Hop til indhold
kanonkongen

Et lille eventyr

Recommended Posts

Hej allesammen. Nu har, jeg fået taget mig sammen til, at skrive dette eventyr. Som skete for et stykke tid siden. Men først nu, jeg har haft lyst til, at berette om det. Hovedpersonerne i dette eventyr er mig Den lille tynde Konge. Og den hemmelige pige. Og ja hvorfor er pigen så hemmelig, ja det er hun fordi, jeg gør hende hemmelig. Så i kan spørge, men der kommer ikke et svar på det. :-P

 

Der var engang en konge, som ledte efter lidt hygge i en varm tid. Han søgte rundt omkring, i det ganske land. Pludselig fik han nys om en pige der mindede om Askepot. kongen blev meget nysgerrig, og ringede og aftalte en tid med denne søde pige. Men kongen måtte igennem en grim lang ventetid, Hvor den grimme ulv i forklæder nemlig tanken forstyrrede ham. Hvordan var pigen, Hvordan så hun ud, Kunne hun klare alle mine spørgsmål. Alt dette var ikke rart, for kongen. Han var i en slem pine. Den grimme ulv ville kun noget ondt.

 

Men det lykkelige skete, pigen var overbærende, med den generte konge, og besvarede alle spørgsmålene. Kongen blev umådelig glad. Men se den grimme ulv i forklæderne var ikke færdig. Kongen var i den grad Nervøs og spændt. Men, kongen måtte jo, begive sig videre ud i verden og kongen begyndte igen at snakke med sig selv: Bare jeg dog kunne få at vide, hvorfor er jeg nervøs, og lidt  bange. Her kom så den vise mand ind i billedet, og hjalp kongen. Vær dig selv, Pigen har jo besvaret dine spørgsmål. Kom afsted og nyd nu tiden med pigen.

 

Som sagt så gjort. Kongen tunede heste kræfterne i bilen, og afsted det gik. Ikke til et slot. Men et dejligt hus i kongeriget. Kongen Ankom til stedet. Det syn der nu åbenbarede sig for ham, er svært at beskrive. Men den pige var meget smuk belleven, dejlig, og ikke mindst snak saglig.

 

Det tog alt genertheden fra kongen. Han følte sig veltilpas i pigens selskab. Og det takkede han hende for. De gik ind i et tilstødende rum, Kongen og pigen fik et, glas vin, Snakkede. Samtidig havde pigen sendt ham frække øjne, og var frækkere og frækkere. Hov i eventyr er der ikke sex delen med. Så den må i gætte jer til.  :oops:

 

Sorry, men det var godt. Pigen forstod virkelig, at tilfredsstille kongen. Det måtte han også takke pigen for. Da det hele var, overstået. fik kongen lov til, at ryge inden turen tilbage til mi casa. Pigen og kongen kyssede farvel.

 

Kongen kom ud i karetten og kørte hjemad. Han var så høj af glæde, at han måtte smse pigen. Og sige tak for en dejlig hyggestund. Den vise mand, havde ødelagt den grimme ulvs forsøg. og tankerne døde ud. Pigen vil altid stå for, kongen som, et af de sødeste menneske. Der gjorde en konge glad. Og kongen svor, at den pige måtte han møde igen en anden gang. Når bådene med guld og sølv kom i havn.

 

Som i alle gode eventyr slutter dette eventyr også godt. Ja kongen og pigen bliver aldrig gift. Men de levede, lykkeligt hver for sig til deres dages ende. 

 

Slut.

 

P.S

 

Kære søde pige. Jeg vil gerne takke dig for en helt igennem dejlig eventyr. Du gjorde mig glad. Fik mig til, at slappe af. Og ja du gjorde mig glad. Det skal du have mange tak for. Må du have det godt. For, jeg ved ikke hvornår bådene med guld kommer igen.  :-P

 

Kan i alle have en dejlig uge. Vil tænke tilbage på dette eventyr. Husker som var det igår. men tiden går desværre så hurtigt. Det er desværre alt for længe siden. 

 

KK

 

 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skøn læsning, jeg har kun et spørgsmål "Findes eventyret også i en u censureret udgave", hvis ja, er jeg meget interesseret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Fin fortælling KK, har selv noget af den samme oplevelse, men det gør desværre ondt helt ind i hjertekulen, når jeg kan læse at hun ikke kun er min.

Det føles som, at låne sin Maserati (hvis jeg havde en) ud til tilfældige personer, der behandler den som om det var deres egen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin fortælling KK, har selv noget af den samme oplevelse, men det gør desværre ondt helt ind i hjertekulen, når jeg kan læse at hun ikke kun er min.

Det føles som, at låne sin Maserati (hvis jeg havde en) ud til tilfældige personer, der behandler den som om det var deres egen....

Ved godt hun kun er til låns. og det er helt ok. Sniper. og takker for dine søde vise ord.

 

Ha en dejlig dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Hej Kong bar røv ( selvom der ikke er sex i eventyr regner jeg med du smed bukserne )

takker for en super go historie men kan jo blive helt misundelig på sådan en oplevelse, hun lyder til at være noget særligt den lille søde pige i hytten :)

 

jeg kan super godt lide den måde du udformer din anmeldelse på det overlader noget til fantasien i forhold til de andre hvor man kan læse at de i løbet af 30 min nåede 3 blowjobs, 60 stillinger og at komme 4 gange samtidig med at pigen fik 16 sprøjteorgasmer :)

 

Venligst Claes'en

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kong bar røv ( selvom der ikke er sex i eventyr regner jeg med du smed bukserne )

takker for en super go historie men kan jo blive helt misundelig på sådan en oplevelse, hun lyder til at være noget særligt den lille søde pige i hytten :)

 

jeg kan super godt lide den måde du udformer din anmeldelse på det overlader noget til fantasien i forhold til de andre hvor man kan læse at de i løbet af 30 min nåede 3 blowjobs, 60 stillinger og at komme 4 gange samtidig med at pigen fik 16 sprøjteorgasmer :)

 

Venligst Claes'en

Hey Claes mange tak. ja bar røv var jeg sku mere end en forstand hahaha. men ja den piger kan sku noget. Må man sige.

 

Og det sidste er jeg meget enig i. men 30 min er jo også enorm lang tid.

 

Ha en god nat.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille eventyr ? For mig lyder det nærmere som et stort - og en smuk uforglemmelig rejse til O.....

Man skulle jo nærmest tro det var skrevet af H C Andersen - og det er nok ikke tilfældigt med netop denne pige.

Så en stor tak KK. for at dele et dejlig smukt eventyr, med os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille eventyr ? For mig lyder det nærmere som et stort - og en smuk uforglemmelig rejse til O.....

Man skulle jo nærmest tro det var skrevet af H C Andersen - og det er nok ikke tilfældigt med netop denne pige.

Så en stor tak KK. for at dele et dejlig smukt eventyr, med os andre.

Hey Manica.

 

Mange tak for dit søde skriv. 

 

Jo du har, da ret. Det var meget stort for mig. Denne pige er bestemt sød venlig, og rar. Og jo hun gjorde mig glad. Har stadig armene over hovedet Hahahaha.

 

Arghhh H.C Andersen. Det er måske lige, at slå alt for stort et brød op Manica. hehehehe. Skal vi ikke bare sige KK skrev det. Men nej bestemt ikke tilfældigt. Ville gerne dele hende. Men bryder ikke. Det jeg lovede hende.

 

Og tak fordi du kunne lide mit eventyr. 

 

Ha en dejlig dag Manica.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort eller lille eventyr ?  ;)

 

De bedste eventyr giver stof til eftertanke - GODE minder man kan tænke tilbage på  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

an2n du har helt ret i det. Det var, et lille eventyr, jeg skrev. Men et stort eventyr, at tilbringe timen med pigen. Og vil da bestemt have minderne om hende gemt i kroppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

an2n du har helt ret i det. Det var, et lille eventyr, jeg skrev. Men et stort eventyr, at tilbringe timen med pigen. Og vil da bestemt have minderne om hende gemt i kroppen. 

KENDER DET - Trods nogle gode dage i 8660, ødelagde det ikke mine minder om et godt eventyr ugen før - Glæder mig allerede til næste kapitel skal opleves  :wub:  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

an2n. At møde en man synes kemien er, helt i top, hun formåder, at gøre en tryg og tilpas. Så har man jo skudt papegøjen. Og ja mangler lige bådene med guld og sølv for det næste eventyr, kan begynde. 

 

Men, håber da dit eventyr, bliver helt eventyrligt. Med den pige. Som du tilbringer den næste hede stund med.  :-P  :-P  Så god luck med hende.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...