompromis man skal gå på uanset om man kommer fra a til b MVH g-lover Ville også selv forvente at pigen var tilstede mentalt, om så prisen er 1000 eller 2000, lige som at bilen skal kører om den koster 100.000 eller 200.000 så der er vi helt enige. Der er en del anmeldelser hvor disse piger typisk fra østeuropa bliver beskrevet som maskine-agtige (maskine sex) - Min tanke er bare at jeg tror ikek jeg personligt ville forvente meget mere for prisen. Og ville heller ikke selv vælge en forklædt Daewoo igen For ikke at komme helt på afveje.. ville jeg nok ikke sammenligne køretøjer med GP´er der kan jo være flere årsager til prisen men, man vælger vel selv hvor og hvem man besøger Helt enig mennesker og ting er hver sin ting. Det er såmænd bare en simple måde at stille pris/kvalitet op, kunne have brugt fodmassage eller kaffe kopper i stedet, Biler blev brugt da brugerne herinde, primært er mænd (og det især er mænd jeg spørger) - og de fleste mænd har et om ikke andet fjernt begreb om forskellen på Chervolet Matiz og Opel Astra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 11. August, 2014 (edited) Jeg har nu kigget med på sidelinjen længe, og der er en hel del tråde/emner der får mig til at løfte det ene øjnbryn lidt undrende. Jeg tænker især på "Jeg betalte x for y, og det var spild af x" - Ikke på dem der ikke fik deres ydelse og dermed er blevet snydt, men dem der har betalt, modtaget og ikke er tilfreds med kvaliteten. Nu har jeg ikke selv megen/nogen erfaring at trække på inden for dette felt, men jeg har det inden for andre - hvor pris og kvalitet hænger sammen - nedenstående er min bil historik. 1. Bil Charvolet Matiz Billig, og jeg kom fra A til B - Jeg fik altså den yddelse jeg betalte for, selv om den var ukomfortable især når det gik stærkt 2. Bil Opel Astra Væsentligt mere komfortabel, havde en del ekstra udstyr (læs yddelser), der gjorde den noget sjovere at køre i end min første bil 3. Bil BMW 740d Luksus fra A til B, herlig oplevelse at kører, sætte mig glad ind og stiger glad ud. Min pointe med ovenstående er at jeg har betalt 3 meget forskellige priser, for 3 meget forskellige oplevelser - oplevelsens kvalitet er lig med dens pris. Ja, jeg er udemærket klar over at der er en væsentlig pris forskel og vi ikke alle er lige heldige/dygtige/whatever - men pointen er stadigt at jeg ikke forventede at betale for en Chervolet og kører i en BMW, så jeg undre mig ofte over negative anmeldelser/forespørgelser, hvor der et blevet betalt et relativt lille beløb. Her kan vi kigge på at 1. time et sted koster 800-1000,- et andet sted 1800-2000,- og et tredje 3000-3500,- burde mine forventninger så ikke være afstemt med prisen, når jeg kan se den generelle markeds pris, evt. prisen hos de piger der ikke har andet end strålende anmeldelser herinde? Er jeg helt skæv på den her? Hvad forventer I når I betaler 1-2-3000,- for en times intimitet? Er det ikke meget rimeligt at forvente at piger lever sig mere ind i det der foregår for 2000,- end hun gør for 1000,-? Mja, Sparkster... Nu bryder jeg mig faktisk ikke om selve sammenligningen med de dersens automobiler, men forstår din pointe. - Så langt så godt.. Jeg er nok meget på linie med g-lover. Uanset hvilken pige - og til hvilken pris - bør hun yde sit ypperste... Jeg er ikke selv den billigste sild i farvandet - jeg tager min. 2200,- for én time og den time indeholder intet kinkyness som sådan.. Ganske almindelig blid og lækker erotik... Jeg tager 2200,- fordi jeg selv mener, at min tid er den pris værd... Jeg giver mig selv 100% og måske endda, i nogle tilfælde, også mere, fordi jeg ikke kan andet... Min pris reflekterer ligeledes det faktum, at jeg aldrig ser mere end én elsker, de dage jeg er disponibel, hvilket der faktisk er en hel del herrer, der hjertens gerne betaler "ekstra" for.. Krammer fra SEM PS. Jeg kører selv i en Ford Fiesta fra 1995 - der skal jo skabes lidt balance.. Redigeret 11. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. August, 2014 Hvad er en smuk kvinde... hvad er god sex. Hvad er god kvalitet. Prøv lige at svar på det først Den er sgu da nem og svare på! Den smukke kvinde er hende jeg vender mig om efter… gode sex er når hun elsker med min pik og hjælper til når hun er penetreret…. god kvalitet er når de 2 første punkter er gode+ hun er god til ping-ponget før og efter Pris og kvalitet hænger ganske sjældent sammen i denne branche! Det er den enkelte pige, præferencer og kemien der har noget at sige fremfor prisen. Du kan læse flere besøg på de store 1000-1100 kr bordeller der var noget skod og 500 kr besøg der var fantastiske. Du har dog ret i at forventninger hæves jo højere prisen er og sænkes jo lavere den er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. August, 2014 (edited) Hvad er en smuk kvinde... hvad er god sex. Hvad er god kvalitet. Prøv lige at svar på det først Har personligt taget stilling til ovenstående... men. Alt er relativt, og hvad der er smukt for nogen er grimt for andre, hvad der er dyrt for nogen er billigt for andre osv osv - Det gør dog ikke ovenstående spørgsmål mindre relevant eller fjerner rimeligheden i at stille det plus emnet ville blive ganske uoverskueligt hvis det skulle startes med eksistentielle spørgsmål først. Redigeret 11. August, 2014 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 11. August, 2014 jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal synes.. er bare glad for det stadig er lovligt og der findes et godt udvalg ps jeg er herre dårlig til sex så jeg håber ikke det har indflydelse på prisen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. August, 2014 (edited) Mja, Sparkster... Nu bryder jeg mig faktisk ikke om selve sammenligningen med de dersens automobiler, men forstår din pointe. - Så langt så godt.. Jeg er nok meget på linie med g-lover. Uanset hvilken pige - og til hvilken pris - bør hun yde sit ypperste... Jeg er ikke selv den billigste sild i farvandet - jeg tager min. 2200,- for én time og den time indeholder intet kinkyness som sådan.. Ganske almindelig blid og lækker erotik... Jeg tager 2200,- fordi jeg selv mener, at min tid er den pris værd... Jeg giver mig selv 100% og måske endda, i nogle tilfælde, også mere, fordi jeg ikke kan andet... Min pris reflekterer ligeledes det faktum, at jeg aldrig ser mere end én elsker, de dage jeg er disponibel, hvilket der faktisk er en hel del herrer, der hjertens gerne betaler "ekstra" for.. Krammer fra SEM PS. Jeg kører selv i en Ford Fiesta fra 1995 - der skal jo skabes lidt balance.. Hej SEM Nej kvinder er ikke biler, eller omvendt - kunne have brugt hvad som helst - kan godt lide biler, kan godt lide kvinder (I er nu meget flinke) så jeg endte der (plus igen, min målgruppe med spørgsmålet) Understreger at dette på ingen måde er et angreb på de priser der tages, eller hvorfor de er som de er - ville personligt selv skulle have en væsentligt højere yddelse og i mit tilfælde ville pris og kvalitet på ingen måde hænge sammen - kunden ville føle sig snydt Redigeret 11. August, 2014 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 11. August, 2014 Spørgsmålet er yderst relevant. Problemet er bare at der ikke er noget entydigt svar. Jeg er ikke noget særligt. Jeg er også forholdsvis gammel set i forhold til branchen. Og jeg er ikke særlig "sprød" heller. Alligevel besøger mine gæster mig gladeligt. Nogle af dem endda igen og igen og igen. Nogle af dem syntes jeg er mega lækker. Og andre ville aldrig løfte et øjenbryn i min nærhed. Så der er en gæst til en hver pige. Og en pige til en hver gæst. Og jeg har endda tilladt mig at være sådan en kælling og hæve mine priser. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 11. August, 2014 (edited) Nej, kvalitet og pris følges ikke altid ad. Nogle gange får man faktisk en temmelig høj kvalitet for små penge. En del af hemmeligheden er kemi og at man selv hjælper lidt til. Og så er alt, som Sparkster siger, relativt. Redigeret 11. August, 2014 af Gorm 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. August, 2014 En Ferari eller eller en Porche er lækre biler; men har du dårlig ryg eller ben er det nok ikke drømmebilen. Vi har alle forskellige behov også med kvinder, disse herlige skabninger det er så svært at blive klog på. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 11. August, 2014 Ja, nogle vil have en hurtig bil, men bestiller jeg en hel ½ time hos en lækker glædespige, bryder jeg mig ikke om at komme fra A - B på 5 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 11. August, 2014 Hmm... Min timepris ligger på 1800,-..... Bum! Jeg er en Opel!? Trods alt nogenlunde udstyret og nogenlunde komfortabel! Oh well... Der er forhåbentlig nok Opel-elskere til at få hjulene til at køre rundt hos mig. ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. August, 2014 Hmm... Min timepris ligger på 1800,-..... Bum! Jeg er en Opel!? Trods alt nogenlunde udstyret og nogenlunde komfortabel! Oh well... Der er forhåbentlig nok Opel-elskere til at få hjulene til at køre rundt hos mig. Jo, men er der ikke noget med, at en Opel har de bedste forlygter? For ikke at tale om baglygten? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 11. August, 2014 Hmm... Min timepris ligger på 1800,-..... Bum! Jeg er en Opel!? Trods alt nogenlunde udstyret og nogenlunde komfortabel! Oh well... Der er forhåbentlig nok Opel-elskere til at få hjulene til at køre rundt hos mig. frit omskrevet: Wir lieben Autos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 11. August, 2014 Hmm... Min timepris ligger på 1800,-..... Bum! Jeg er en Opel!? Trods alt nogenlunde udstyret og nogenlunde komfortabel! Oh well... Der er forhåbentlig nok Opel-elskere til at få hjulene til at køre rundt hos mig. Pjat med dig! Nu ingen falsk beskedenhed. Du er en Audi, og det ved du godt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. August, 2014 Jo, men er der ikke noget med, at en Opel har de bedste forlygter? For ikke at tale om baglygten? <Indsæt joke om langt lys> Opel er en ganske fin bil, der levede fint op til de forventninger jeg havde til den - ud fra den pris jeg betalte for den. Og efter som det er bilerne der fokuseres på (samme problematik som billeder i e-mails, modtageren overser hvad der nu skulle være af tekst og går direkte til det vedhæftede billede, som så -ofte - tages ud af sammenhæng), så kan man sagtens få en brugt Audi for samme pris som en ny Opel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 12. August, 2014 For ikke at komme helt på afveje.. ville jeg nok ikke sammenligne køretøjer med GP´er der kan jo være flere årsager til prisen men, man vælger vel selv hvor og hvem man besøger Mazda lavede engang en lille bil der hed 121 såvidt jeg husker, den blev kaldt Kussen, grim at se på men god at køre i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 12. August, 2014 En af mine favoritpiger Vivian hos Engelsburg i Flensborg fortalte mig at en kunde havde beklaget sig over at hun ikke kyssede, det havde han hørt at hun gjorde med andre. "Men han betaler kun 50€" sagde hun. Det er prisen for dansk + fransk med. Når vi andre betaler150€ får vi den fulde service, så spiller den lille godte på alle tangenter. Selvfølgelig er der sammenhæng mellem pris og ydelse. Nogle af de bedste oplevelser har jeg fået hos nogle piger man nok ikke ville vende sig efter på gaden og nogle af de helt flotte har været iskolde skuffelser. Det bedste er at finde en pige man synes godt om og så blive der som stamkunde, i stedet for at fare fra sted til sted. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 12. August, 2014 Mazda lavede engang en lille bil der hed 121 såvidt jeg husker, den blev kaldt Kussen, grim at se på men god at køre i. Her i det jydske (som Tanja ville sige det) kaldte vi den nu "a kut - fordi den var grim at sier o, men gur å kjøre i" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 12. August, 2014 Mazda lavede engang en lille bil der hed 121 såvidt jeg husker, den blev kaldt Kussen, grim at se på men god at køre i. Tja, som jeg kender historien, drejer det sig om den gamle Toyota Verso: Ikke særlig køn at se på, men nem at komme ind og ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg